nevermind
Loistava toi kamelijuttu
nevermind
Loistava toi kamelijuttu
Onkohan olemassa enää yhtäkään yleisurheilijaa, joka ei roinaisi?
se ihana pituushyppääjä on kiltti poika! Evilä
No ehkä suomalaiset ei lukeudu tähän joukkoon, mitä mä meinasin
Mä luulen, että suomalaiset ei pärjää, vaikka roinaisivatkin. Tai jos niin tekevät, niin heti jäävät kiinni
miksi ei saa kaupoista enää sitä Fazerin suklaata missä on minutunpaloja, siis levynä?
ja mihin katosi sellainen pieni patukka kun Lola?
Ja ne toffeet missä samassa pussissa oli tummaa ja vaaleata toffeeta?
Ja rusinapaahtoleipä? Missä se on?
Ja miksei mistään löydy mustat sammarit?
Ja miksi miespuolinen kampaaja on aina parempi kuin naispuolinen?
Ja mistä saa enää Mojito drinkkejä?
Ja mihin voi käyttää tuoretta fenkolia???
Lola-patukan muistan hämärästi. Minttusuklaata en, mutta mitä Maraboun crispi-suklaalle kävi? Se joka oli Jari Sillanpään suosikki. Entäs Fazerin musta? Ja ne suklaanapit pahvipurkeissa? Mojitoja ei ehkä saa jos ne on nyt vähän passé… mutta ainahan voi tehdä itse kotona. Ei ole vaikeaa. Siihen kyllä tarvitsee tuoretta minttua, mutta jos sitä ei ole niin voi koikeilla tuoretta fenkolia tilalle.
Niitä Fazerin suklaanappeja pahvipurkissa minäkin kaipailen. Pentuna syötiin aina niitä.
Ja niitä syötiin aina siinä ruusun aika-telkkarisarjassa
rauli on ihan paras
fenkolia drinkiin…
se fazrin minttu oli sitä samaa mitä saa patukassa, mut oli myös levynä, noin 7 vuotta sitten ehkä.
Fazerin mustaa saa mut eri pakkaus. Ja maraboun minttua saa myös tietyistä kaupoista.
Onko kauppa vielä auki? Meen ostaa namia!
onhan ne 21 asti… paitsi mun kulmakauppa joka on 23 ja aukee 7.lta
Mustia sammareita saa citymarketista. Ja halvalla. Juuri nyt on jalassa mustat sammarit. Naispuolinen, miehet mennen tullen hakkaava kampaaja löytyy Vox Artisista. Tilaa aika Marille. Tuore fenkoli sopii hyvin possunlihan kanssa, kypsennä uunissa possunfileen kanssa. Mojito drinkki? Mikä se on? Drinkkien kunkku on Dry Martini ginillä. Menee päähän ku häkä ja Tornin alabaarissa oli vuosia sitten homopoika, joka osasi tehdä JUST oikeanlaisen dry martinin.
mojitoon tulee tuoretta minttua, ja jotain viinaa, mitä en tiedä, oisko rommia ja jotain muuta. Taivaallisen hyvä!! vaikka mun lempparijuoma onkin vodkatonic, aina ja ikuisesti!
Mä oon just löytänyt hyvän miespuolisen kamapaajan, en vaihda tällä hetkellä, ja citymarkettiin on niin pitkä matka… mut kiitti silti.
KAi sen fenkolin voi heittää kasvispataan?
Saakohan apteekista vielä sitä salminakki jauhoo mitä 70-80 luvuilla vielä ryystettiin ihan intsinä?
mua mietyttää se, miksi minä aina tapaan alle 30 vee kundejä, ja mun 22 vee ystävättäret tapaa niitä 35 vee…?? hyvin kummallista.
Ei, ei Mojitot voi olla out…
Ehkä siitä yhdestä drinnkkibaarista, jonka nimeä en muista ja johon olen meinannut mennä jo noin kahdeksan vuotta. Täytyy nyt kesän loppumisen kunniaksi mennä, ja olla sitten siltäkin osin erittäin epätrendikäs.
Prahassa niitä sai melkein jokaisesta kuppilasta…tuoretta minttua…ihanaa.
Mulla on ylivarusteltu kotibaarikin…mutta drinkin juomiseen nautintoon kyllä liittyy se, että sitä ei ole tarvinnut itse kokata.
Ja siksi miespuolinen on parempi, koska naisen alitajunta estää aina tekemästä toisesta naisesta paremman näköistä kuin itse on.
-Lyrica, hohhoilee
noista kampaajista mä oon just epäillyt tuota Lyrica. noin se taitaa olla…
Mun mielestä taas drinkki on paras jos se on itse (ja hyvin tehty)
Rommia tulee Mojitoon tosiaan, en tiedä miksi vaaleasta rommista saa kaikki parhaat drinkit… Daiquiri ja Cuba Libre… se sopii ihan kaikkeen. Rommi on jopa hyvää kuivanakin.
Fenkoli on aika ärpäkkä kasvi ja mauste, vrt. kumina, salvia. Itse tekisin fenkolista kermaisan keiton. Ehkä sotkisin mukaan porkkanaa. Hakaniemen hallista saa tuoretta fenkolia. Mutta kahlaan resettejä läpi…
Katsos kun ostin hetken mielijohteesta tuoretta fenkolia, jauheena oon käyttänyt, mutten tuoretta.
Taidan kokeilla jotain keittoa, oisko kesäkurpitsa sopiva fenkolin kanssa? Kun mun kaikki keittokirjat ovat vielä muualla, ja teen kaiken ilman ohjetta.
Kokeilen tuoota keittoa, kiitos vihjeestä!
Mun mielestä taas drinkki on paras jos se on itse (ja hyvin tehty)
Rommia tulee Mojitoon tosiaan, en tiedä miksi vaaleasta rommista saa kaikki parhaat drinkit… Daiquiri ja Cuba Libre… se sopii ihan kaikkeen. Rommi on jopa hyvää kuivanakin.
juu mut tumma rommi on paha paha… parhaat drinkit saa mun mielestä silti vodkasta.