Askarruttavat asiat

Oletan nyt, että kannabis näkyy myös spermassa, vaikka harvemmin sitä siitä kait seulotaankaan :laughing: . Täten seuraava skenaario on täysin mahdollinen: Nainen on pannut sen pössyttelijän kanssa ja siitä sitten kutakuinkin suoraan sännännyt antamaan seulaa peseytymättä tai edes kusematta välissä. Tällöin toki sitä pimpsaan jäänyttä spermaa valuu kusen mukana sinne kuppiin ja se antaa positiivisen tuloksen. Jos nyt kuitenkin huolehtii normaalisti hygieniastaan ja käy kusella pian yhdynnän jälkeen(Tuohan olisi suositeltavaa ihan virtsatieinfektioiden välttämiseksi), niin tuskinpa siitä panemisesta sinne limakalvoille mitään “kannabistartuntaa” jää.

Moi honey!
Joo oli tossa muutama juttu jotka piti miettiä toimivaksi, siis ihan perhe-elämän saralta, ja sit tosiaan duunissa on ollu kans kaikennäköistä säätöä, niin tuntu välillä ettei aikaa riitä enää mihinkään… ei edes bissen juontiin… :slight_smile: (näin saan muuten ainoastaan hymiön kohdalleen kun näppäilen sen kaksoispisteen ja sulkumerkin???)
Mut joo, sori oikeesti ku hävisin ilman mitään infoa asiasta, ei tuu toistuu enää.!!
Mut nää hyvät uutiset vaan paranee kun sinäkin olet pysyny poissa siitä bupresta ja muistakin oppareista.!!
Tosi hieno homma, tosin mä tiesin sen heti sillo joskus alku talvesta ku ilmoitit et aiot lopettaa, niin sanoin sulle jo sillo et tiedän varmaksi et pystyt lopettaa sen paskan jos vaan niin päätät.! :slight_smile:
Varmasti on aika jänniä fiiliksiä ku on oikeasti selvin päin niistä, olen itekin sitä fiilistelly monesti et kun sais yhden päivän olla oikeasti selvin päin, et millaista se olisi…??
Ei muista enää sitä olotilaa et millaiselta maailma näytti ja tuntui, eikä tule enää uutta sellaista päivää näkeekään…
Mulla ei ole sinun kaltaista selkärankaa lopettaa tuota bupren paskaa, oon sen verran monesti yrittäny ja yhtä monesti todennu et ei pääse irti, niin sit mennään näin.

No nyt lähti taas sivuraiteelle.
Oli kiva kuulla sultakin noin hyviä uutisia ja nyt en karkaile enää täältä, niin eiköhän täs melkein päivittäin törmäillä. :wink:

Se on 8-bittinen Deadpool! Deadpool rakastaa kaikkia :sunglasses:

Ps. Ei se kyllä uusi ole…

Niin, se nainen oli tässä tapauksessa testattu ja syyksi ei ollut löydetty mitään muuta kuin tuo suojaamaton seksi. Jos tämä kerta on yleistä, enkä meinaa mitään törkypimppejä, vaan ihan että limakalvolta verenkiertoon muutama päivää seksin jälkeenkin, niin luulis että näitä tapauksia olis paljon enemmän :O.

Se lehti oli tästä niin varma, että tää aivan oikeasti alko askarruttaa meikäläistä. Miten ei sit missään oo kuultu aiemmin.

Ei mul tullu ees mieleen tuo et joku vois niin tuoreeltaan tai pesemättömänä mennä seulaan :smiley:, no miks ei. :slight_smile:
Mut pakko sen on liittyä siihen, et vaikka normaalisti ittensä pesisikin, niin voi tuottaaa positiivisia tuloksia päivienkin päästä. Hmm nojaa… en mä keksiny muutakaan ketjua kun tän kysyy tota x).

^^^ Toivottavasti sait perhekuviot järjestymään parhain päin tai ainakin vallitsevissa olosuhteissa parhaalla mahdollisella tavalla, Zeus :slight_smile: .

Joo, onhan se vitun hienoa, että pääsi yhdestä riippuvuudesta eroon, kun se tosiaan oli vain sitä riippuvuutta riippuvuuden vuoksi, ei antanut enää mitään ja kun bupren kanssa piti vielä säätää laittomasti, niin sekin vitutti. Eipä niissä hommissa enää vanhoilla päivillä mitään hohtoa ole :unamused: . No, mulla on tuo benzohomma erittäin todennäköisesti elinikäinen, vaikkei niistäkään enää irti juuri muuta saa, kuin vieroitusoireiden poissapysymisen ja tuokin toki vituttaa, mutta antaa vituttaa, enkä jaksa sitä liikoja miettiä. Siihen loppuu nimittäin mun selkärankani ja sisuni, että pitäisi benzoista vieroittautua. Bupre meni ihan kevyesti(No, jälkeenpäin on ainakin helppo paukutella henkseleitään :smiley: ), mutta benzojen kanssa olen ollut yhtäjaksoisesti naimisissa sen verran kauemmin ja intensiivisemmin, että ei tule mitään ja ovathan niiden vieroitusoireet, ainakin tällä käyttöhistorialla, jotakin ihan muuta, kuin oppareiden :open_mouth: . Niiden kanssa ei tosin tarvitse enää laittomuuksiin ryhtyä ja jos elämä pysyy mallillaan sillä ylläpitohoidolla, niin mitäs sitä suotta sotkemaan vain sen tähden, että pakko päästä irti, koska riippuvuus on pahasta :confused: . Sen tähden mä en halunnut korvaushoitoonkaan, vaikka yhdessä vaiheessa oppareiden kanssa taistellessa sitäkin miltei vakavasti mietin, että voisivat perkeleet yrittää puuttua mun benzolääkitykseeni ja sehän nyt ei käy :smiling_imp: . Kyllä mä ilman buprea hengissä selviän, mutta ilman benzoja alkaakin tehdä jo heikkoa :open_mouth: . Oli siinä toki muitakin syitä, miksi en korvaushoitoon halunnut, mutta hyvinhän tämä sitten lopulta meni :slight_smile: .

^Juu, perheasiat on nyt lopultakin järjestyksessä ja kaikki ok. ja vielä hyvällä tavalla järjestyksessä ettei enää tartte hermojaan sillä ainakaan kiristellä… :wink:

Mä oon samaa mieltä sun kans tosta asiasta, et jos joku lääke (ihan sama mikä) saa sinut terveeksi, paremmalle tuulelle psyykkisesti ja fyysisesti ja parantaa sun elämistä ja pitää poissa laittomuuksista, niin miksipä sitä lopettaa vaan sen takia, ettei haluais olla riippuvainen jostain.
Ja tällä lääkkeellä tarkoitan juurikin oikeita respalla lekurin määräämiä lääkkeitä, en mitään katukauppa substansseja koska niiden kans ei olla enää siellä ns. laillisella puolella.
Ja olin oikeasti mielissäni kun luin sun eka vastauksen, et sulla menee hyvin ja oot saanu opparit jätettyä!
Mutta en voisi kuvitellakaan edes vihjaavani, et mitäs jos jättäisit benetkin pois, koska tiedän (vaikka en bentsoista ikinä ole riippuvainen ollukaan) et se olis jo liian kova pala ja sen tuoma “hyöty” vs sun elämänlaatu ilman bentsoja ei oikein vaakakupissa menis sille järkevälle puolelle.

Eli älä Winston murehdi yhtään (niinku et varmaan murehdikaan :slight_smile:) siitä, et oot bene koukussa lopun elämääs.
Mä ajattelen omaa kh:ta kans paremminkin “saattohoitona” ja oon siitä oman lekurin kans jutellutkin ja sanonu, et korkeintaan 25 vuoden päästä puhutaan lopettamisesta ja sillon oon jo neljä metriä maan alla…! :slight_smile: :laughing:

Onko sillä eroa, että liuottaako Rivatrilin kielen alla vai nielaisee? Kaverini väittää, että imeytyy paremmin kielen alla… Itse useimmiten vaan nielaisen sen nappulan.

Sillä on nieltynäkin 90% “hyötyosuus” joten kielen alla liuottaminen ei voi paljoa vaikuttaa kokonaismäärään joka pääsee verenkiertoon. Vaikutus kuitenkin voi alkaa nopeammin kielen alta imeytettynä.

Mitenköhän midatsolaamin kanssa kun se on vesiliukoinen, onko eroa? Antavat nykyisin muuten sitä suihkeena suuhun erityisluvalla epileptisille lapsille kohtauksen aikana…

Midatsolaamilla on selvästi parempi hyötyosuus kielen alta tai nenästä imeytettynä kuin nieltynä. Kaikki suolistosta imeytyvät aineet kulkevat maksan läpi konsentroituneena ennen kuin leviävät koko verenkiertoon, ja esim. midatsolaamilla tai morfiinilla tuossa ensimmäisessä maksan läpi kiertämisessä tuhoutuu suuri osa annoksesta.

Kappas vain! Pillerien tuoteselosteessa lukee, että:

“Midatsolaamimaleaatti 10,20 mg vastaten 7,5 mg midatsolaamia. Midatsolaamimaleaatti 20,40 mg vastaten
15 mg midatsolaamia.”

Mitä tuo Midatsolaamimaleaatti on? Sen oon tienny, et esim. jotkut vetee stilkkareita ja stelloja huvikseen nokkaan ja dormareita ilmeisesti myös iv-nä. Kuinkahan paljon tuo hyötyosuus on isonpi edes näin karkeasti arvioituna verrattuna nieltyyn kun tuo troppi nyt on kuitekin aika vahvaa tavaraa (ja voikohan siinä olla jotain vaaroja) enkä ole edes ole uskaltanut aikoinani kokeilla omia rajojani tuon kanssa… Joku 37.5mg taitaa olla isoin?

Voikohan joku näistä aineista vaikuttaa sihen kielen alta imeytymiseen?
“6.
FARMASEUTTISET TIEDOT
6.1 Apuaine e t
Tabletin ydin
7,5 mg:
Vedetön laktoosi, esigelatinoitu tärkkelys, mikrokiteinen selluloosa, magnesiumstearaatti.
15 mg:
Vedetön laktoosi, maissitärkkelys, mikrokiteinen selluloosa, magnesiumstearaatti.
Tabletin kalvopäällyste
7,5 mg:
Hypromelloosi, talkki ja titaanidioksidi (E171).
15 mg:
Hypromelloosi, polyakrylaattidispersio 30 %, makrogoli 400 ja 6000, talkki,
karmelloosinatrium, titaanidioksidi (E171) ja indigokarmiini (E132)”

Kiitos tiedosta! :slight_smile: eli nielasen jatkossakin ne nappulat. Vaikka maistuuhan 2mg:n riva aikas hyvälle :mrgreen:

Emäksiset lääkeaineet on yleensä jonkinlaisen suolan (esim. hydrokloridi, sulfaatti, maleaatti, sitraatti…) muodossa lääketableteissa tai -liuoksissa. Se että mitä nimenomaista suolaa ne ovat ei paljon muuta lääkkeen vaikutusta. Toisaalta esim kannabiksen THC ei ole emäs joten siitä ei voi tehdä suolaa.

Midatsolaamin hyötyosuus saattaa olla suussa imeytettynä kaksi kertaa parempi kuin nieltynä.

Kiitos tiedosta! Onkohan yksityisellä lääkäriasemalla 22,5mg midatsolaami-nappien sulatus kielenalla kielletty, että hommat menis jouhevammin? :mrgreen: Kyllä siinä muistaakseni tovi odoteltiin…

Ps. Tietääkö muuten hilbert mitään sellaista hyvää kipulääkettä joka auttaisi juuri salpaamaan suunhermoja tehokkaasti jos on ronklaamisen tarvetta? En mä nyt kuitenkaan mitään contteja kehtaa psykiatriltani pyytää vaikka tilanne aika erikoinen onkin eikä se ehkä oo hyvä midatsolaamin kera…

Kuten hilbert jo kertoikin, niin vaikuttaa nielaistuna juuri niin täysillä, kuin pitääkin. Kielen alta nousee inasen nopeammin, mutta eipä sillä lopputuloksen kannalta mitään merkitystä ole, kun Rivat eivät varsinaisesti ole sellaisia lääkkeitä, joista voisi viihdemielessä nopeita nousukiitoja kiskoa. Toki jos ihan hirveä akuuttipaniikki iskee, niin siitä kielen alta liottamisesta saattaa pientä iloa olla. Henk.koht. olen pannut merkille sellaisen jutun, että lääkkeiden suussa liottelu ei tee pidemmän päälle hyvää suun limakalvoille. Mä nyt tosin olen ihan yliherkkä suustani ja limakalvoni ylipäätään ovat ihan paskassa kunnossa, joten ehkei tämä koske ns. parempisuisia niinkään, mutta mulla enempi lääkkeiden imeskely pahentaa ientulehdusta, aftoja sun muuta ikävää, varsinkin talviaikaan, jolloin noista muutenkin kärsin.

Edit: Täällä(?) joku väitti sellaistakin, että kielen alta nousut olisivat nopeammat, mutta siten myös vaikutus lakkaisi aikaisemmin. Itse en ole tuota jälkimmäistä huomannut, eikä silläkään nyt Rivatrilin kanssa niin hirveän suurta merkitystä luulisi olevan, kun hyvin pitkävaikutteinen on joka tapauksessa.

Mitenhän Lucrezia voi? Hieman huolettaa, kun tuo on nähty niin monta kertaa, että “kohtuukäyttelyjensä” jälkeen täällä kännissä avautuu, käy deletoimassa tekstejään ja on sitten pitkään hiljaa :confused: . Toivottavasti olet kunnossa <3.

Moikkelis! Ei ole sinänsä “uusi”, mutta niin kauan melkein kun sulla on täällä se ollut niin en ole aina tunnistanut sua Gripiksi. Olitko ennen aikoina ilman avaa? No kuinka tahansa, kiva että se rakastaa kaikkia! Tuonkin kun sain rinnastani ulos, niin olo on parempi. :laughing:

Winton: En ole yrittänyt tappaa itseäni, enkä tosiaan tehnyt mitään muuta kun luukuttanut musaa (en yötäpäivää Eppuja) ja istunut ja juonut. Siinä tosin on ihan riittävästi pahaa mulle, mutta ilman aineita mennään edelleen. Nyt koitan olla ilman alkoakin. Sekun lopulta jossain vaiheessa aina lähtee käsistä. :unamused:

Sama se kai mitä käyttäis ja kuinka paljon, jos niistä ei olis psyykelle tai taloudelle haittaa. Mutta kun todistetusti on. Olen tajunut kyllä ettei aineettomuus ja alkoholittomuus ole mikään tie onneen ja autuuteen. Masentaa silti ja muuta sellaista. Tänään jostain syystä tosin voin kohtuu hyvin, en varmaankaan enää kohta kun alkaa vituttamaan tuo siivous :unamused: .

Kiitos huolenpidosta Winston! <3 Se koskettaa aina.

Puoli neljän aikaan aamul petis askarrutti, että kuinkahan mun käy, jos elän niiiiin vanhaksi, että joudun vanhainkotiin / sairastun ja päädyn johonkin hurmaavaan teekoosairaalaan (herraminuasiltävarjele!). Ehän mä ikimaailmassa tulee saamaan niin paljon bentsoja -jollei ne siinä vaihees ole jo lailla kiellyttyjä :imp: -ku tarviin :open_mouth: !

Mä en todellakaan ole aamu-ihmisiä :laughing: . Jostain syyst vaan heräilen tosi aikaseen, enkä enää saa unta. Ois ollu paree vaik lähtee pyöräileen tai soittaa öö herrahenkilöl tai jotain muta kivaa. Meinaan, uso sie Benzopää, niitä kivoiki juttui on :unamused: !!!

Esim. kuuntelen Ulf Wakeniusta, ja odotan sen -kenties pienimuotoista, mutta silti- konserttia, jonneka o jo lippu, vaik se o vast alkutalvest :slight_smile: .

Päivä kerrallaan kuulostaa taas niiltä tosilta latteuksilta, jotka Tässä Korkeassa Iässä tajuaa - t o d e k s i :open_mouth: :confused: :sunglasses: :smiley: .

^Mitäs pidit… :smiley: ??? Meinaan minkälainen mielikuva synty tyypist??

Mää tykkäsin kyl. Symppis :slight_smile: .

Mikä Image-nro se muute oli, ku olen hukannut…jos sattuu oleen, voitko laittaa lehden nron, ku kerta eile kerta lukasit :wink: .