Aika samat ky yllä ja sit viel sellanen et pystysköhä fillarin jarruvaijerin korvaa kitaran kielellä?
robo sehän selvii kokeilemalla =)
Mää taidan vallan kuolla nauruun. Askarruttavaa, tavallaan.
Mikäs naurattaa?
Täällon nii kamalan hassua.
Jaa täällä vai? Ei täällä vaan ole, pitäs nukkua jo. Ph, helpostipa saunasta lähtee tähän aikaan nukkumaan…

Jaa täällä vai? Ei täällä vaan ole, pitäs nukkua jo. Ph, helpostipa saunasta lähtee tähän aikaan nukkumaan…
Sen ihan totta luulis olevan helppoo, mut kun mun ahteri on varmaa juuttunut tähän tuoliin tai jotai.
Ne pisti liimaa ja kakspuolista teippiä sunkin jakkaralle? Damn, täytyy klinkata tuoli perseessä tonne lavuaarin ääreen ja alkaa liottautua pois… Vähitellen…

Ne pisti liimaa ja kakspuolista teippiä sunkin jakkaralle? Damn, täytyy klinkata tuoli perseessä tonne lavuaarin ääreen ja alkaa liottautua pois… Vähitellen…
Juu se tuppaa oleen parempi ratkasu, ettei yhdellä kertaa sillai liian äkkiä irrottaudu mistään. Voi tulla paha olo.
Olis mahtavaa saada sellainen kapseli, mikälie ihon alanen juttu-juttu, josta vapautus vahvaa opioidi valmistetta.
Mekanismi toimis silleen et “OpaMAX®” kapseli nuuskis veren jotai endorfiini jne. hyvälo eritteitä.
Siten se pitäis koko ajan optimaalisen fiiliksen yllä. Mukaan tulis vielä kaukosöödin et vois vaihtaa olotilaa tarpeen mukaan.
Tuskin kauppaan pääsee OD rajamailla :mrgreen:
Voisiha se sisältää muutakin tavaraa. Nyky- ja lähitulevaisuuden nanoteknolookialla saadaan ihmeitä aikaan.

Olis mahtavaa saada sellainen kapseli, mikälie ihon alanen juttu-juttu, josta vapautus vahvaa opioidi valmistetta.
Mekanismi toimis silleen et “OpaMAX®” kapseli nuuskis veren jotai endorfiini jne. hyvälo eritteitä.
Siten se pitäis koko ajan optimaalisen fiiliksen yllä. Mukaan tulis vielä kaukosöödin et vois vaihtaa olotilaa tarpeen mukaan.
Tuskin kauppaan pääsee OD rajamailla :mrgreen:Voisiha se sisältää muutakin tavaraa. Nyky- ja lähitulevaisuuden nanoteknolookialla saadaan ihmeitä aikaan.
Sehän ois kiva. Mut kun tässä oikeassa elämässä ei lapsukaiset kuulkaa aina ole kivaa… [ei tarvi ny saada raivaria tästä, mä liioittelen ja pikkusen provosoin; vastatkaa jotain järkevää, jos vastaatte, kiitos]. Liikunta, ainakin säännöllinen ja raskas aikaansaa melkoisia endorfiineja. Ois jännää, jos joskus muutaman tunnin tanssin jälkeen se jotenkin mitattais sen määrä…
Mua askarruttaa se, että mitenkä niin ei rekisteröityneitä paikalla? Mä poistin mun asetuksista sen, että piilota läsnäolo…
Mä yleensä kirjaudun sisään vasta ku haluun kirjottaa jotain. Eli vieraana näyn tossa listassa muuten. Tosin taidan olla piilotettuna logauduttuakin…
Miten tuntuu että nykyään ihan liian suuri osa noista nuoremmista (20v molemmin puolin) jätkistä on aika onnettomia sänkyhommissa, kumminkin kun ite oli teini niin ei ton ikäset ny niin huonoja ollu, kai? Vai oisko sitä vaan vaatimukset kasvanu vai mitä…
Mut oikeesti, kauhee kun toi viimeöinen kaveri on nuori, ei ees täysikänen vielä, vaikka en oo ite kun muutaman vuoden vanhempi niin tuntuu silti vähä ku oisin suunnilleen kehdonryöstäjä. Ja reenikaveri vielä, vähän mietityttää kuinka vaivaantunutta ilmettä näkee seuraavan kerran reeneissä…
Ton ikäsistä tytöistä myös varmasti suurin osa on onnettomia sängyssä.
Mua askarruttaa se, että mitenkä niin ei rekisteröityneitä paikalla? Mä poistin mun asetuksista sen, että piilota läsnäolo…
Mulla on piilotettu ja silti aina välillä näyn niissä rekisteröityneissä.
Ton ikäsistä tytöistä myös varmasti suurin osa on onnettomia sängyssä.
Niinpä vissiin onkin, ja tuli tässä juuri mieleen että kaippa noissakin hommissa aika kultaa muistot… Joskus ollu hirveet odotukset kun jotain vuosien takasta eksää päässy kiksauttaan monen vuoden jälkeen, ja oikeen hirvee pettymys tullu kun toinen ei sitten ollukaan niin pro kun muisti. Että tuskinpa kuitenkaan taso näiden uudempien vuosimallien kohdalla oikeesti on laskenu…
Hyi kauheeta, mähän puhun noista ukoista ku jostain koneista… tai… hevosista tai jtn
Onks maito pilalla
Siis ettekes te tiiä onk maito pilalla? Hm! Tylsää popoulustaa.
SIISS
Onn selvin päin ja vituttaa. siks mikää ei toimi. Lä’hden metsälle jos löytäs eteläameriikasta eksyneen bufo-sammakon.
Onko kellään kokemusta Gabrion 300mg:sesta???minkälainen lääke?sain noita kipupolilta ja toinen lääke on Noritren 10mg tabut??.En oo ikinä kuullu tommosista lääkkeistä,onko noista mihinkään??