Askarruttavat asiat

Kiva olo kun en ole syönyt. Pitäs yksi häiritsevä kilo karistaa… Jotenkin taas hyvällä tuulella olen tänään ja mietin mistä johtuu, onko lääkkeet taas tehoamassa vai onko tämä jotain ihan normaalia tunnetilaa nyt. Hankalaa masennuksen kanssa miettiä näitä kun ei ikinä tiedä oikein. Pääasia ettei ahdista…

Mua askarruttaa kyyhkyset. Ne voi kuljettaa pois pesäpaikasta suljetussa boksissa tuhansia kilometrejä jonnekki keskelle ei mitään ja silti nää luftwaffet löytää ilman kompassia takas kotiinsa.

Mua askarruttaa sekin että esimerkiksi koirilla ja ihmisillä on eri ruumiinlämpö, joten ne ei voi saada toisiltaan virusperäisiä tartuntoja. Sen sijaan siat, linnut ja ihmiset voi jakaa samat flunssat.

Ja kanat, niillä kun on niin pienet aivot että kun pään katkaisee niin mokomat jatkaa räpistelyä kunnes sydän on pumpannut veren pois.

Askarruttaa myös riittävätkö rahat tänään (ilta)päiväkänneihin ja vielä huomiseen hummailupäivään.

^ Ne on niitä elämän pieniä suuria kysymyksiä. Ehkä jos rahasi riittää juominkiin niin ratkaiset nuo muutkin kummallisuudet…

Todennäkösesti. Päissään se ajatus vaan tuppaa välillä katkeamaan, pöllyssä taas sitä ajatusta riittää mutta lopputulokset voi järkyttää ku asian oivaltaa. En ole vielkään toipunut siitä tosiasiasta että ananakset eivät kasvakaan puissa. :confused:

Niinn ne vissiin kasvaa maassa? No, mä en usko valaisiin.

Pöllyssä saattaa keksiä elämän tarkotuksen mutta sen aina unohtaa ennen kuin kerkeää kertoa siitä tai kirjottaa sitä ylös.

Taikka huomaa seuraavana aamuna (tai viikkoa myöhemmin) että on kirjoittanut permanenttitussilla suihkun seinään sanan “jakoavain!!” tai muuta fiksua :smiley:

Ärsyttävintä on joskus löytää kirjoihin itsetehtyjä alleviivauksia tai utopistisia kommentteja eikä sitte millää muista että mitäköhän sitä on tuollakin tarkottanu…

Joo ja ne ruutupapereihin taiteillut, täysin käsittämättömät piirustukset kun oot illalla kovasti piirtäen selittänyt kaverille miten juttu menee!

Tosta vois melkeenpä laittaa oman topicin pystyyn. Omituisimmat “viestit” ja ideat mitä on paukuissa, pöllyissä, päissään etc. yrittäny toteuttaa.

Jep! Varmaan tollasii tuolla jossain onkin… Mä muistan kerran vessanpöntöllä istuessani miettineeni että onko vasenkätisille myötäpäivään sama kuin vastapäivään tms. :question: Järkevää…

Kylläpä valarie on tutunnäköinen, jos tuo kyseinen naishenkilö allekirjoitus kuvassa oot. :question: Varmasti jossain päin suomee törmänny joskus mut en muista missä. :unamused:

Jahas! Lahdessa varmaankin jos olet, ei mua muualla ole pahemmin näkynyt.

Ei muuten ole kaikkein järkevintä pitää tota omaa kuvaa esillä noin, mutta jotenkin on rehellisempi olo kun on tarvittaessa seistävä sanojensa takana. Tjtn. Living on the edge…

mjoo, ite oisin veikannu hämeenlinnaan tai jyväskylää. Noh tiedä häntä sitten.

Enpä ole siellä ollut, ainakaan vielä. Olet varmaan vaan törmännyt johonkuhun yhtä järisyttävän kauniiseen ja loistokkaaseen ihmissieluun jossakin, vaikka eihän minunlaisiani ole kuin yksi…

:mrgreen:

Kyllä siellä jossain sit toinen samanlainen täytyy olla. :unamused: On siitä joku 3 vuotta aikaa jo, oli mulla sen numeroki mut ei enää ku se luuri hävis joskus pari vuotta sit.

kuinka nopeesti nollatolesta nousee tolea bubreen? jos kiskoo 3 päivää putkeen, niin tehooko samat annokset koko ajan?

Miksi kissat tykkäävät nuolla olutpullon suuta? Ei ole ensimmäinen kissa, joka tätä tekee. Mikä siinä vetää niitä puoleensä? Eikä tosiaankaan mitenkään niin, että kukaan alkoholia tai pulloa kissalle antaisi, vaan se itse kiipeää syliin tai pöydälle lipomaan sitä avonaista pulloa. Häh?

ei ainakaa mul ku nollatolel aloin kiskoo nii sen eka päivä jälkee ekat nokat ees pärissy vaa tokat ja sit kokoajan nous sillein et loppupeleis siin pari viiko pääst ei oikeastaan ees toiminu ellei ollu taskus viel mut kokoajan sitä sai väsäillä ihme paskaa mut ne valveunet vaan on niin kivoi

NollaToleranssi tulee takasin sun luokse, joka pelkästää kieltää, ei mitää uutta luo,hei!

tuossa kun heräsin niin silmäni olivat niin rähmäiset että luulin sokeutuneeni yön aikana.
siitä innostuneena kysynkin: mitäs vitun virkaa tällä rähmällä
oikein on muuta kuin säikäyttää ihminen. :laughing: