Mä tykkään kyllä kyseisestä näyttelijästä, mutta ekan kerran kun sen näin niin kelasin että se on ihan ry**än näköinen. Oletteko pistäneet merkille? Eihän se edes ole, mutta…
^ Johtuu kat siitä että koska Craig näyttää Putinilta, niin alitajunta laskee yhteen yks plus yks, eli ryssiä kumpikin. Vaikkei sitä tietoisesti huomaisikaan. Vähän sama kuin Allahu Akhbarin huutelijasta tulee aina mieleen terroristi. Joskus pelkkä aavikkobarbaarin olemus saa kiertämään kauempaa, jos muuten ihan leppoisalta vaikuttava hahmo vaikka yllättäen räjähtäisi… ![]()
Onko Arkkis Vuosaaressa? Tuntomerkkejä ja koordinaatteja kehiin, ja plinkki-miitti on tosiasia. Huumeita löytyy ![]()
Onko Pööpää sama kuin Pölönen ??
^ Taitaapi olla.
Ihmetyttää että miksi ihmeessä dxm tai DXM plinkin haussa palautta 0 osumaa? Goooglella loytyy vanhat tripit plinkistä heti eikä melkeen!!! ![]()
^ plinkin haku ei vaan toimi, oikein mitenkään. se on sellanen venäläistyylinen sovellus.
^^ noniin se tais olla, hilpertti. että pööpää onpi pölönen.
Entä misson IINA ?! Onko havaintoja tehty… ois ihan paikallaan tulla itse kertomaan miten tilanteet olé…
No mä olin tänään klo 15-17 vuosaaren mosaiikkitorin mamumiekkarin tuntumassa se maastopukuinen hahmo, joka välillä kaljuaan esitteli, sit välilllä anarkomarkojen takarivissä kävi hiippailemassa, ja sitten taas uudestaan mellakkapoliisikatua täydentämässä ryhdikkäällä tuntemattoman sotilaan hahmolla.
Huomen ois itiksessä kans samantyylinen miekkari, mut mä luulen et mun pitää pitää matkasta palaavaa rouvaa hyvänä kun ei herranjestas ole yhteen yöhön nähty. Mut oikeen lepposaa ois kyllä ollut tuolla vuokin metron suunnilla oleskella ilta-auringon helliessä plinkkimiittiläisiä… Ois saattanut pari juttua avautua aamuaurinkoon mennessä, happolappuja sylkiessä… ![]()
Ps.
Saatananvittu, yks mellakkapoliisi oli iha vitun hyvän näkönen daami, ja mä luulen et siinä vois olla mun arvonen vastakappale tälle mun hullulle kurijärjestysetninenpuhdistus -päähänpinttymälle…
Pps.
Ehkä mä en menekkään kattoon mielenosoituksia, vaan tyttöjä haarniskoissa… Uuuuuh!!! ![]()
^Paikalla olin minäkin. Kuulitko Mona Waltersin puheen? Jos et ennestään tiedä tapausta niin suosittelen tutustumaan tämän ruotsinsomalialaisen, todellisen islamin uhrin hengentuotteisiin. Terävä nainen.
Metrossa kaveri kysyi yhdeltä miekkarissa olleelta anarkomimmiltä täysin asiallisesti ja kohteliaasti, miksi tämä pyrkii estämään ja häiritsemään laillista mielenosoitusta, ja vastustaako hän suomalaisten naisten koskemattomuutta ja vapaata liikkumista omassa synnyinmaassaan? Vastaus oli haistattelua. On ne vaan mukavia ne paremmat ja suvaitsevat ihmiset ![]()
Juu paikalla oltiin ja kuunneltiin. En tiedä taukosiko suvakkien pahansuopainen buuausaalto ja sormienheristely silloin että puhumassa oli mamu, nainen, tumma taikka ex-muslimi, mut ihankuin olisin kuullun takavasemmalta kellokoneistojen raksutttamista pääkopista! Jänskä hetki, mut sit kun puhumassa oli taas isänmaastaan huolestunut suomalainen valkoinen mies, niin meno oli taasen peri afrikkalaista… ![]()
Saatanan kova kipale tuo anna mulle piiskaa! Mutta kuitenkin vasta siinä vaiheessa kun kivekset on nippusiteissä, silmiä kirveltää pippurisumute, ja rintakarvat käryävät sähkölamaittimen toistuvista iskuista, tiedetään että onko tänä iltana pastan päällä parmesanijuustoa vaiko tomaattiketsuppia! Ja tämä oli vasta hänen unelmaillallnen! Olisittepa nähneet minun… ![]()
Pahoin pelkään ettei näillä hc-sekopäillä ala raksuttamaan yhtään mikään. Nämä “suvaitsevaiset” ovat täysin ideologiansa ja silmittömän vihan vietävissä. Heihin sopii mainiosti Winston Churchillin lausuma vapaasti käännettynä: “Tulevaisuudessa fasistit tulevat kutsumaan itseään antifasisteiksi”. Mutta toki se jotain kertoo Suomesta jos Walterssin kaltainen henkilö uskaltaa tulla puhumaan avoimeen tilaisuuteen. Vastaavanlainen tapaus, myöskin somalisyntyinen, Hollannissa aikanaan kansanedustajanakin toiminut Ayaan Hirsi Ali joutui lopulta anomaan turvapaikkaa Yhdysvalloista islamistien ja äärivasemmiston terrorin takia. Siinä määrin Hirsi Ali oli kivi tiettyjen tahojen kengässä, että ihan murhayrityksiäkin oli. Hänen tuotannostaan ainakin 2005 julkaistu Neitsythäkki on loistava.
Churchillin tiedetään lausuneen tällaisenkin helmen:

Toisaalta, kun ne “perus kadunmiehet” ovat enemmistönä ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä, niin luontevaahan on että yhteiskunta on rakennettu nimenomaan heidän etuaan varten.
(tämä ei siis ollut erityisesti kenellekään osoitettu kommentti, tulipahan vaan mieleen kun Churchill mainittiin)
Saako muka terapiakustannusten perusteella korkeampaa hoitotukea?
Ei koske mua, mut kiinnostelee vaan, kun yks tuttu meinaa valittaa Kelan päätöksestä, koska terapiakulut ylittää perushoitotuen. Mut en tiedä kyllä yhtäkään psykoterapiassa käyvää, joka tuota tukea saisi, vaikka ois kalliskin terapia. Tietääkö esim. Winston paremmin? Mä mieltäisin meinaan, että pitäisi olla myös oikeasti täysin avustettava psykoterapiakäyntien lisäksi, että saisi sitä korotettua. Ja muutenkin, jos ihminen on psykoterapiakykyinen, niin eihän se ole mikään täysin avustettava mielenterveystapaus.
Mitään suorta linjaustahan noihin päätöksiin ei ole olemassa, mut löytyi joku yleinen suositus, että saadakseen korotettua, pitäis olla kustannuksia, sekä “esimerkiksi harhainen siten, että se aiheuttaa aikaavievää avun ja ohjauksen tarvetta.”
^ Mä sain aikoinani jonkin aikaa korotettua hoitotukea samaan aikaan, kun olin virallisesti terapiassa, mutta siihen vaikuttivat ihan muut seikat, kuin terapia, eli en hakenut korotettua hoitotukea sen perusteella, että käyn terapiassa ja se maksaa. Olihan se tosin ihan kiva homma, että oli sitä ylimääräistä taskurahaa, jolla maksella terapian omavastuita ja vähän muutakin :mrgreen: . Ei tuolla perusteella tosiaan korotettua hoitotukea pitäisi saada, varsinkaan nykyisin, kun sitä myönnetään suunnilleen vain liikuntakyvyttömille vuodepotilaille. Mutta, joo, en tiedä näistä byrokratia-asioista mitään ainakaan tällä hetkellä, kun onpi ihan kiitettävä lääkitys päällä :mrgreen: .
No, sitä vähän mäkin. Toki mikäs siinä, jos on aikaa valitella Kelan päätöksistä. :mrgreen: Mä en jaksaisi. Kun tuloshan voi olla, että ne vaikka kuvittelevat, että nyt on oikein toimintakykyinen, kun jaksaa kerran valittaakin ja lähtee koko vammaistuki pois.
Pitäisköhän leikata hiuksia vähän, pohdiskelen ma.
Mua luullaan liian usein romaniksi. ![]()
Aikookos kukaan lukea tota Auerin uutuuskirjaa?
Mä kelasin, että voisin jopa yrittääkin keskittyä sen lukemiseen. Sen verran tuo keissi mua askarruttaa ja kiinnostaa, että mielenkiinnolla haluan kuulla Auerin itsensä version. Hyvin ristiriitaiselta Auer vaikutti televisioesiintymisissään tannoin. Vastasi joihinkin kysymyksiin ihan hermostuneena, aiheen vierestä.
Mä en lue. Koko tapaus on musta niin sekava. Tottakai kirjan kirjoittaja esittää asian omassa valossaan, ongelma on mielestäni se, että asioilla on aina kaksi puolta (tai useampikin). Tässä tapauksessa Jukka ei pääse sanomaan enää mitään… Sitä mä en ymmärrä mikä lääkitys sillä Annelilla on, että se pysyy niin helvetin rauhallisena koko ajan. Siis ei mulla mikään määrä rauhottavia varmaan edes riittäisi, että pystyisin pysymään noin rauhallisena. Oli sitten syyllinen tai syytön. Ehkä jotkut ihmiset pysyvät vaan noi rauhallisina, vaikka kodissa olisi ulkopuolinen murhaaja hakkaamassa aviomiestä veitsellä.
Mä en huomannut siitä Annelin haastattelussa mitään hermostuneisuutta, mutta toi asian vierestä vastaaminen on ihan normaali käytäntö, jos ei voi/halua/muista kertoa totuutta. Ehkä jotkut ihmiset vaan on noin rauhallisia, mutta sekin kertoo jotain. En tarkoita nyt Annelin tapausta, mutta se, että vaikka olisi tehnyt mitä rikoksia, niin pystyy olemaan hyvin rauhallinen, kuin mitään ei olisi tehnykään. Vankilathan ovat täynnä “syyttömiä” vankeja. ![]()
^ Joo, niin on tietenkin. Mua jäi siinä Tuomas Enbusken haastateltava kun oli, niin häiritsemään joku kysymys, mutten nyt muista todellakaan, mitä siltä kysyttiin. Jotain ristiriitoja sillä mun korvaan oli vastauksissaan. Pitää katsoa ehkä uudelleen, että vaikuttaako se edelleen siltä. Alussa se takelteli ainakin tosi paljon, ja ääni värisi, mut kai toisaalta kelle vaan voi suuren yleisön edessä käydä niin. Silti olihan se elekieleltään ja naamanilmeiltään tyyni kuin mikä. Se muuten väitti siinä, että mitään lääkitystä ei käytä, ainoastaan mielialalääkkeitä kokeillut, mutta jättänyt sikseen. Jaa-a… ![]()
Mä muuten aloin miettimään tota kirjaa uudelleen, ärsyttäisi toisaalta, et ne rahat menee sen pussiin, kuten ne sen vaatimat korvaukset ja kaikki muukin julkisuus on vaan sen rahapussiin päin. Mun mielestä tossa jutussa on vaan edelleen liikaa ristiriitaisuuksia, että nielisin sen syyttömyyden ihan noin vain. Fakta joka tapauksessa on se, että voimassaoleva tuomiohan sillä on seksuaalirikoksista, enkä nyt varsinaisesti rahallisesti haluais sellastakaan tukea. No, katsotaan, muuten mua kyllä kiinnostaisi oma versionsa.