Askarruttavat asiat

Moi kaikki Winston,Lucre,Mick,Kannel,Nnaana ,Nuiva,Arkkis yms. Jne…

En ole todella pitkään aikaan tänne juurikaan mitään skribaillut.!!
Miten kaikilla menee,hengissä ja voimissaan edelleen jokainen ??..
Lupaan kirjoitella kuulumisia tänne,koska tullut ,jopa ikävä kaikkia saunojia,kun ei ole tullut käytyä täällä puoleen vuoteen…

Mulla kaikki samaa hyvää ja normaali arkea. Sama tilanne edelleen tekun kanssa,mutta lekurissa ,en ole käynyt syksyn jälkeen,eli benjot taas lopettanut kokonaan lähes. Vapissut ja juopotellut tärinää veke,pvä kerrallaan. Nykyään kaikki ihan ok,ettei korkkikaan ole jäänyt auki, sain sen Vappuna luvattua itselle,että nyt taas pidetään suun-napsuminen kurissa ,ja tottahan toki tuli maisteltua ,kun seurasi maailman parasta lätkäjoukkuetta,mutta kohtuudella tullut otettua.
( pullo päivässä :wink: )
Asun edelleen saman naisen kanssa.
10 v taas oltu putkeen kimpas. Muuttoa pukkaa,varmasti nyt syksyllä,ihan omasta-aloitteestani.
Koittanut tehdä jopa verokortillekin töitä,niin kiirettä pitänyt ja aika rientänyt.
Kirjoitellaan ja lupaan palailla ja tulla teidän höpönassujen, alan ihmisten kanssa jatkamaan tarinointia vastaisuudes ahkerammin meidän yhteisistä ihanan vittumaisista ,kivoista pienistä päihdeongelmista,ja kaikesta muusta.

Hyvää kesää kaikille& palataan asiaan, (kun ollaan palauduttu…)
Tv.Mikko
.

Edit. Askarruttaa ,ehkä taas koko viesti,mutta laitoin vain kuulumisia viikkoja myöhässä ,kun täällä viimeksi käynyt,niin siitä jo askarruttavan paljon aikaa…

Moikka Mikko!

Mikäs nyt viestissäsi arveluttaa? Kiva kun laitoit kuulumisia, olenkin miettinyt jossain vaiheessa minne hävisit, mutta kun itsekin olen vähemmän aktiivisesti kirjoitellut niin… Ensin pirikuurien takia no lopetin ne sitten. Jossain vaiheessa masennus paheni niin ettei elämä enää tuntunut elämisen arvoiselta, n. 6 vk lienee im-yrityksestäni aikaa. Lääkitystä tehostettu, terapiaan en pääse, raha-asiat päin vittua, eli jotakuinkin sama tilanne kuin 6 kk sitten :laughing: .

No joo, olen hieman paremmin mielin jo, ehkä tuo Voxra (jota olen kyllä joskus ennenkin syönyt) on alkanut muiden lääkkeiden rinnalla helpottamaan oloa. Vaikkakin ahdistusta esiintyy välillä suht voimakkaana, mutta se nyt ei ole mitään uutta. Eteenpäin mennään edelleen, päihteettä tällä erää pysytään yhä.

Kirjottele enemmän kun ehdit taas ja iso hali <3

Oon täs huomannut, että monet kirjoittajat kyllä pysyvät täällä, vaikka väliin tulisikin vaikka puolen vuoden tauko. Itsellä kans kaikenmaailman kuurit sun muut masikset kuten Lucreziakin sanoi, vaikuttaa siihen et käykö täällä sitten… aina tänne kyllä palaa! On se jännä!

Jodimikko tänne vain aina, kun mikä hyvänsä askarruttaa… :slight_smile:

Välil ei kehtaa kysyä askarruttavia asioita, kun ne on just sarjaa “helvetti, otin 225 lyrican 24h sitten, ja oli seulat. nyt sitten skitsottaa, että näkyykö vielä, kun pitäis lomalääkkeet saada plakkariin”. Mitäs ootta mieltä?! Tiedän et puol.aika on se 6,3h, mutta kai tuo silti näkyy aina pidempään. En usko että 24h riittää :frowning: VOI PASKA!

Muuutenkin tää mun kunnan seulasysteemi… ihan kreisii pilkunnussintaa… ärsyttää… pitää varmaan mennä purkautumaan mikä vituttaa -osioon :wink:

Ha, pakko vastata omaan kysymykseen, että hyvä keskiarvo lyrican todelliselle eliminaatiolle kehosta on n. 1,44pv. Vielä raffimpi estimaatio on 1-2pv. Että kalkkiviivoille menee… ainaki ne oli päivän kolmannet kuset jotta en tiedä sitten, tuliko taas nk. vesikuset…

nohh kuitenkin kaikille muillekin tiedoksi että puoliintumisaika ei ole sama asia kuin renal clearance siis ainaki lyrican kohdalla, joka ei metabolisoidu oikeastaan yhtään maksassa - prega imeytyy muuttumatta elimistöön munuaisten kautta ja tuota eliminaatiota elimistöstä mittaa tämä “renal clearance” joka on arvioitu normaalilla munuaistoiminnalla olevan tuo about puoltoista päivää. 24h ei tuu riittää… ärr… ei siinä menny ku kolmannet lomalääkkeet… vois vihdoinki lopettaa tän perseilyn!!! vaikka nyt yks 225 ei multa kauheet perseilyy verraten olekaan, mut silti… oon väsyny aina munaa noi seulat… lyrica ei metabolisoidu joten oletan myös sen olevan syy, miksi seulatulosten saaminen thl:stä kestää reilu viikon.

Siinä… aina mää tänne marssin mäkättämään omia kusemisiani niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin, mut ehkä annatte anteeks. Kuin voiki yks mahdollinen vesikusi ja lyrican näkyminen stressata ihmistä! Hävettää! Sain suurella yllärillä thc negat seuloihin, ja ajattelin että no seuraavat seulat onki sitte pitemmän ajan päästä, kerkiää tuo Lyrmy poistumaan. Ni ei, heti seur pvänä seulaan. IHMINENON TYHMÄ :smiley:

Lucrezia, olen kuullut ahdistukseen tuon voxran olevan aika ookoo, sitä on mulle ehdoteltukin - tuo sinun kokemuksesi että on vähän auttanut saa minutkin ajattelemaan, että josko se auttais minuakin, ettei tartte aina mennä lääkitsemään itseään eron tullen kaiken maailman lyricojen ja blossen kera. luin nyt äsken vasta tarkemmin im-yrityksestä, voi hitto, tulipa paha mieli kun kirjoittanut tuhat sanaa eikä huomannut tuota. Hang on there, girl jooko. :frowning: :slight_smile: ehk maailman tyhmimmät sanat masentuneelle, mut pakko sitä on jotain sanoa. We need you!

Meidän klinikan lekuri oli istunut yhden kh-potilaan lääkäriajalla ja todennut lakonisesti kirjoitettuaan voxran ahdistukseen ja tupakan himon alentamiseen, että “nistit sitten rännää näitä.” Olipa fiksua… tai sitten heitti testin omaisesti potilaalle tiedon nähdäkseen et alkaako heti joku typerä voxrien väsääminen. voe voe.

Mutta kiinnostaa tuo voxra, voishan tuo auttaa ehkä ton kannabishimonkin suhteen? Mitä ootte mieltä? Sorry nää tulvaviestit, tää palsta on nyt ainoa jossa voi puhua, yksinään tulee oltua niin paljon enemmän nykyään. Nyt mä tänne vasta sitte juutunki. :smiley: varsinki ku päätti lopettaa ton perseilyn tuhannetta kertaa. Inhottaa aina ikään kuin pettää toi oma terkkarti, että taas se likka kävi kuseee likaset, justiinsa… itestä puhumattakaan, kun on tottunu lomapäiviin.

Rivatrilin “minttumaku”… ei sieltä tosiaan niinku Winstooni sanoi, löytynyt mitään sidos- tai muutakaan ainetta, joka selittäs sen maun. Ehkä se sit oikeesti maistuu se klonatsepaami siltä…

Mua taas vaan jaksaa askarruttaa, että miten vitussa bentsokyllästyksen vähentäminen voi väsyttää. Juu juu, tiedetään, että ne voi aiheuttaa ties mitä oireita, mutta väsymystä kai harvemmin. Käytin tuossa viimeviikolla ahdistuksen takia vähän enemmän Diapamia ja nyt taas lopettelen, mutta Tenoxia otan yleensä silti iltaisin, niin tuntuu että alkaa lanttu leikata kun ottaa jotain bentsoa. Vai kuvitteleekohan sitä vaan olevansa tosi välkky? :confused: :laughing:

Voi kiitos Haili! Eihän masentuneelle oikein voi sanoa juurikaan mitään mikä auttaisi, ellei ole terapeutti. Eikä siltikään se usein riitä, no jäin henkiin. Silti olo on todella selkeästi parempi nyt ja mieliala kyllä kohonnut sillä 150 mg Voxra annoksella, 300mg tuntui vähän liian suurelta joten laskin annoksen takas 150 mg:n. Tosin ehkä sen 300 mg kohdallakin olis vaan pitänyt sitkeästi jatkaa yli alun annoksen nostamisen haittavaikutusten, niin olis nähnyt varsinaisen tehon. Rööki alkoi maistumaan jotenkin pahalta, eikä siitä vaan nauti samalla tavalla että sikäli hyvä.

Tossa oli kai joku varoitus täällä et kun jengi on pistänyt I.V. sitä Voxraa, niin sen jälkeen suonet on suunnilleen pilalla, eikä saa pistettyä millään. En tiedä sen enempää, kun en tota harrasta.

Lämmittää sydäntä, että jengi täällä välittää. Halit Haili <3 Tää on kun foorumi tuhlaajapojille, ainakin joillekin meistä, kun menee huonosti ei meitä näy. Sitten tullaan taas jossain vaiheessa “takas kotiin” häntä koipien välissä, kuten Gösta kenties sanoisi.

En tiedä miten toi kannabikseen vaikuttaa, se ei ole koskaan ollut mun juttu. Mut toiseen asiaan, eihän tota voi millään yksinkertaisella kaavalla laskea miten se poistuu elimistöstä ja kaikki lääkkeet on oma juttunsa. Tuli vaan mieleen et siihenhän jengi käyttää muistaakseni sellaista ns. “peruskerrointa” mikä voi suunnilleen pitää paikkansa. Laskitko sen siten, mä nimittäin sain tulokseksi 31,5 h eli n. 2 päivää. Eli aika lähelle meni sun arviota. :open_mouth:

Lucrezia, luojan kiitos että jäit henkiin koska kyllä olis taas hieno ihminen mennyt. Mä jotenkin ymmärrän masennuksen ja sen et haluaa vain mennä… nohh, mul oli kauan sitten keissi, kun en ollut tottunut mielialalääkkeisiin ja olin tietenkin juonut, niin kävelin silmät suurina ja aivan rauhassa kaiteelle ja tulin alas 3 krs, no nuori kun olin en tiennyt mitä hittoa mä edes tein, mut tarkotus oli ainakin alas tulla. Muistan ajatelleeni et mä kävelen tosta kotiin jos pystyn. No ei pystyny… JA MITÄ SITÄ OIKEIN AJATTELI että mä tästä kävelen?! Ne masislääkkeet laitto mut ihan omituiseks… huuhh, pelottavaa. Siinä ei ollu kyse suoranaisest im-yrityksest mut pakko jakaa, että jotenki pääsee diipimmäks tää mun puheenparsi, kun toi im-yritys järkytti aikalailla lukea. Parevekekeissistäni Jäi tietty elämänikuset arvet mut joo, mite se meni, “I’m the bruice of a rough start.” Et vaik on ite käyny jotain tollast läpi, niin ei oikein siltikään osaa sanoa kuin että “eikä!!! voi hurjakas ja apua, ja et luojan kiitos olet täällä.” Voi perse, nyt meinaa tulla itku, vaik just sain meikit päälle. ryhdistäytyy On vissiin menkat… vittu kiva olla nainen… stn…

Kyl me vaan tänne palataan häntä koipien välistä :smiley:, kun mä katon nyt tota mun profiilia niin täh, oonko mä täällä käynyt on/off 09 lähtien… tuntuu et aika vaan lipsuu sormien välist ja toisaalt tuntuu et kuin kauan tääl viel pitää olla?

Nnaana, hmmmm no mä en pitäis aivan ennenkuulumattomana, että nukuttaa se bentsopudotus. Ootkohan sä jossain aiemmmin jo kertonut, et mistä pudottelet ja miten. Vois käydä lääkkeen jälkeen katselemas teikäläisten kirjotuksia, kun sitä on ollut hunningolla, ja joutuu kysymään kaikki uudestaan. :sunglasses:

Hienoa mutta palatkaamme… tänne ainakin aina näköjään! And I love it! Tääl tuntuu et olis kotonansa.

Siis väsymyshän on täysin normaali ja hyvinkin yleinen benzoviekkari. Se on sitten eri asia, saako siihen väsymykseensä nukuttua vai pyöriikö vain hereillä ja puolivaloilla. Ja jos ei saa nukuttua, vaikka väsyttää, niin tietenkään pää ei voi silloin kovin skarpilta tuntua. Ihan normaalia myös, että benzoissa tuntee olevansa skarppi ja sitten kun pitoisuudet kääntyvät laskuun alkaa “tyhmentyä” kummasti, eli oikea skarppiintuminen alkaa vasta sitten, kun viekkarit ovat ohitse tai on ainakin päässyt jotakuinkin voiton puolelle niiden kanssa. Tämä siis ihan riippumatta siitäkin, saako unta vai ei.

Itsekin tässä palailen taas normiannoksiini rankemman benzokyllästyksen jäljiltä, eli eilen päivällä meni vielä kohtuullinen dose, mutta selkeästi alenevissa määrin(Ehheh, en muista tarkkaa määrää :mrgreen: ) ja tänään tuskin on tarvetta ainoallekaan nappulalle ja kieltämättä tuntuu siltä, että pää on aika jäässä, vaikka nukkunut olen viime yönäkin ainakin 10 h taukoamatta ja sitä ennenkin tuli tuossa pari-kolme päivää enimmäkseen nukuttua. Toki liikanukkuminen ihan itsessäänkin voi tehdä vähän pöhkön olon :confused: .

Mä en tiennyt että väsymys olis mikään kauheen yleinen bentsoviekkari. :astonished: Niin moninaisethan ne oireet on, että joo…

Hei, ootteko muut opioidi-ihmiset huomanneet, että kovat äänet ja varsinkin ne sellaset klassisen ärsyttävät on korvaushoitolaisena esimerkiks AIVAN SIETÄMÄTTÖMIÄ, tyyliin äsken terotin paskalla terottimella kulmakynää ja se KRIIIIK-ääni!!! Puistattaa niin paljon että rupes hiki valumaan, jumalauta karmeeta :smiley:

^^ Siis miten ihmeessä väsymys ei olisi yleinen benzoviekkari? Voi pyhä yksinkertaisuus: Reflat tahi ei, jos olen nukkunut huonosti, olen toki väsynyt. Ilmiö lienee varsin yleismaailmallinen, koska yleensä ihmiset tarvitsevat oman määränsä unta, mieluiten hyvälaatuista sellaista. Benzorefloissa varsin yleinen oire on unettomuus/huonolaatuinen uni, josta luonnollisestikin on seurauksena väsymys :bulb: . Kumma logiikka, että väsymys=hyvät unenlahjat, jos sitä ajoit takaa :unamused: . Ja vaikka nukkuisi paljon, voi silti olla kaiken aikaa väsynyt, jos ei nuku hyvin. Unen(kin) kanssa kun laatu on määrää olennaisempaa. Tietty benzoreflat voivat laittaa myös ylikerroksille pärisemään, mutta se on yleensä aika väsynyttä meininkiä, ainakin pidemmän päälle.

NOJOOJOO! :smiley: ease out, johan mä laitoin että no on kait se sitten oire :smiley:.

Niin onkohan toi väsymys btw silleenki koko ajan läsnä bentsoihmisel, vaik ei olis tiputtamaskaan esim pamejansa, jälleen kun reflektoi itteensä niin on huomannu et unenlaatu vuosien bentsoje jälkeen on erilaista. Jostain luin vielä että vähentää syvän unen määrää, onks se sit ihme jos väsytttää niin perkeleesti heti aamusta! Hmm :slight_smile:

Minä siis kyllä nukuskelen, mutta keskellä päivää, kun jätän bentsot pois. Että ei se ole pelkästään väsymisen tunnetta vain.

^^ Kai siihen unenlaatuun vaikuttaa periaatteessa kaikki, mitä on sisäänsä imenyt, aina syödystä ruoasta lähtien ja luomu-unihan on parasta unta, jos sitä vain onnistuu saamaan. Itse en ole mitenkään kroonisesti väsynyt, vaikka alati benzojen vaikutuksen alaisena olenkin, eli jos mä otan sitä peruspäiväannostani, eli 4 mg klonatsepaamia, niin saatan nukkua erinomaisesti, saatan nukkua vitun huonosti tai jotakin siltä väliltä ja sen kyllä huomaa aamulla herätessään, kuinka hyvin on tullut nukuttua. Ja eipä tuo perusannos mulla oikeastaan muutenkaan “tunnu missään”, ts. “normalisoi” vain, eli pitää hyvin viekkarit loitolla. Sitä en uskalla edes miettiä, miten aivovammainen musta tulisi, jos benzot lopettaisin, kun on, perkele, tottunut niihin ja ylläpitonahan nuo tosiaan lähinnä menevät, jos ei nyt mitään maailmaa järisyttäviä ahdistuksia tai vitunmoista krapulaa :mrgreen: ole päällänsä, mihin tarvitsee suurempia annoksia.

Tuosta ääniyliherkkyydestä, mistä tuolla edellisella sivulla puhuit, Haili: Mulla oli tosiaan opparireflat tuossa(Ehkä on vähän vieläkin, mutta hyvin vähän ja oikeastaan tässä tilanteessa en osaa enää sanoa, mikä on mun ns. normaalia oireiluani ja mikä voisi mahdollisesti johtua vielä refloista), enkä huomannut äänille herkistymistä, mutta maku- ja hajuaistini kyllä herkistyivät pirusti. Nuo em. aistit paranivat jo vajaa vuosi sitten, kun siirryin tavallisesta röökistä sähkötupakkaan, mutta nyt refloissa ne tuntuivat korostuvan ihan järjettömästi :open_mouth: . Nyt tilanne on jo vähän rauhoittunut tai sitten mä olen vain tottunut herkempään haju- ja makuaistiin, mene ja tiedä :confused: . Benzorefloissa mulla sen sijaan on ollut ääniyliherkkyyttä ja pahaa sellaista :smiling_imp: . Kaikki äänet, niin oikeat, kuin päästäni tulevatkin, kuulostavat ihan hirveiltä ja oikein sellainen meluseinä tuntuu ihan konkreettisesti iskevän päin ja kaatavan alleen :open_mouth: . Joo, onko ihme, että oikeasti pelkään benzorefloja, enkä ole ko. lääkitystä lopettamassa. Opparireflat ovat IMO tosiaan ihan hauskaa lastenleikkiä siihen helvettiin verrattuna :open_mouth: :smiling_imp: .

Joo winski :slight_smile: Kaikki tietyst vaikuttaa, että vaikea on suoraan osoittaa kohti bentsoja, jotta tuosta tämä väsymys johtuu.

Onko teillä muilla joka aamu herätessä sellanen totaalinen väsymys? Mulla on, ja mä meen tosi pienel annoksel pameja nykysin, rupesin kelailee et hitto, johtusko tää väsymys vuosia jatkuneesta tiputuksesta! Ilman Nnaanan heittoa tuosta väsymyksestä en olis ruvennut edes ajattelemaan asiaa ja kun vielä Winskiki sitä komppas ja perusteli niin olin että ou mai gaad. Nimittäin: Alotin tiputuksen vuosia sitten 8mg riva ja nyt menossa 30mg diapam, oon tosta aivan hemoylpeä, että saanu alas. Lääkäri ei oikee anna kredittii… puhu että vieläkin alemmas tossa 30mg pamissa! Eikö se ymmärrä että on ollu helvetillinen matka 8mg riva tähän pisteeseen! Koen että mä en oikeesti fyysisestikään pysty toho tiputukseen, just esim. ne äääniherkkyydetkin kun ollut pakkotilanteessa joskus että 3-5 pv päivää ilman bentsoja. Silmissä vilkkuu kun kattelee ympärilleen, varsinkin kontrastit, ja ääniherkkyys menee jos siihen pisteeseen että korvia tinnittää ihan ketun koko ajan. Huhh, aikoinaan mä täällä vuodatinkin että jumalauta tätä bentsohommaa, se on oikeesti puhdas helvetti täysin samaa mieltä siinä… pakko sanoa että mä asetan opparireflat ja bentsoreflat itseni kohdalla samalle viivalle, ne on niin kauheat kummatkin omilla tavoillaan. Subuviekkarit kesti aikanaan siis fyysiset 3,5vk.

Ääniherkkyys: Joo on se vaan niin, että oppari-ihminen joutuu kokemaan suuremmalla todnäköisyydel noita herkkyyksiä, kuin muut. Vaikka mulla on nyt tasanen annos xonea niin on toi ääniherkkyys läsnä koko ajan. Korvat on tinnittäny jo vuosia. Kreisiä…

tuplat tuli.

No se viel, että bentsot on aivan tasan sitä varten, että pystyy ylipäätään operoimaan elämäänsä. En tasan kyllä tuu alas enää noin pienest annoksest, melkein tuntuu nyt ku miettii, että tässä on tultu liian radikaalisti alas. Ei oo parantanu mun “elämänlaatua ja muistia” niinku lääkäri virkkoi… ja että vieläkin alas 30mg pameista? HELL NO! Päin vastoin olis ehk hyvä ottaa rinnalle takas 2mg riva. Hmm… Ilman tätä keskustelua en olis päässyt lähellekään näit henkkoht oivalluksii, et onko sitä taas lääkäriä miellyttääkseen laskenut aivan liian nopeesti! No ei ehkä oo järkevä täst ylemmäs mennä enää… sentään, ku kerta pärjäilee just ja just tolla 30mg.

Mulla pameja 20Mg/vrk ja nyt selvisi miksei enään toimi, Neurotol Slow puolittaa tehon sanottiin apteekissa ja vie kokonaan tehon mun verenpaine lääkkeestä. Pameja syön kipuun ja ilmeisesti tuo puoliteho riittää.

^^^/^^ Isosti olet kyllä tiputtanut ja onnittelut siitä :slight_smile: . Aivan hyvin voi johtua tuo krooninen väsymyksesi benzotiputuksesta, mutta ihan yhtälailla jostakin muusta. Veriarvot voi tsekkauttaa vaikka ihan aikansa kuluksi joskus, jos taustalla olisi mahdollisesti jotakin elimellistä. Masennuskin voi oireilla pelkkänä väsymyksenä, jollei se ole kovin pahaa laatua. Sitten on ihan mahdollista, että tasainen buprenorfiini- ja diatsepaamikyllästyksen alaisena oleminen väsyttää, vaikkei noiden enää ylläpitoannoksilla yleensä kovin väsyttäviä substansseja pitäisi olla, mutta yksilöllistä toki seKIN.

Riippuu, mihin benzoja tarvitset, että kannattaako niitä tuohon alkaa enää lisäilemään. Jos kyse on vain benzoviekkareiden lääkitsemisestä, niin ei helvetissä kannata nostaa annosta. Ainakin itse yritän pysyä, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta, tiiviisti ylläpitoannoksissa ja itse asiassa ihan ominpäin alitellakin niitä, jos vain yhtään siltä tuntuu, koska mitä sitä nyt enää riippuvuuttaan ihan huvin vuoksi pahentamaan. Jos sulla taas on selkeästi ahdistusta, paniikkia tmv. , joka ei siis johdu viekkareista(Voi tosin olla vaikeaa erottaa, mikä johtuu mistäkin) ja tuo 30 mg Diapamia ei riitä noiden oireiden kurissa pitämiseen, vaan elämä on tosissaan hankalaa, niin silloin tietenkin lisälääkitys voi olla paikallaan. Periaatteessahan tuon 30 mg diatsepaamia/vrk. pitäisi riittää perusahdistuneisuusoireilun hillitsemiseen(Jos suinkin Diapam toimii), mutta jos toleranssit ovat päässeet aikanaan nousemaan kovin korkealle, kuten sulla, niin eipä se silloin välttämättä auta :confused: .

Kylläpä on taas hiljaista. Missähän kaikki ovat? Viettämässä villiä kesää vai potemassa kesädepistä :confused: ? Pitäisiköhän rouva Saunamestarin siirtyä Lopettamon puolelle, kun siellä on huomattavasti aktiivisempaa :mrgreen: ? En taitaisi oikein sopia joukkoon, kun itsehän olen ollut taas huonoilla teillä ja sittemmin enimmäkseen nukkumassa väsymystäni pois, enkä ajatellut lopettaa mitään, paitsi siihen saakka, että aloitan jälleen uudelleen :mrgreen: . No, ne opparit mä ajattelin kyllä lopettaa ihan kokonaan :smiley: , mutta muuten meininkini on ollut taas sellaista, ettei se sovi Lopettamoon ensinkään, valehtelemaan/itseäni kusettamaan en ryhdy ja Vähättelijöihin en ainakaan liity, vaan täysillä vedän :mrgreen: .

Toinen juttu, mikä askarruttaa, on se, miksi mode käski Unikon taimen -ketjuun kirjoittaneiden painua puutarhapalstalle :confused: . Eikö jokin kalastusfoorumi olisi ollut oikeampi osoite :laughing: ? Vittu, se juttu jaksaa naurattaa mua edelleen. Korkkis heitti kyllä aivan parhaan postauksen :smiley: .