^ Noita pupillien tulkitsijoita on paljon ja se nyt on ihan tyhmää, koska eipä siitä voi suoraan mitään suuria päätellä. Toki, jos ihan pikimustista lampuista tai vaihtoehtoisesti neulanpäistä on kyse, voi olla melko varma, että tuo nyt ei ole ihan luonnollista, mutta jos nyt edes jotakuinkin normaalin rajoissa mennään, niin jotkut ihmiset ovat ihan luonnostaan isopupillisempia, kuin toiset. Esim. mulla on yleensä aika pienet pupillit. No joo joo, olen opparistinisti, mutta siis silloinkin, kun en ole ollut lainkaan niiden vaikutuksen alaisena, pupillini ovat melko pienet, kuten vaikkapa nyt, kun refloissa olen. Tietty munkin pupillini tietyistä aineista laajenevat, mutteivat välttämättä mitenkään radikaalisti. Itse asiassa venlafaksiini(tai sitten se oli jokin muu mielipidelääke) jollakin 300 mg annoksella taisi olla pahin pupillien levittäjä mulla, siis pahempi, kuin piri koskaan. Joskus olin ihan nuokuissa ja pupillini olivat totta kai neulanpäät ja yksi tyyppi, joka ei pahemmin huumeista tiennyt, sanoi, että mä en ainakaan ole voinut vetää mitään, koska mulla on niin pienet pupillit . Oli siis kuullut, että huumeet laajentavat pupilleja, joten mitä pienemmät pupillit, sen huumeettomampi tapaus. Hyvin yksinkertaista logiikkaa
.
Mä askarrun tässä reflaoireistani, joita on nyt ilmennyt yksi lisää sen perussetin ohella. Rinnat ovat arat, kuten silloin, jos menkat ovat tuloillaan tai on raskaana. Raskaana en voi olla, se on aika mahdotonta, enkä usko, että menkkojakaan olisi tulossa, koska mulla on olleet jotkin sen kaltaiset viimeksi helmikuussa ja nyt olen vain menossa taas laihempaan ja laihempaan kuntoon . Tuolloin helmikuussakaan ei oikeastaan menkoista voinut puhua, eli parina päivänä tuntui tuota rintojen arkuutta ja hyvin lievää kipua, oikeastaan ennemmin tuntemusta, alavatsassa ja ristiselässä ja kerran vessassa käydessäni huomasin vuotavani hiukan verta, mutta tosiaan niin vähän, ettei siihen tarvinnut edes mitään suojaa. Tuota kipua/tuntemusta alavatsassa on myös nyt hiukan, mutta saattaa se mennä myös ihan perusreflavatsakipujen piikkiin
. Tiedän kyllä, että opparit/niiden vieroitusoireet vaikuttavat hormonitoimintaankin, mutta tämä on mun kohdallani uutta. Sitten toki kuumottelen sitä, että mulla onkin rintasyöpä tahi jokin gynekologinen vaiva, joka on pysynyt piilossa oppariturrutuksen avulla ja nyt se alkaa oireilla, kun turrutus loppuu
. No, tässähän tämä menee mukavasti aika itseään räplätessä :mrgreen: .