Askarruttavat asiat

Askarruttaa miks huumeet menee nyt just piiloo ku vähäki himottas, sillo kyl tyrkytetää joka nurkasta ko ei tarvihtis :E

miksi tekee mieli ottaa jotan jos on jo hyvis kuosis, onko muut huomanneet saman.

miksen kestä selväpäisyyttä ja opinko kokaan kestään.

Tuula Amberla “Lulu”

Lululla oli kolme mieltä, (2x)
Ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin.

Hän illalla kohtasi rappiomiehet,
Illalla kohtasi rappiomiehet,
Myrkyistä kuiskien,
Rumuutta palvoen.

Muuten hän oli niin kuin
Yksi meistä vain,
Hän rokkia rakastaa
Ja öisiä katuja.
(2x)

Päivällä oli toinen mieli,
Kun töihin kiiruhti hoitaja pieni,
Ei kiinnosta paljoa työt,
Silti ilmeet ylpeän.

Normiriemu valtasi heidät, (2x)
Kahvihuoneen kalpeat
Sairaanhoitajat.

Muuten hän oli niin kuin
Yksi heistä vain,
Hän rokkia rakastaa
Ja koukussa kiemurtaa.

Muuten hän oli niin kuin
Yksi heistä vain,
Hän rokkia rakastaa
Ja himmeitä valoja.

Lululla oli kolmas mieli,
Asematunnelin ovenpieli
Houkutti häntä
Ja viivytti kaipuun kuolemaa.

Asiaton oleskelu asemilla,
Heikkojen siitä on hyvä olla,
Lähdön läheisyydestä
He turvaa saa.

Muuten hän oli niin kuin
Yksi heistä vain,
Hän rokkia rakastaa
Ja lähdön tunnelmaa.

Muuten hän oli niin kuin
Yksi heistä vain,
Hän rokkia rakastaa
Ja öisiä katuja.

On muuten todella hieno biisi.

Miks Dr. Albani laulaa vaan Afrikasta? Eiks se oo joku albaani?

Dr. Alban (born August 26, 1957 as Alban Nwapa in Enugu, Nigeria) :stuck_out_tongue:

:laughing: :laughing: :laughing:

Ai, se onkin nigeeri. Onpas harhaanjohtava nimi.

Miksei humehia saa ostaa R-kioskilta? Onko huomenna kauppoja auki kun on pyhäpäivä? Paljonko maksaa kilo puhdasta amfea?

Onks piriluukut auki pyhäpäivinä? :confused:

miten kuivahti ykskaks tänään perjantaina, luukuilla luurit kiinni ja vaihtoehto diilerit pasilassa :open_mouth:

Kiitos muru. Joo on todella hieno biisi. :slight_smile:

Miksi lääkefirmat ryövää ihmisten rahat?
Miksi jotkut lääkkeet on niin kalliita? :frowning:

(joo, ja tiedän että kadulla kalliimpaa, mutta mietin silti…)

Sain eilen sähköpostin jossa haukuttiin minua. Ei sentääs, en ole niin herkkänahkainen että siitä itseeni ottaisin, mutta ihmetytti vain koska en tunne tätä tyyppiä edes joka sen laittoi ja mitä olen hänelle tehnyt. Siispä, toivottavasti luet tätä, sillä täältä sinä lähettäjä sen oson olet ottanut, sillä sitä ei ole muualla. Ja kaikista huvittavinta tässä on se, että tää tyyppi joka sen laittoi, laitto sen omasta personalpostistaan pp.inet.fi:stä, siis siinä näkyy hänen nimet ja kaikki, hei haloooooooooooo :open_mouth:

Mutta, minua siis askarruttaa, että kuka tämä tyyppi on ja mitä pahaa olen hänelle tehnyt mukamas. Paljasta itsesi vai oletko pelkuri ?

Sanja :unamused:

lääkefirmojen pomot ovat ahneita pakiaisia :angry:

mksi kela ei korvaa kaikki lääkkeitä ja paljon 2000 luvulla tulleita lääkkeitä ei korvata siis miksi :exclamation:

Sanja, mulle on kerran käynyt noin, että olen kirjoittanut vahingossa parikin kertaa yhdelle tuntemattomalle tyypille, jolla oli lähes sama osoite kun sillä jolle piti kirjoittaa.
Ja sitten se väärä osoite jäi siihen meilboxin listalle ja sitten jatkossakin meni pari meiliä sille väärällä henkilölle.

Että näin voi käydä, en siis sano että näin ois sun tapauksessa käynyt…
Toivottavasti selkenee tää asia.

Voisinhan mä alkaa täällä kuuluttaa sen nimeekin, “tule esiin **** ******”, mutten viitsi jos kyseessä onkin just ton kaltanen moka.
Enirolstakin löytyy kyl useempi sen niminen tyyppi joten vaikee alkaa sitäkään kautta sen henkilöllisyyttä kaivelee. Jännä vaan, et normaalisti sitä metsästää henkilön oikeeta nimee, mutta nyt se löytyy ja jos tyyppi on täältä ni nickiä kaipaan.

Sanja :unamused:

Mä en löydä sitä sanaa, mitä käytetään, kun lääkkeitä käytetään liuottamalla kielen alle. Resori-tabletti, mut käyttömuoto ei oo IV, IM, PO vaa joku aivan muu, jonka Miffy jossaa topicis yhtenä päivänä mainitsi. Viitsiskö joku valasta asiaa??? Mä googletin jo, mut termiä ei löydy :confused:

Son sublinguaalinen. Tiedä sit onko sil jotain lyhennettä?

No mikset lähetä hänelle sähköpostia takaisin ja kysy asiasta? :smiley: