Askarruttavat asiat

Askarruttaa se, miksi ihmiset (lasken itseni ihan niihi juu) monesti sellasessa tilanteessa, kun ei tiedä samoja asioita kuin kirjoittaja tai puhuja, tai sit ei vain yksinkertaisesti ymmärrä, mitä toinen meinaa, tai sit ei vaan halua luopua alkuperäisestä käsityksestä, olettaa nopeasti, että vika on kirjoittajassa/puhujassa. En ny siis meinaa mitenkään erityisesti täällä, enkä mitenkään erityisesti ongelmaisia tai edes sairaita ihmisiä. Vaan ihan täyspäisiä, “normaaleja” jasehänv*ttusuomes on kutakuinkin sama asia kuin veronmaksaja :smiling_imp: . Ekat olettamukset toisen ihmisen älystä, tiedoista, motiiveista ja tarkotuksista on usein ihan helvetin huonoja ja vähätteleviä.

Mä syylllistyn siihen edelleen usein, mut mä en olekaan terve ja sitäpaitsi haluan siin oikeasti muuttua… Mut miks v*tus normaalit ihmiset haluu olettaa toisesta ihmisestä jotain mahdollisimman huonoa, sen sijaan, että kysyis, että “miksi ajattelet/uskot noin”, “mitä perusteita sulla on väittää noin” tai jotain muuta sellasta, mitä voisi pitää rationaalisena…

Jaa että mistäkö tiedän? Kuvittelenko vaan? Joskus kyllä, tai sit vaan ihan erehdyn, niinku ihmisil on tapana, mut joskus se käy vastauksista ilmi.

Äh ja äh ja äh.

Se turhauttaa ja tympiinnyyttää niin perkeleesti. Onks keskustelu joku kamppailulaji… Onks voittaminen l.vastustajan hiljentäminen tärkein päämäärä?

Mää ole hintsusti pettyny…

Siis ihmiset on tyhmiä. Idiootteja. Täytyy aina vääntää. Ei ne osaa, en mäkä. Jos hiiret osais kirjottaa ja kommunikoida niin plinkin laatu nousis roimasti. Vittu että hävettää olla ihminen. No joo, osaa se puhua ja sil on sormet mut vittu ku on niin niin niin vitun vitun pöljät aivot. Harkintakyvystä ei tietookaa, aina pitää pätee, riidellä, tapella, VITTU ET HÄVETTÄÄ OLLA IHMINE. Eläimet sentää syö toisiaan. Oon kade niile vapaille luontokappaleille. Älkääkä ruvetko yhtää räpättää et se on raadollista. Se on elämää. Raadollisuuskin on parempi ku sota. Siis vituttaa olla ihminen.

Toi oli loistava toi: “jos hiiret osais kirjottaa ja kommunikoida niin plinkin laatu nousis roimasti”. Tack tack!!! Mu mä en oikeesti halunnu täl kertaa vaan valittaa, enkä pohtia vain plinkkiä, kattokaas on mul joskus ihan muitaki kommunikaatiotilanteita, esim. Ensiavus oli ja nefrologian osastol oli ja ambulanssis (ja sitä paitsi mä sain karskin kuskinki avautumaan, heh heh) sit on ollu Psyk.polil ja apteekissa ja vertaistuessa ja sillä lailla. :mrgreen:

Mullon toi huumorintaju välil kadoksis…

Onpas lörppö :astonished:

Mulla yks antibiotti kerran vetäs puolen tunnin päästä otosta koko kropan ensin veteläks ja sit aloin oksentaan ja rajusti. Tuli niin heikko olo, ettei oo sellasta ollu sit ikinä. Joutu ämpärin kans makaan vessan lattialla, ku ei pystyny pönttöön oksentaan, ku ei jaksanu olla niin pystyssä. Eli eiköhän ne voi väsyttääkin helposti jos ne voi jalatki viedä alta.

Mulle kans ekan kerran tuli antibiooteista oikeen selvästi paha olo ja alko oksettaa. Kuitenkaan en laatannut koska harvemmin niin teen missään kuosissa mutta lähellä oli. Kuuri loppuu onneks huomenna.

Do dii do! Eiksitä ois saanu kertoo… Ette työ tiijä kuka se oli. Mää olen ihan hillitön lörppö, mut kun mää vietin ekan neljännesvuosisadan elämästäin lähestulkoon mykkänä; puhuin vain 2-3 promillen kännis, tai jos oli aivan pakko, esim. jos poliisi kysy nimeä ja kun en kertonu iski turpaan, nii sit. Nyt on otettava takasi juu.

Minä minä miiiiinää. [size=85] hoh hoh [/size]

Se mikä täs nyt askarruttaa on se, että meneeks pitkälle iltapäivään, ennen kuin mä pääsen ulos. Ovesta. Kun se sauna pitäis taas lämmittää ja tääl mä en vissiin siinä onnistu. jep jep

Mietin, että ottaisinko lopputilin…Hankala tehdä päätöstä vaikka tiedän, että se olis viisainta. :unamused:

ei kannata sit ei tuu rahaa mistää

Joo mut yrittäisin löytää toisen duunin.

niin no… onhan seki vaihtoehto… ja jos et heti löydä ni kerkeet kato viettää vähä kesälomaa siin välis.mm.

Aivan. Ja jos asun porukoilla niin ei tarvi maksaa vuokraa eikä ruokaa, voin käyttää lopputilinikin johonkin hauskaan ja takuuvuokrat ja kaikki! :bulb: :smiley:

kyllä… aina joka jutusta pitää löytää positiivista,vaikka väkisin.

Lauantai, Suomen matsi illalla. Saksa saa käkättimeen, zero boeng.

Lauvvantaipa hyvinnii. Tosta zerosta en tiä, pääasia, että Suomi voittaa. Millon Suomi viimeks voitti jääkiekon MM-kisat??? Ei kai se vaan ollu silloin hyyyyvin kauan aikaa sitten, kun laulettiin, että den glider in den glider in…

Jos yhtään lohduttaa, mä unohdin tässä vuoden sisällä nimeni ja päädyin oikein miellyttävälle muistihäiriöisten osastolle… Onneks meni vaan muutama päivä. Pakkohan sieltä oli ulos päästä. Aivan kaameeta…

Ja minkä perhanan takia niitä perjantain Lounais-Suomen uutisia pitää näyttää lauantaiaamuna uusintana, häh. Eiks siihen ny edes vois laittaa jonku tekstin, että “uusinta eiliseltä”… Tämä herätti kauhun hetkiä minun ja vanhusten keskuudessa… Sitten vaan koitettiin päätellä…Ja lopulta uskaltaudutttiin kysymään niiltä ystävällisenoloisilta valkopukuisilta täteiltä ja päätettiin uskoa, että ei ne varmaan valehtele, kun muutenkin ovat niin kilttejä…

:unamused: :unamused: :unamused:

Mua askarruttaa, että mitäköhän toi kupponen on oikeen vetäny? Pysy hengissä, et päästään sinne pussiteelle!

Mä askartelen sellasen ajatuksen kanssa, että kannattaisikohan minun lopettaa tähän Saunan puolelle kirjoittelu… Mä haluan oikeasti lopettaa sekoilun ja väärinkäytön ja olla raitis, nii että mitä mä tääl sit oikeesti teen…

Olenksmää nettikoukus taas tai jotai…? Toisaalta suht harvoin mun viesteihin vastataankaan(kai?) tääl Saunas, joten ei sitä varsinaisesti chattaamiseksikaan ehkä voi sanoa.

Tai sit mää olen vaan yksinkertaisesti liian vanha tänne…

Mihin mä meen keskusteleen itseni kanssa, hei? Kuivaushuonekin on ollut tänään hiljainen…Paitsi minä, joka olen toisinaan melko lörppö.

:confused:

.