kyllä.
jos käsketään, niin tottakai, uuuh, aaah, se onkin ihan eri asia kuin pyytäminen.
Tää tykkää dominoivasta miehestä
jopa ilman sacheria…
Voi paska. Kun en osaa just sacher-kakkua leipoo. ![]()
No, mut sitähän just kysyit??
mennäänkö nyt Rauli kaljalle, ex tempore bisse??
Tuli vaan mieleen toi sacher. Joku kotoisa tiikerikakku voisi olla hyvä? En tiedä uskallonko mä kaljalle?
Tää on vähän niinkun sacher-masochkismia… hehehe… oonpa muka hauska… ![]()
Tuli vaan mieleen toi sacher. Joku kotoisa tiikerikakku voisi olla hyvä? En tiedä uskallonko mä kaljalle?
tiikerikakkku on aina hyvä, melkein.
No ei sitten kaljalle, kunhan kysyin, kun ollaan jo puoli vuotta sitä mietitty, ja nyt mulle sopisi, mutta ei sitten. Meen kauppaan ja ostan sixpakin ja juon sen ja jauhaan paskaa tänne, sen sijaan et vois esim Underbarissa jutella Raulin kanssa kahden tuopin ääressä
Voitaisiin me minun puolesta yhdelle kaljalle mennä. Ja vaihtaa reseptejä. Pitäisikö nyt heti mennä. Mä aioin tehdä kakkuja mutta jauhoi ei ole. ![]()
Tuli vaan mieleen toi sacher. Joku kotoisa tiikerikakku voisi olla hyvä?
Mutta Sacher-kakku on parempi, eikä se sen vaikeampi ole tehdä, enemmän aikaa varmaan menee. Joskus tein miespuoliselle kaverille, kun hän joskus kakusta mainitsi. Mutta hän onkin tosi kiva ![]()
Mutta jos tiikerikakun teen niin ei ole liian mahtipontista. Sitten nokkahuilulla soitan myös ja kahvitkin “keitän” pikakahvista.
Mutta jos tiikerikakun teen niin ei ole liian mahtipontista. Sitten nokkahuilulla soitan myös ja kahvitkin “keitän” pikakahvista.
… voi ei voi ei… miksi miksi en oo 10 vee nuorempi, tai edes 5… rauli ois ihan mun lapsieni unelmaisä…
Rauli Herttua:Mutta jos tiikerikakun teen niin ei ole liian mahtipontista. Sitten nokkahuilulla soitan myös ja kahvitkin “keitän” pikakahvista.
… voi ei voi ei… miksi miksi en oo 10 vee nuorempi, tai edes 5… rauli ois ihan mun lapsieni unelmaisä…
Otapas rauhassa… jos on halu ja tarve lapsille, niin voittehan vaikka alakerran kanssa niitä väkertää. Satun tietämään miten se tapahtuu. ![]()
Holly 2: Rauli Herttua:Mutta jos tiikerikakun teen niin ei ole liian mahtipontista. Sitten nokkahuilulla soitan myös ja kahvitkin “keitän” pikakahvista.
Otapas rauhassa… jos on halu ja tarve lapsille, niin voittehan vaikka alakerran kanssa niitä väkertää. Satun tietämään miten se tapahtuu.
höh, no, mut tää oli vähän vastaisku siihen sun ‘Holly ois ihanne äiti mun lapsiin’ vai miten se nyt meni miten heitit joskus…
Oot vaan niin ihana, niin välillä harmittaa… ![]()
Joo siis en mä oikeasti mitään lapsia ole ajatellut tehtailla lähi-aikoina, kunhan heitin sen äityli-jutun. ![]()
Joo siis en mä oikeasti mitään lapsia ole ajatellut tehtailla lähi-aikoina, kunhan heitin sen äityli-jutun.
nå niin, niin, sama juttu, pakkooks vänkää vastaan… ![]()
Lähde Holly mun kaa sinne kaljalle. Mulla ei ole mitään tekemistä tänään ellen mee klubille illalla.
Lähde Holly mun kaa sinne kaljalle. Mulla ei ole mitään tekemistä tänään ellen mee klubille illalla.
mihin klubille oot menossa? joo voisin mä kaljalle mennäkin, minne??
Voi olla että meen kuningasklubille kun bändit on soittaneet ettei tarvitse maksaa lippua. Minusta se underbar vai mikä oli tai erottaja on hyviä kaljapaikkoja.
…
Voi olla että meen kuningasklubille kun bändit on soittaneet ettei tarvitse maksaa lippua. Minusta se underbar vai mikä oli tai erottaja on hyviä kaljapaikkoja.
ai mikä on kuningasklubi?