Askarruttavat asiat

Wohoooo! Alle viikko mennyt ja eka sukka tuli just valmiiksi. Jos sama tahti jatkuu niin hyvinhän tässä ehtii vaikka kolmannenkin kutomaan. Ja jos ei jatku niin tarvii soittaa Warner Brossille ja kysellä Tomppaa… :mrgreen:

silleen minäkii oon sen jotenki tajunnu :unamused: .
pöllöö.

Onko oikein valehdella semmosessa tapauksessa, jossa ei halua, että joku ihminen tietää jotain henk. kohtasta?

Voi olla

kai sitä parasta ois yrittää kierrellä niin, että ei tartte valehdella.
mutta jos se ei onnistu, niin on mun mielestä ihan hyväksyttävää.
kun ihminen on niin kurja, että jos sille sanoo, että ei vaan halua kertoa jotain, niin sitten se haluu tietää kahta kauheemmin.
sen toisenkin on helpompi, jos se ei vaan tiiä :unamused: .

Miks vanhemmat ihmiset kattoo kieroon ku hyvää hyvyyttään haluu neuvoa. :confused: Vituttaa ku ei oteta kuuleviin korviin edes sitä ku yritän sanoa, että ei kannata todellakaan vetää 15 panacodia päivässä vaan kannattaa vesierotella se… onneks kaikki ei oo niin ylimielisiä.

ehdinkö kutomaan yhden sukan, virkkaamaan muutaman pipon, neuloa pari kaulaliinaa ja parit tossut paloista plus tilkkutäkin…jouluksi? (ja lapaset!)

Helposti ehdit, jos panet töpinäksi etkä käytä enää aikaa siihen pähkäilyyn. Toivottavasti olet valmistautunut siihen, että kaikki vapaa-aikasi kuluu sitten vaan niihin käsitöihin eikä aikaa jää esim. päihteilyyn. Mutta ehtiihän sitä joulun jälkeenkin. :mrgreen: :neutral_face:

Nitkuilijoiden ompeluseurako tästä on tullut! :unamused:

Ne stilnoct ja kodeiini, buustivatko?

Minä en ainakaan ole nitkuilija (ainakaan nyt), muista en tiedä ja ompeluseura on kiva seura. [Toinen sukka edistyy hitaasti, mutta varmasti, kiitos kysymästä.:sunglasses:]

Nyt askarruttaa semmonen klassinen askarrus kun:
Kumpi oli ensin, muna vai kana? :question:

Mä väittelin ja tänään yhden ihmisen kanssa
et kumpi oli ensin muna vai kana.
Toisen osapuolen mielestä muna oli ensin,
mut sepä ei tullu kanasta vaan jostain muusta…
Jooh… :laughing:

Ei tarvi sanoo mitään.

Mietin vaan miksi noi pikkuiset nihkeilee tuolla kaapissa eikä kasva niinkuin pitäis, perkele! Kaikki kyllä pitäis olla kohdillaan, lämmöistä pH-arvoihin jnejne… Kaippa nuo kaikki vaan sitten on jotain ihme nihkuilijoita, joten pistinpä äsken lisää itämään…

Ihmetyttää myös tämä perkeleen loputon kaljanhimo, jota nytkin taas tässä tyydyttelen… Alkavaa alkoholismiako lie sitten?
:confused:

Minua askarruuttaa porttiteoria uudesta vinkkelistä. Huomasin itse äskettäin, että kannabis tekee minusta kokovartalo patsaan, etenkin sosiaalisessa mielessä, olen aivan unessa ja omissa maailmoissa, jos jotain tapahtuu niin vainot iskee ja mitä ihmeellisimpiä visioita välähtää päähän.

Kokaiini on minulle tuttu substanssi ennestään, olen kohtuukäyttäjä, joten harrastan sitä harvoin, enkä maksa itse mitään. En koe minkäänlaista addiktiota tai ongelmaa, päinvastoin kokaiini avaa minua hyvällä tavalla, toisin kuin kannabis.

Joillekin “kova” huume voi olla parempi vaihtoehto kuin miedot. Itse koen kokaiinin pääosin miedompana kuin kannabiksen johtuen kokonaisvaltaisista vaikutuksista, mutta valtaosan, ainakin päättäjien mukaan kokaiini kuuluu kovimpaan luokkaan.

Mietinpä siis, että onko järkeä jatkaa savun polttoa kun vaikutukset ovat epämieluisat, vaihtoehtona kokaiini muutamaan otteeseen vuodessa. Toisinsanoen en oikeastaan tiedä…itsestäänselvyys, mutta kuitenkin niin vaikeaksi tehty asia. Miksi valita miedoksi luokiteltu huume jos vaikutukset ovat oikeasti kovemmat ja epämiellyttävämmät kuin kokaiinilla vain siksi että kannabista pidetään harmittomana ja kokaiinia vaarallisena?

Äläsny, esimerkiksi bentso- tai piripäissään ompeleminen on jotain hauskinta, kärsivällisyys riittää aikaavievempiin ja vittumaisempiin työvaiheisiin ja useasti tulee myös aika vinhoja ideoita siitä millaisia vaatteita vääntäisi. (Tosin bentsopäissään onnistuu yleensä hukkaamaan sellaisia tärkeitä esineitä kuten sakset tai neulatyynyn joka saakelin kerta kun sellaisen laskee käsistään.)

Mutta mikä perkele on syynä siihen, että aina jos vetää piriä, niin finnejä alkaa pukata ihan enemmän kuin laki sallii? (Tällä erää veikkaan aineenvaihdunnan nopeutumista, kehon kuona-aineet pukkaavat ulos pikaisemmin ihonkin läpi.)

Miksi mun puhe sammaltaa ja tökkii vaikken ole mitenkään sekasin? Ihan selvänä päivänä… :frowning:

Jeppajep, itteeki välil ihan vituttaa ku ykskaks on naama sen näkönen niinko ois vetäny fillarilla tiiliseinään naama edellä. Mut välil ei tuu mitään naamaan, mitä nyt silmät jne harittaa pikku putken päällä :smiley:

Ehkäpä juuri siksi :wink:

Mikä biisi menee näin:
Muuten hän oli niin kuin yksi meistä vain
hän rokkia rakastaa
ja öisiä katuja… ??