Askarruttavat asiat

Minäkin olin “harrastamassa” päihtymistä. :laughing: Vihaan vappua sen verran… :angry: Nyt on tosin vaan aika karmea olo. Metyylifenidaatti ja alkoholi ei todella sovi yhteen. Vaikka toisaalta mikä alkoholin kanssa nyt muka sopis. :unamused: Vähän darravainoharhailen, että joku kouristus iskee, koska mun hypokondriani on taas muutenkin koskenut epilepsiaa. Mä kyllä otin 10 mg Diapamia about 10h sitten ja katkaisin touhun Tenoxeilla, niin pelko kouristuksista taitaa olla aika epärealistinen. Onhan mulla sitä Deprakineakin, mutta jotenkin henk.koht en usko, että se suojaisi tervettä ihmistä krampeilta. :confused:

^ Mun mielestäni metyylifenidaatti ja alkoholi on oikein hyvä kombo :stuck_out_tongue: . Jaksaa, jaksaa, jaksaa, eikä MF:stä tule niin vittumaista laskudepistä, kuin piristä, jos toki mä siitäkin jonkinasteisen laskumasiksen saan. No joo, ei todellakaan ole terveellistä touhua dokata MF:n voimin, enkä moista kenellekään suosittele, mutta henk.koht. nyt vain satun tuosta kombosta pitämään. Eipä ole tosin pitkiin aikoihin tullut MF:nkään kanssa leikittyä, kun en kaipaa minkäänasteisia masiksia, en tietty muutenkaan ja nyt siksikin, ettei ko. olotila vain pilaisi tätä hyvin mennyttä opparivieroittautumistani :confused: . No, se positiivinen puoli stimujen ja viinan kombottamisessa kohdallani on, että dokaan silloin yleensä hiukan vähemmän, kuin perusdokatessani, mutta eivätpä mitkään emmeet, nopeat tahi hitaat, lopulta hirveästi tämän juopon tinaamista ole hillinneet. Niin juu, ja alkoholi nyt on aina, ilman kombojakin, kammottava myrkky, jollei nyt puhuta mistään parista saunabissestä, vaan nimenomaan kaameasta kiskomisesta tyylillä Winston :blush: :unamused: :mrgreen: .

En usko minäkään, että Deprakine pahemmin kramppeja ehkäisisi, ellei kyseessä ole epileptikko, jolle kyseinen troppi sopii juuri epilepsiaan. Muissa tapauksissa kuvittelisin Deprakinen ennemmin laskevan kouristuskynnystä, etenkin, jos on nauttinut muitakin aineita, joilla saattaa olla sama vaikutus :confused: .

^ Onhan se kiva kombo, kun jaksaa, mutta paska, koska join viinaksia, jotka kuivattavat aika lahjakkaasti elimistöä, eikä siinä kauheasti muista vettäkään juoda, kun on hauskaa. Yleensä juon viiniä tai siideriä sen tähden, koska saan ehdasta viinasta migreenin ja se kuivattavuus. Tuntuu, että MF sitä kuivuustilaa lisäsi entisestään. :blush: Mulla menee naama aina aivan turvoksiin jos juon jotain kuivattavaa, hyi helvetti. Seuraava krapulapäivä siis menikin katsellessa, että mikä saatanan läski peilistä kurkkii.

Joo, Deprakinea kuulemma määräävät alkoholisteille katkolla, etteivät alkaisi kouristella, mutta kyllä mua hieman on se aina epäilyttänyt. :confused:

Edit:// typot.

^ Jos et mennyt jäätävän dokuputken katkomiseksi, niin ei sillon varmaan lääkkeitä jaellakaan, mutta eihän ammattijuopon putkea saa edes katkaista noin vain, vaan kyllä siihen aika hevosmäärä Diapamia tarvitaan. Etkö mitään lääkkeitä saanut? Deprakine kulkee myös nimellä Absenor ja Orfiril.

Olen joskus kuullut tuosta Deprakinen käytöstä alkokatkoilla, mutta itse en sitä ONNEKSI ole noilla keikoilla saanut. Mähän olisin luultavasti siinä tilanteessa kuollut moiseen myrkkyyn, kun happi oli niin saatanan huono muutenkin ja Deprakine ei todellakaan sovi mulle, vaan aiheuttaa aivan kammottavat sivarit, joita en kestä ilman alkoviekkareitakaan :open_mouth: . Diatsepaamikyllästyksen lisäksi antoivat tietty B-vitamiinipistoksia ja tarvittaessa lisäksi beetasalpaajia ja mahdollisesti uni-/nukahtamislääkettä, eli käytännössä Tenoxia ja/tai Stilkkareita/Imovanea. Tuolla setillähän homma pitäisikin hoitaa, kun kunnon dokuputkea katkotaan, mutta kuuleehan näitä juttuja, että pihistelevät benzoista ja antavat juopoille ties mitä leptejä, mirtatsapiinia ym. lääkkeitä, jotka eivät sovellu alkoholivieroitukseen sitten ensinkään, vaan saattavatpa olla lähinnä hengenvaarallisia siinä tilanteessa :unamused: :angry: . No joo, ymmärrän kyllä leptilääkityksen osana vieroitushoitoa, jos potilas on selkeästi psykoottinen, mutta silloinkin ensisijaisen lääkityksen pitää olla diatsepaami, jolla ehkäistään/hoidetaan mm. krampit.

^ Mulla tuntuu ettei Deprakine vaikuta yhtään mitenkään (1500mg/pv), mutta sitten kun otin viimeiset tabut tiistaina, niin perjantaista-maanantaihin meinasi iskeä ohimoiden puoleista päänsärkyä. Olisikohan sitten ollut vieroitusoireita tai mitä.

Eilen sitten testailin pitkästä aikaa Dexmiä 600mg, eikä tuntunut vaikuttavan mitenkään. Sikeästi nukutun yön jälkeen tänään on kyllä ihan loistava olo, erityisesti kun sai aamulla vielä kaffea koneeseen! Olo on silleen siististi c00l, on kuin olisi pitkästä aikaa oma itsensä! Tänään pitää kipata Ressua lisää, onhan tuota etanoliakin vierastettu jo yli viikko, ettei VAAN ala napsuttaan viikonlopun kynnyksellä! :smiling_imp:

Jännänä sivuhuomiona tupakka ei näyttänyt vaikuttavan dexmeissä yhtään mitenkään. Ehkäpä Resilarista on myös tupakkariippuvuuden hoitoon, mene ja tiedä? :wink:

^ Jos Deprakine toimii, kuten sen pitäisikin, niin eihän sen silloin kuulukaan “tuntua missään” :wink: . Tasaapi vain manian pois ja kunnon maniaahan sulla ei nyt ole ollut :wink: . Tupakka ei TIETENKÄÄN enää “tunnu missään” siinä vaiheessa, kun siihen on vähänkin tottunut, joten aivan paska huume, kuten jo sanottu :mrgreen: . Dexmi taas ei toimi sulla, koska kevät ja koska sun pääsi tuntuu menevän sellaisessa syklissä, että keväisin maittaa/toimii etanoli ja syksyllä/talvella sulle iskee mania ja silloin dexmi alkaa jälleen pelittää. Tästäkin olen sanonut jo ainakin sata kertaa. Kait sun pitää vain kärsivällisesti odotella syksyä, jotta pääset kunnon oloihin, etkä vain Mansikka-kiisselikatkolle :wink: :mrgreen: .

Mikäs tuon Deprakinen max. annostus muuten on? En millään jaksa nyt tarkistaa, mutta tuo 1500 mg vain kuulosti aivan vitun överiltä tai sitten sekoitan johonkin toiseen lääkkeeseen :confused: .

^ 1500 mg on maksimi. Sen ylittäminen on ehdottoman vaarallista ja kuolettaa maksan samalla tapaa kuin parasetamoli, joten kannattanee Narkkiksen jättää Deprakinepelleilyt sikseen. Etenkin, kun ko. troppi ei tarjoa mitään viihteellistä. Ei mullakaan mun annokseni tunnu, enkä kyllä haluaisikaan. Kuten sanottu, eihän sen kuulukaan tuntua.

Missä on Lucrezia itse? :confused:

Askarruttaa olenkohan nyt vaan vainoharhainen ja näenkö merkityksiä sielä, missä niitä ei ole? Mun ex-bestikseni on alkanut kuulemma moikkailemaan mun serkkuani, jonka siis tietää olevan mulle erittäin läheinen. Kyseessä on se “kaveri”, joka toivotti mulle hyvää loppuelämää sairaalassa, ja että voin kuolla. Luonnollisestikaan mun sukulaiseni eivät todella tästä tyypistä ole viehättyneitä ton keissin jälkeen. Ei mun serkkuni kuulemma ole moikannut edes takaisin, koska ei ko. tyypistä pidä. Väkisinkin mua askarruttaa, että mitä vittua se mun ex-kaverini edes hakee takaa tolla? Yrittääkö kenties vielä vuosienkin jälkeen ja kaiken paskan jälkeen aiheuttaa mulle lisäharmia koittamalla jotenkin haalia mun lähipiiriä ympärilleen? Kiero ämmä se on ainakin, jopa narsistinen, ihan tosi, jälkikäteen ajateltuna. Eikä tää nyt ole sellaista katkeruutta, vaan siinä oikeasti on jokin pahasti pielessä siinä ihmisessä. Mua nyt vaan häiritsee kyseinen asia tosi paljon, vaikka objektiivisesti tarkasteltuna kyseessä onkin ihan pikkujuttu. :confused:

^^/^ Jep, kiitos tiedosta. Olin eilen ihan Pami-huuruissani(Hieman olen vieläkin), enkä todellakaan muistanut Deprakinen tai monen muunkaan lääkkeen max. annostuksia, saati jaksanut alkaa niitä selvitellä. Sen sijaan muistin kyllä, että Arkkis on kertoillut täällä useamminkin vedelleensä ihan järkyttäviä övereitä esim. ketiapiinista ja taisi se väittää joskus Lito-överitkin vetäneensä, eikä kuulemma tuntunut missään :unamused: , joten tuli vain mieleen, että taasko se höpisee tyystin levottomia :confused: .

Mäkin mietin, missä Lucrezia luuraa ja pelkään taas “pahinta”, kun puhui tuossa aiemmin niistä pirihimotuksistaan :frowning: . Kaikki vanhat narkit kun tietänevät, etteivät ne himot mihinkään lopulta häviä sillä, että hetkellisesti laskuissa/morkkiksissa vituttaa, eikä juuri silloin tee mieli :confused: .

Deprakine ja Lito ei mun mielestä vaikuta edelleenkään mitenkään, mutta 2000+ mg Ketipinoria vetää kyllä jalat alta oikein mallikkaasti. Ei nuo varsinaisesti mitään övereitä ole, mutta ei niistä ole juurikaan muuta iloa ettei pysty mahdollisissa psykoosipäissään hyppäämään parvekkeelta alas! Turhaa roinaa kaikki antimaaniset, jos muuten on kivaa! :laughing:

Varmasti vetää jalat alta mutta ketiapiini övereihin voi myös kuolla ja 2g annostukset ovat potentiaalisesti hengenvaarallisia settejä.

Kerta kiellon päälle. Siksi en ole ehtinyt täällä olemaan. On ollut kiire siivota kotia ja tehdä kaikkea muuta päätöntä. Nyt sit loppuu, laihis alkaa perjantaina. On sovittu että seuraavan kerran heinäkuussa.

^ Kaikella rakkaudella, mä olen tosi huolissani. :frowning: Koska eihän Voxran ja pirin kombottaminen ole terveellistä, toki varmaan itsekin sen tiedät ja mistä mä tiedän jätitkö Voxran väliin, mutta ei se lääkeaineiden pitoisuuksien heitteleminenkään järin terveellistä ole. :confused: Toisekseen noh, susta välittyy tekstien perusteella todellinen paha olo, joka tietysti saa huolen heräämään, kun niin monta kertaa olet sanonut, että lopetat, mutta kuitenkaan se ei ole loppunut.

Helppohan toki ruudun toiselta puolen on huudella ja no, mitäs mä itse olen harrastanut viimeaikoina, niin joo… Ja moni muukin palstalainen. Ehkä se huoli kumpuaa siitä, kun ensimmäisen kerran olen lukenut sun tekstejä, niin tilanne vaikutti sulla olevan aivan eri kuin nyt, kun taas monella muulla menee tasaisesti sekoillessa. Tietysti myös olen sun kanssa enemmän jutellut privana ja sitä kautta olet ns. tärkeämpi, vaikka toki kaikista plinkkiläisistä tykkään.

Hmm, vai tarkoititko ryyppäämistä, jos laihikselle alat? :confused: Piri kun tunnetusti ei lihota. :smiley:

Jos vertaa nyt aikaa siihen, kun alotin täällä pyörimisen, niin olin todellakin silloin paljon paremmassa kunnossa. Tähän mun mielenterveyden pahenemiseen on useita aika selviä syitä, mitä en viitsi tässä alkaa erittelemään, ja joihin en voi vaikuttaa. Sekä tietysti se, etten ole saanut minkäänlaista terapiaa, joka olisi voinut nostaa mut tästä suosta. Koska rahalla saa ja hevosella pääsee ja mä en omista kumpaakaan. Kunnallisen tarjoama terapia oli “ota itseäsi niskasta kiinni” tyyppiä… No sinänsä, mä otin itseäni niskasta kiinni ja lopetin niiden “hyvän hoidon”. :laughing: Se ei jäänyt harmittamaan yhtään.

Ei kun herra A jää taas hamaan historiaan, Juhlatapauksiin jatkossa, niin kuin joillain alkoholi. Jatkan tästä eteenpäin taas niin kuin ennen, putsina. Toi ole hetken hairahdus. Ei kiinnosta sama rumba kuin ennen, se on aika helvetin kuluttavaakin sellanen elämä. Kun jätin sen niin sain painoa muutamia kiloja. Nyt alan niitä tiputtamaan, ilman mitään “laihdutuslääkkeitä” tai muitakaan mömmöjä.

• Säkin olet tärkeä mulle <3 special case kun ollaan privailtukin. Mutta älkää muut plinkkiläiset peljästykö: Täällä moni nimimerkki on tsempannut ja ollut mukana tässä menossa, kuten mäkin heidän menossaan, virtuaalisesti sen eläen. Halit kaikille!

^ Ehkä tuo on parempi, että ajattelet, että sulla on vielä mahdollisuus vetää, jos sattuu huvittamaan, kuin ne vannomiset, että ei enää ikinä ja varmasti :confused: . Itselläni ainakin toimii se, että mulla on mahdollisuus retkahtaa koska vain tahdon ja näin jaksan kummasti paremmalla mielellä pysyä irti(Bupresta/oppareista nyt omalla kohdallani on enimmäkseen kyse, mutta väliäkös tuolla), kuin jos hampaat irvessä ajattelisin, ettei enää koskaan. Silloin ei mieleeni mitään muuta mahtuisikaan, kuin se armoton kitkuilu ja se johtaisi siihen, että olisi pakko suorastaan henkensä hädässä ja kuin viimeistä päivää ryhtyä vetämään. Sun puolestasi en tietenkään voi sanoa, mikä metodi toimii parhaiten ja onhan sulla sen verran railakkaasti lähtenyt lapasesta ja psyykesi on muutenkin niin paskassa jamassa, että tuo saattaa toimia myös toisin päin, eli lupana antaa mennä kaikki täysillä ja samaan konkurssiin :confused: . Mene ja tiedä. Tsemppiä kuitenkin <3.

Mä luulen Winston että mulla toimii paremmin tuo sama systeemi kun sulla. “Ei ikinä” kun on niin pitkä aika. Pääasiallisesti koitan säästää tuon juhlapäiviin. Jatkuvaa meininkiä en enää kaipaa ollenkaan. Sellainen ns. “kultainen keskitie” tuntuu toimivan mulla parhaiten kaikkien kanssa. Alkoholiakaan ei tee mieli, kun tietää että voisi ryypätä päivät läpeensä jos haluaisi. Kuitenkin kerran tai pari kertaa viikossa tulee yleensä ostettua se 2-3 annosta itselleni. Eli se on juuri sitä kohtuujuomista. Se toimii mulla myös siksi, että siitä tulee ihan hyvä olo, ilman krapulaa. Hirveä tinaus taas aiheuttaisi mulla vaan kauhean morkkiksen ja en vaan pidä siitä vaikutuksesta enää kun on “kännissä”. Eli se alun pieni nousuhumala on joskus ihan jees, mutta en pidä siitä eteenpäin tulevasta olosta joka alkaa jos jatkaisi juomista. Katsotaan miten tämä toimii. Uskon että jo huomattavasti paremmin.