Gabrion on epilepsia- sekä neuropaattisenkivun hoitoon tarkoitettu lääke. Ei huvia muuhun ehkä kun sinun kipuihisi!
Minulla käytettiin alentamaan kipukynnystä tms aikoinaan. Toiv. noi toimii sulla mihin tarkoitettu, ettei tarvi vahvaa kipulääkitystä pitkälle ajalle…
Tämä jo yli 3v ajan 450-600mg/pv alkaa vituttamaan kovan riippuvuuden ja toimimattomuuden takia, sekä kovan väärinkäytön josta en pääse helpolla…
Miks noissa topikkien edessä olevissa palloissa, joissa on ‘tekstiä’ joissakin tekstit liikkuu ja joissain ei? Kerrohan!
Tai siis kun ihme merkkejä joista en oo vielä jaksanu ottaa selvää että mikä tarkottaa mitäki… Ja meil on tääl töissä ainakin niin hitaat koneet että toi koko sivu vilkkuu tosi törkeen näkösenä niiden liikkuvien tekstipalleroiden takia. Menee silmät sekasin…
Niissä topiceissa missä on enemmän, ku yks sivu, noi “teksti rivit” liikkuu ja niissä mis on vaan yks sivu ne on paikoillaan. Ne siis kertoo, kuin vilkas ketju on kyseessä.
Mä muuten tulen vuosi vuodelta tyhmemmäksi. Ja ryppysemmäksi, olen ryppyisempi kuin juuri 30 vuotta täyttänyt siskoni. Kyllä mä kaunistunkin mutta äly alkaa jättää jo tästä kehosta, taisi luovuttaa rappeutuneissa puitteissaan ja tekemisen puutteessa…
pitää testata noita pilssejä.kontrolli ois enns kuun 2 päivä ja tuntuu jotenki kummalta otin kyllä triptylliä20mg ja 4pore pancodia ja kohta 8mg sirdaludia.Ne teki sen lääke testin niin kusipäät ruiskutti vettä ekan ruiskun ja kysy hymy korvilla et auttaako niin tokasin et ei se vesi varmaan tähän auta niin meni se mamma vaikeeksi.Harmittaa vaan et ei tramal suoneen auttanu yhtään.
Sunnuntaina siskon naapuri luuli että yks pihan tytöistä (oli talkoot), joku 8-vuotias on mun tytär! En mä ole niin vanha enkä edes näytä siltä, multa kysytään paperit suurinpiirtein maitoa ostaesaani! Kääk… Alamäki alkanut. Pitää äkkiä hakea iltalehden iltatytöksi kun vielä sinne pääsee…
[poistettu asiatonta - toimitus] maksoin saatana pienistä rahoistani suurehkon sähkölaskun 139egee viimekuun loppu puoliskolla ja laitoin kuitin tästä liitteenä hakemukseen. tänään tuli päätös jossa luki että: “sähkölasku/kokonaan kaikki sivut esitettävä+tämä maksettu kuitti,vasta sen jälkeen huomioidaan toimeentulotuki menona”. eli siis olin unohtanu laittaa sen varsinaisen laskun mukaan ja sen takia ne paskiaiset ei maksa mulle mulle kuuluvaa rahaa vasta ku ens kuussa aikasintaa,aikasemmin ei käy. vitun siistii entine käsittelijä hoiti hommasa suht hyvin jos ois ollu sama tilanne ni rahat olisivat jo tilillä. taitaa olla kunnon pilkun nussija toi uus käsittelijä semmosta tänään.
Noi on vanhoja lääkkeitä triptyllit syön vaan niitä pois et ei jää turhaa purkkiin.elikkä söin noita uusia lääkkeitä ja otin noi triptylit ja muut loput päälle.tuntuu et noi on aivan turhia lääkkeitä mitä ne nyt anto.Selkä on vitun kipee vieläki.
Ainahan nuo triptylit kipukynnyksen nostamiseen aloitetaan jopa 5mg tabuina ja vaikutus kivunlievitykseen tulee jopa kuukausien päästä, tai no vähän niinkuin ssri-lääkkeet masennuksen hoidossa. Kivunhoidossahan noita syödään pieninä määrinä tietääkseni ja masennukseen isoja doseja, näin ymmärtänyt.
kannattaa muuten googlettaa vaikkapa “triptyl AND kipukynnys” , tulee paljon asiallista tietoa ja käyttäjien kokemuksia esim. suomen selkäliitto…
äh, tuleeko kellään sellasia inhottavia “sähköiskuja” tramadolin käytössä kun on ilman jonku aikaa) ?
Nyt joku nelisen vuotta syöny 300-600mg/pv ja olin juuri melkein viikon ilman ja olo oli todella kammottava
Onneksi vihdoin sain taas sen reilu kk satsin 100x50mg+150mgx100, alkaa pikkuhiljaa helpottaa. huh.
Joskus aikoinaan kokeiluna pieni määrä ssri-lääkettä lopetti nuo sähköiskut, mut eikös tramadoli tavallaan ole snri? emt… ihan sama, mutta aurinko paistaa ja nyt hyvä mieli , erittäin helpottunut olo ja kivut alkaa jo VIHDOIN helpottaa ja tämä PASKA olo varsinkin.
Paska tuo kylmä tuuli vain, muuten jees
jaha, YLLÄTYS!! Yleinen haittavaikutus :impotenssi jne. Helvetin yleistä noilla “depressio yms. lääkkeil”, tai laukeamis ongelmat…
Tai sitten saa vempata pari tuntia tuloksetta, kokemuksesta sanon et ei kivaa. Ja tyttö silloin sanoi että ei pysty enää :mrgreen: