Mitä *ttu siinä on, että kun kysyy A:lta niin se käskee kysyä B:ltä ja B taas käskee kysyä A:lta, pitäis tehdä budjettiesitys mutta vittuako siitä tulee kun kukaan ei tiedä mistään mitään enkä minä varsinkaan. ARGH
Olikohan STONEHEAD eilen täällä stadissa? Soitat kai, eiks vaan? Ja sulla on pitkät vaaleat hiukset. jos näin niin sinut on nähty… ![]()
Nyt alkoi oikeasti yli kaiken askarruttamaan semmonen asia, että miksi mun tissit on erikokoset. Miksei molemmat vois olla sen isomman kokosia.
Olen tämän ennenkin huomannut ja tissiliivejä ostaessa on voinut olla vähän ongelmia, mutta nyt oikeasti alkoi askarruttamaan. Kaikki muut ruumiinosani (ne joita on kaksin kappalein) ovat sopusoinnussa keskenään.
Nyt en pysty pitämään näppejäni erossa tisseistäni enkä saa varmaan nukuttuakaan.
Ja onko toi varmasti oikein? Kuulostaa minun korvaani aika hassulta. Kävisikö siihen vaikka aktiivisiin?
mä ymmärrän sen, vallan hyvinkin ymmärrän ettei pysty näppejään pitämään rinnoistaan erossa…
Mutta että erikokoiset vielä…?
miten ihanaa jos ois kaksi erikokoista, ois vaihtelua elämään.
Mutta nyt kun kerroit, niin luultavsti löydän mun rinnoissa se kokoero…
Miten iso se yleensä on?? Se ero siis…?
Mulla ainakin eron huomaa jopa paljaalla silmällä. ![]()
Kun oikein tarkkaan katsoo. Ei sitä (kai) kukaan muu ole huomannut kun minä itse ja ex-poikaystävä (kun ensin hänelle siitä kerroin).
En mitään mittoja osaa sanoa. Ehkä menen huomenna ostamaan mittanauhan, jotta saan tarkkoja tuloksia. Ei niitä varmaan missään huoltoasemilla myydä. ![]()
Symmetristä ihmistä ei ole olemassa, se nyt on aivan varma. Jos jonkin aikaa katsot vaikka jonkun kasvoja niin varmasti alkaa epäsymmetria hahmottua niistäkin. Mistä johtuu? Geeneistä tietenkin ![]()
Ota kuva rinnoistasi ja laita tänne niin voidaan arvioida sitten joukolla paremmin
![]()
En uskalla, kun joku voi tunnistaa.
:mrgreen:
…
En uskalla, kun joku voi tunnistaa.
[/quote]
Tuskin tunnistaa ellet ole sitten alastonmalli ![]()
Mutta mua askarruttaa miksi täällä topikit voi venyä vaikka kuinka pitkälle kuten toi off topic kun monella muulla topik menee lukkoon kun 50 sivua tulee täyteen?
askarruttaa se että Mitä Ihmettä saa ihmisisä menemään noihin realityohjelmiin?? Esim se vaimot vaihtoon? Kuka hullu niihin menee? Ja joku morsian maajussille??
JA edelleen mua ihmetyttää, ja jopa vituttaa meidän kauppojen laajuutta, vituttaa se tila minkä vievät, ihan kuin tarvitaan jotain 3 metrin leveitä käytäviä, ettei vaan kukaan tuu liian lähelle.
Mua ihmetyttää että tarvitaanko todella 132 eri joghurttia? Ja 57 eri vaaleata leipää ja 1256 tummaa…??
Eiks pari jokaista riittäisi?
JA ne pakkaukset? Maassa missä joka kolmas on ylipainoinen, niin miksi myydään niitä tolkuttoman isoja pakkauksista?
Miks ei saa ostaa 4 viipaletta? Mutta 140 saa kyllä.
Ja miksi terveellinen ruoka on kalliimpi kuin epäterveellinen?
Ja miksi jotkut ihmiset laittavat villpaidan hartioille??? miksi ihmeesseä? Siks että se mua ärsyttäiskö?
Ja miksi jotkut ihmiset laittavat villpaidan hartioille??? miksi ihmeesseä? Siks että se mua ärsyttäiskö?
siksi, että ne on nähneet jossain jenkkiopiskelijaleffassa tehtävän niin ja haluaa viestittää sillä diggaavansa ihan vitusti ko. leffoista…?
Miksi ihmiset nousevat bussissa seisomaan jo Mäkelänkadulla kun ovat jäämässä Kurvissa pois? Ö.ö
Miksi ihmiset nousevat bussissa seisomaan jo Mäkelänkadulla kun ovat jäämässä Kurvissa pois? Ö.ö
Mä ainakin nousen metrossa jo hyvissä ajoin ennen pysäkkiä ovea lähemmäs, jos en enää kestä sitä vastapäisen ihmisen tuijotusta ja kiusaannun ja tunnen paniikkihäiriön tulevan.
Mut tänään sellanen vanhempi nainen lähti jo Mäkelänkadulla, heti edellisen pysäkin jälkeen kävelemään ovelle, piti sitten tangosta kiinni ja horjahteli mutkissa. Jäi Kurvissa pois. Sillä olis ollut vielä pari minuuttia aikaa istua ja varmasti olis silti ehtinyt ulos bussista.
Vanhukset laskelmoi aina etukäteen. Niiden pahin pelko on jäädä ovien väliin jumiin. Ne ei tajua ettei niin voi käydä. Tää on sivistys maa.
Vanhukset laskelmoi aina etukäteen. Niiden pahin pelko on jäädä ovien väliin jumiin. Ne ei tajua ettei niin voi käydä. Tää on sivistys maa.
huh, et repesin ku luulin tän olevan aluks ihan irrallinen stoori
Minkäväriset vitunkarvat Miffyllä, Hollyllä, Surulla, Daffolla, etc. on? ![]()
Minkäväriset vitunkarvat Miffyllä, Hollyllä, Surulla, Daffolla, etc. on? :lol:
Montako aivosolua sulla on jäljellä?
Minkäväriset vitunkarvat Miffyllä, Hollyllä, Surulla, Daffolla, etc. on?
Oteetaan selvää.