Vodka appelsiinimehulla on yköstä.
mä oon miettinyt sitä että mitkä ns tärkeät tyypit historiassa käyttivät päihteitä? Siis ei nyt rokkistaroista, vaan ihan muut jotka ovat saaneet jotain aikaiseksi.
Tulee mieleen vaan Freud ja Steiner, taisivat olla kokkelipäitä molemmat, jos en väärin muista. Ja Steikku on kyllä ollut jonkunsorttinen nero!
Mozart,Hitler,Baudelaire,Lordi Byron,Billie Holiday…no nyt meni jaska puolelle jossa douppaaminen yleistä,Ken Kesey oli näitä jenkkien valtion LSD koekaniineja jokka sai trippailusta ihan palkkaa…öööööö no Mika Waltari tuli nyt heti mieleen.Onhan heitä iso liuta.
Mozart käytti viinaa eiks vaan?? Mutta Hitler??
Mozart sekakäyttäjä,Hitlerin henkilääkäri tuuppas vauhti fixit päivittäin aatulle.
Mauno Koivisto sotapoikana ollessaan.
Mielenkiintoinen oivallus ja voi hyvin pitää paikkansa.
Ja eikös se heroiiniakin käyttänyt…? Loppujen lopukshan se flippas kokonaan (syytä voi jokainen miettiä…).
Miks telkkarista näytetään sellaista skeidaa kuin Oprah?
Voisko enää hirveempää olla
Askarruttaa vähän että kauanko nuissa sakoissa on maksuaikaa ku ei lue muuta eräpäivää ku että välittömästi
Makselet osissa niin ei tule probleemia.Soitat voudille ja kysyt ja sovit maksuerät.
Mua mietityttää tämä (kiinnittäkää huomioo enempi otsikkoon ja lopus oleviin muihin otsikoihin, ite jutul ei täs sinänsä o merkitystä):
Siis mikä helvetin idea on viel siin vaiheeski leikkii jotai vitun gangstaa ja ammuskella toisiaan ilma mitää järkiperusteita ku on jotai 100 miljoonaa rahaa ja muutenki kaikki mitä vaa mieli tekee, eikö ennemmi muuttais johki vähä rauhallisemmille alueille ja panostais turvallisuutee ja nauttis niistä rahoistaa ? Perkeleen idiootit… Vai saako ne sit oikeesti jotai kiksejä tosta pelleilystä, jotai pikkupentuja kuolee tai halvaantuu pysyvästi jne ja kavereita putoo ympäriltä jatkuvasti ja perheitä jää isättömks ja sit viel bonuksena muuta maailmaa vituttaa ku hyvä artisti ei teekää enää uutta settiä…
Tyhmii jäbii kun menee ganstariipukset kaulassa tollasiin paikkoihin häröilee mis luodit lentää.
Hibi ja Hobi tuhoo nuorison
mä taas vähän luulen että juttu siinä on se, että ne kundit ovat olleet ennen kun tulivat kuuluisiksi ‘gangstereita’ ja sit se meno vaan jatkuu. Ei niinkään että ne yks kaks ryhtyisivät ammuskelemaan. joku enemmän rap kulttuuriin perehtynyt tietää kai nää seikat paremmin, mutta hirveän moni rappareista on kuitenkin rikollisista taustoista, ja ovat viettäneet aikaa muurien sisällä ennen läpimurtojaan.
Täysiä idiootteja ja joutaavatkin kuolla pois.
Eivät tunnu pahemmin sivullisista piittaavan kun leikkivät pyssysankareita osaamatta edes aseiden käytön perusteita.
Menisivät armeijaan niin oppisivat miten niitä aseita käytetään ja ennenkaikkea mihin niitä ei käytetä.
Pistelee vihoikseni tollaset pellet.
Suomalaiset(jos ovat armeijalaisia) räpäyttäjät ovat “laaki ja vainaa” -snipereita ja amerikkalaiset rätätät?
Askarruttaa, että miksi tuo eukko haluaa seurustella, mutta ei kuitenkaan kuluta minun kanssa aikaa, mistään läheisyydestä tai seksistä nyt puhumattakaan…
Mua askarrutta suunnattomasti se, että miksi silloin kun ei tarvitsisi valvoa ja taas pitäisi herätä ajoissa niin ei väsytä ollenkaan ja silloin kun olis vähän niinku pakko valvoa muttei tarpeellista herätä ni väsyttää saatanasti?
askarruttaa se että Milloinkohan en enää jaksa kirjoittaa tänne näin paljon kun nyt
ehkä kohta kun Hän astuu estraadille taas.