Askarruttavat asiat

Alkoi askarruttaa miten olut voi jonkun mielestä olla pahanmakuista.

Olut on uskomattoman herkullista kun se ei ole liian kylmää eikä lämmintä vaan juuri oikean lämpöistä. Toki se maistuu vaikka sen lämpötila olis lähes mikä tahansa :stuck_out_tongue:

Totta joka sana.

Alakuloisuus ja ongelmien tuntuminen suurelta johtuu siitä, että hetkellisesti menettää oikean perspektiivin. Ei enää tarkastele asioita tarpeeksi laajasta näkökulmasta, niin omat ongelmat tuntuvat paljon laajemmilta, kuin mitä ne välttämättä ovatkaan.

Se on oikeastaan sellaista kieroa narsismia myös. Siis, se että pitää niitä omia ongelmiaan oikeasti niin hillittömän tärkeinä asioina.

Tämä on siis niin totta :exclamation: :exclamation: Auttaa aina kun kuule jonkun toisen ‘suusta’.

Kiitos kovasti, yritän pitää toi mielessä nyt syksyn aikana, ennen kuin rupean sitä omaa napaa kuorimaan taas.

Viemärin sigussa pitäisi olla Viemäri on Viisas Mies!!! mut taitaa olla jollain toisella.

Eipä kestä. :laughing:

Ja kiitos kehuista. :smiley:

miksi helvetissä minä ahdistun sen takia kun olen onnellinen, sen takia että minä löysin tehtäväni maailmassa taas kadoksista?

Mistäköhän perkeleestä johtuu se mystinen luonnonilmiö, että kun joku tärkeä esine on hukassa, se ei löydy mitenkään ennen kuin etsiessä jotakin toista vielä tärkeämpää hukassa olevaa esinettä?

Ja miksi sätkäpaperia myydään 50 kappaleen bokseissa ja filttereitä 100 kappaleen?

Tuota samaa olen myös ihmetellyt… Mielummin ostaisin rizzlat 100 kappaleena :unamused:

Tölkki tehtiin ensin ja sen jäleen meni aika pitkä aika kun avaaja keksittiin. En nyt muista lähdettä mutta noin se meni.

true, so true.

ite en yleensä pistä kaljoja ees jääkaappiin, ku mielummin juon huoneenlämmintä kaljaa ku sellasta liian kylmää… mut kesällä tietty kylmä bisse on aina rok <3

Kun vain on, ei makuaistimuksia sen paremmin voi selittää. Ensimmäisen kulauksen jälkeen ilettää, toisen jälkeen okuttaa lievästi.

Toisaalta, en mäkään tajua että miksi niin monet ihmiset eivät ymmärrä että kookos on karkeissa oikeasti hyvää.

Näkyisköhän huomenna vielä seuloissa, kun otin 25-26.8 piriä, subua ja paukkua muutamat savut? Niin siitä on jotai 9pv aikaa.

No ei hitto en minä niitä testejä uskalla antaa täytyy sanoo, että on kiire!! :confused: PAINOSTUS!!

Olen kai kysynyt aiemminkin, mutta: miks mulla ei ole sivun alaosassa rullausjanaa? Jää osa tekstistä sivuun oikealle, “piiloon”…näin ei ollut vanhalla ulkoasulla. Johtuuko uudesta ulkoasusta(jäänyt tekijältä pois?), kun sama kaikilla selaimilla? Onko muilla samaa ongelmaa? Ärsyttää :imp:

Mulla ei ole tollaista ongelmaa, ootko tarkistanu selaimen asetukset? Miltä tahansa koneelta olen pystynyt kyllä rullaamaan sivusuunnassa. Ehkä kannattaa päivittää selainta jos ongelma ei poistu.

se mua askarruttaa, että miten tota allekirjoitusta pääsee muokkaamaan ja laittaan sinne kuvia, kun mää en osaa. sillon kun mää kävin koulua, opeteltiin kone kirjoitusta. mää olin tosi nopea, mutta mulla oli myös hirmusti vihreitä. mää en ole ihan sinut näiden tekniikka asioiden kanssa, kun mää ole vähä tekniikka kielteinen ollu

Mua askarruttaa ihan hitosti miten auton saa katsastettua. No toisaalta hyvinhän tuo toimii vaikkei ole katsastus enää ollu aikoihin voimassa :smiling_imp:

Mua askarruttaa, et pitääk tästä baarist häipyy ku kello on kolmee vaille kakstoista, mut kukaan ei näytä tekevän lähtöä, joten kai mä istun viä hetken.

mikä varmasti kiinnostaa koko muuta ihmiskuntaa aivan v*tun paljon

Mua askarruttaa ne seulat…HITTO minähän en niitä anna, en varmana kun on niin kiire :wink: Täytyy ottaa pameja, ettei painostais niin paljon…joo. En saa varppina ees unta, ku ootan aamua.

Vastatkaa nyt joku siihen seulakohtaan ja auttakaa/piristäkää, että saan rauhan ja pääsen nukkuun!!

ruottissa myydään 100kpl rizloja ja halvalla, suomalaiset rahastaa rizloilla :angry:

No nyt alkaa löytyy oikeaa asennetta :smiley: