Se puhdistaa silmää, kun kaikki päivän aikana kerääntyneet möhnät valuu ulos silmästä. Sitten ku ne kauan on siinä paikallaan niin se kuivuu. Vähän samalla tavalla ku aivot ja lihaksetkin lepää yöllä jaksaakseen taas seuraavana päivänä, silmäkin puhdistuu yön aikana
Nyt tiedän tämänkin…
Ruskettaako tähän aikaa aamusta toi aurinko vielä yhtään?
Kyllähän UV-säteet aina ruskettaa, mut ne on voimakkaimmillaan 10-14 välisenä aikana…
Miten 9 millin reiästä päässä voi mahtua ulos?
Ja onko mitään mitä Tipi ei tiedä?
On paljon asioita mitä mä en tiedä, mutta typerää nippelitietoa sit taas tuntuu kertyvän päähän vähän liikaakin. Ja kyllä joo pilviselläkin säällä ruskettuu ja palaa, mut kyl ne pilvet vähän niitä säteitä suodattaa, joten palaminen/ruskettuminenkin on vähän hitaampaa. Myös varjossa voi palaa, kun ne UV-säteet heijastaa myös maasta takasin päin ni edes varjossa ei ole turvassa. Myöskin monet vaattet läpäsee säteitä ja siks myös vaatteitten läpi palaminen on ihan mahdollista, ellei vaate oo UV-suojattu. Mut mä olin joskus siis “solariumin” aktiivi käyttäjä ja rakastin rusketusta ja siks nääkin tiedot on jostain päähän tullu. Sana solarium on siks lainausmerkeissä, et mullehan se perus solariumi ei riittäny vaan kävin laitteissa joita kutsuttiin vaan jokski valohoito härpäkkeiks ja niis on moninkertanen teho tavalliseen solariumiin verrattuna.
Ja nyt heti yks kysymys mihin mulla ei oo vastausta. Miks vitussa täälä katkes jo toisena viikkona putkeen TV-lähetykset kokonaan näin lauantain kunniaks? Hyvä et mul oli just yks leffa kesken TV1000:lta ja sit varmaan puoli tuntia ennen leffan loppua tuli ilmotus: ei singaalia. Parasta täs on se, et leffa oli hyvä ja siitä ei oo tulossa ainakaan ihan pian enää uusintoja ja meillä näkyy noi viasatit vaan tän kuun ajan. Vittu!
No mitä järkee täs mitään digiboxia sit hommata ku nykyään kaikki vaan takkuilee ja kusee. Ja varmasti en osta autoo ku neki digiteknoo täynnä. Nehä voi kohta lähtee ajelee pian ihan itsekseen saakeli huristeleen tonne.
Jos ihminen vaikkapa hukkuu ja kroppa joutuu asfyksiaan nii vapautuuko sillon endorfiineja tai jotaki muuta? Ku jostakin oon kuullu että ennen tukehtumiskuolemaa ihminen ikäänku saavuttaa sellasen euforisen tilan ja joskus hukkuva ihminen saattaa vastustella kun tätä yrittää pelastaa.
Voiko kipuun jäädä koukkuun? Jos kerta kiputilanteessa endorfiinit(?) vähentää sitä kipua ja aiheuttaa samankaltasen hyvän olon vähäksi aikaa ku esimerkiksi alkoholi, opiaatit etc… Voiko se olla yks syy siihen mikä takia ihtensä viitelyä, polttamista ja muuta kivun tuntemiseen perustuvaa vahingoittamista voi olla vaikea lopettaa? Onko piikittämiseen tai tupakan imuttamiseen kiinni jääminen tapakysymys vai onko siinä joku suurempi merkitys?
Ja miten helvetissä sille jollekki äijälle oli kasvanu uus peukalo irtileikkautuneen tilalle? Sormenjälkineen ja kaikkineen.
Siis miksi tämä lukittiin?
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=19389&st=0&sk=t&sd=a&hilit=filtterit
Mä lisäsin sut ystäviin. Mitenköhän se näkyy.
Emmäkää tiiä mut sen voi poistaaki sit jos tulee riitaa.
Ehkä. Entäs toi “poista evästeet”? Eihän sitä uskalla painaa. Kohta ulos.
mietin tässä josko pajauttais seuraavan satsin on koko päivä aikaa jatkaa tätä taikaa. :mrgreen:
Missä on erakko?
Muiden tavoittamattomissa.
(joo nää on just näitä tärkeitä ja järkeviä asioita joiden vuoksi kannattaa hengailla saunassa)
Mun on pakko koittaa näkyykö Valkonen väri kuin hyvin, ku se askarruttaa mua…
Eipä kauhea hyvin, aika haamutekstiä…
[size=150]Joo fontin pitäis ilmeisesti olla iso jotta se edes näkyis… Kokeillaan siis…[/size]