Askarruttavat asiat

Tänks Peipponen :smiley: Tarvin sitä nimittäin :smiley:

Lähetin ja sainkin jo takas, se ei tunne mua enkä mä sitä. Outo juttu. Mutten nyt tiedä siis vieläkään et onks se joku täältä vai ei.

Sanja :unamused:

Jos se ei tuntenu sua nii mite ihmees se vois olla täältä plinkistä? :astonished: Ja onks sil ny nii välii mistä se on jos pääasia tuli kuitenki selväks eli se ei haukkunu sua tarkotuksella…?

Tuo mun alla oleva s-postioso ei näy kuin täällä, ei missään muualla, siksi epäilen hänen olevan joku täältä. Ja ei sillä ole mitään väliä, laittoi vain ihmetyttämään, mutta nythän asia on kondiksessa.

Sanja :unamused:

Miks suomessa vietetään Halloweenii.

siksi että se on yksi syy lisää ördeile, vetää viinaa ja kusta ympäriinsä, ja olla idiootti.

nii! :laughing:

suomalaset on viisas kansa :laughing:

Tilanne on tällänen mun kaveri on 18-vuotias alko seurustelemaan viime kesänä 25-vuotiaan pikkunistin kanssa. Tän kaverin elämä on alkanu menemään pikkuhiljaa päin helvettiä tän muijan seurassa, kaverilla pysähty muummoassa elintoiminnat tällä viikolla.
Vanha frendi tuli sanomaan et pidä huolta tosta jätkästä. Mitä mä pystyn tekemään? Sanonko mä et jätä toi muija ja hanki itselles joku kiva harrastus. Onks ideoita?

Syötä sille lappuja ja kysy mitä se haluaa elämältään. Ei ollut edes vitsi…

juttelet sen kans kahestaan kuin mies miehelle ja yritä se saada avautuun, niin sit osaat paremmin auttaa.

tuo on aika vaikea tilanne, koita itse jaksaa durak.

Mä komppaan Mesee.

Etin ryynejä kaapista ja löysinki vanhan klikkikupin mis o filtterin läpi vedetty jotai mut jääny keltasta jauhoo aika paljo viel, ny mietityttää et onko siin jotai vedettävää vai onko vaa jääny jotku jatkeet sitte siihe ja kellastunu kaapissa tms :E

Hyi kun kuulostaa ällöltä.

Joo mut toisaalta himottais ku ollu niiiiiiiiiin kaua ilma mitn suonihuumeita ja tos melko varmaa o ollu pointtina et “vedämpä noi loput sit joskus” ku oon kaappii tunkenu :E Muistais vaa mitä toi on ja koska laitoin sen tonne ja oliko se alunperi keltasta :E

Keltast poretta johon jatkeet jääny veikkaisin…tai sitten ei :smiling_imp:

…se että on ihmisillä ongelmia, ja jos niitä ei oo niin niitähän tehdään!! onneks olen jo näin vanha että osaan suhtautua asioihin pikkasen kevyemmin…

Voisin avata jonkun maksullisen ‘Poikki ja pinoon’ Hollyn ohjeet elämiseen… Voitte soittaa mulle ja mä neuvon asiasta kuin asiasta ja maksatte miten maksatte, vaikka näin joulun alla niin claes olsonin kebabkaapeleilla, annan pipareilla ja marlin mehuglögillä. Muutama punkkupullo silloin tällöin sopii myös, ei vaan liikaa, ettei siitä synny Ongelma.
Kyllä Matti on aika oikeassa, elämä on laiffi. :mrgreen:

En oo varma onko tästä ollut juttua, mut ootko Holly 2 jostain muualta kuin Suomesta kotoisin? Kun joskus sun tekstissä sanojen taivutus on hiukan… kankeeta? Siis en tod. vittuile tai mitään ja tiedän ettei itellänikään toi kielioppi ole täydellistä… Olen vaan niin pirun utelias :slight_smile:

mä oon ruotsista kotoisin, äidinkieli on ruotsti, ja en jaksa tänne kirjoittaessa aina niin miettiä vaan kirjoitan vaan… enkä pohdi… koulut kuitenkin käynyt suomeksi, ja puheessa ei huomaa mitään, ehkä vasta kuukauden päästä.siis sitten kun mut tuntee hyvin, tai jos tuun hyvin juttuun jonkun kanssa niin en jaksa niin keskittyä…mut osa tuosta kankeudesta johtuu päivistä, ja miten vaikea tää keskityshäiriö on…esim koulussa en tee kielioppivirheitä ollenkaan…

edit.sitten oon yhden ammatin hankkinut englanninkielellä, joten välillä
menee termit pikkasen sekaisin.

Kyllä mä joskus kerroin jo ajat sitten etten oo suomenkielinen, ja olin siitä niin kiitollinen kun kukaan täällä ei oo asiasta maininnut paitsi sinä nyt, ja sokerimuru joka tietysti piti siitäkin kommentoida eilen… :imp:

Mutta tuossa edellisessä en huomaa kyllä hirvestä kielivirheitä… :blush: :question: :exclamation: