Askarruttavat asiat

Sirpin muotoisiako niden falafelien olis pitänyt olla? :unamused:

Mutta turussa olen minäkin myös huonoimmat kebabit syönyt (tai siis jättänyt syömättä). Ja vielä erittäin nälkäisenä ollessani, eli ei ole laatu tosiaan päätä huimannut.

kestoside vaatii hieman enemmän hermoja,
mutta kuukuppi ei voi olla ällöttävä sitten millään.
paljon parempi ku jotkut kaameat kuivat tampoonit,
joista voi vielä saada jonkun TSS:n.

käyttäkää ihmiset ihmeessä kuukuppia!

kestoside on siis kertakäyttöisen vastakohta,
eli pestävä ja uudelleen käytettävä.
myös se on iholle ja ihmiselle parempi vaihtoehto kuin kertakäyttöinen kilpailijansa.
kuukuppikunnan infoa asiasta

A4, mustekynä ja sakset askarruttivat. Pelkkä läppä ei riittänyt, vaan oli pakko ryhtyä myös toimeen. En epäonnistunut täysin mielikuvituksettomassa hampunlehtisarjassani.

Mitä eroa on VODKALLA JA VIINALLA ?! Onko ne tehty jostain eri viljoista vai onko siinä joku oleva juju?

esim vodka tehdään perunasta ja kossu viljasta. Mut samanlailla ne tislataan ja keitetään.

mut niiden vaikutus on ihan erinlainen ja krapula.

Miksi melkein kaikkeen jää koukkuun, jos ei fyysisesti niin henkisesti ainaskin ?

Sanja :unamused:

jos on riippuvaisuus-taipumus.

minä en oo koukussa yhtää mihinkää, paitsi nettiin henkisesti, vaikka on tullu vedettyä vähä kaikkee nii en oo koukussa mihkään

:arrow_right:

Liar!

Mua askarruttaa noi naisasiat… osaiskohan Holly neuvoo, kun tänne saunaan viimein pölähti???

mitähän mä voisin neuvoa…??

Pimppaa ei saa miettimällä, sitä pitää tahtoa, suorastaan pyytää. :slight_smile:

Mä en kyllä anna jos joku rupeaa pyytämään :wink:

Tekeeköhän vaikutuksen jos tarjoaa oma tekemää sacher-kakkua?

TEKEE!!! Aiwan takuuvarmasti!! Jos osaat sellaista leipoa, ja jos tiedät että saaja ei ole allerginen, ja oot varma että hän pitää suklaasta.

Mä oisin ainakin ihan myyty, tuplamyyty, jos joku tarjois mulle itsetehtyä sacheria.
Siitä vaan rauli leipomaan.

… se että aihe kolumnissa, niin jotkut otsikot on merkattu, esim vaaleanpunainen vilkkuva sivunkuva, eli on suosittu aihen. mutta mitä se tarkoittaa kun on se musta nuoli ja sit se paikallaan oleva ‘sivun kuva’? onko se sitä että joku kirjoittaa just nyt vai mitä?

Sivun alareunassa on selitys mikä symboli on mikä, suosittu, uusi, lukittu, mutta se nuolijuttu on mulle epäselvä??

Holly:Mä en kyllä anna jos joku rupeaa pyytämään

Jos mä käsken? :laughing:

e. ilman sacheria, vaikkas rapujen ja valkkarin kaa?