Askarruttavat asiat

Mä poltin joskus vihreetä Yo’ta, teinitupakkaa :wink:

Sanja :unamused:

Milloinko alkaa se Weed sarja??? Mistä mä saan tietää?

Onks aurorixilla ja gammal vaarallisia yhteisvaikutuksia?

Suomessa sarja alkaa Nelosella 2.10.2006 klo 22.00.

Tää nyt tulee vähän jälkijunassa, mut perjantaina sattu todella outo juttu. Tääl oli nipsuja liikentees, ja kaikki luukutti et vitun hyviä!! Puolikas kolis kaikilla, sit meitsi veti nokkaan puolikkaan niin ei minkäänlaista vaikutusta! Ainoostaan se, että alko vituttamaan ja musiikki kuulosti tosi ärsyttävältä, ihan kun “laskut” olis tullu samoin tein. Koskaan ei oo tapahtunu sillein et ei sanois mitään! Vaikka joskus on ollu tosi paskoja nappeja, niin silti sen vaikutuksen kuitenkin on jollain tavalla huomannu.

Sama juttu oli alkukesästä sen vauhdin kanssa. Kaikilla toimi ihan vitun hyvin, mut mulle tuli vaan ärsyttävä olo ja päähän alko koskee.

Nyt vituttaa kun meni taas se breikki rikki, viime naksu-kerrasta oli jo yli puol vuotta, ja sen pirin kohdalla edellisestä kerrasta oli yli 8kk.
Pyh! Toi vaan todistaa et piri ja essot on vitullista paskaa! Kukka ja sienet on parasta! Ei tarvii arpoo et koliseeko vai ei.

Minkälaisia nipsuja ne oli?

Niis oli hai-logo tai joku kala. Niit oli täällä sillon alkuvuodestakin kun vedin viime kerralla. Sitä en vaan ymmärrä, et miten mulla ei kolissu, vaikka kaikki muut oli ihan kuutsilla. En usko et yks paska nappi olis sattunu siihen joukkoon ja just mulle tuli se. Tai no voihan se niinkin olla. Tuntuu vaan aika uskomattomalta. Mut ihan sama.

Mulle sattu kans samanlainen juttu… kaverin kans vedettii essoja… se vetäs kolme ja oli vitun sekasi ja mä otin kaks essoa nii ei tuntunu yhtään missään. Tiiä sitte mistä johtu… niin ja jotkut oli ottanu kaks ja oli toiminu tosi kovaa.

juu death!

vittu se oli siistiä. musta aski missä iso pääkallon kuva, ja jokaisessa röökissä kans sellanen pääkallo.
:smiley:
gaffitit oli yo, ja tsessuja on saanu ainaki niin kauan mitä muistan (tai siis ku oon ite röökiä polttanu).

weedS onki alkanu meillä jo aikoja sitten. :stuck_out_tongue: eka tuotantokausi katottu, ja toistaki jo monta jaksoo, mitkä on ilmestyny preaireina (eli ennen ku ne on julkastu tua rapakon takana ees telkkarista).

mut kannattaa kattoo sitä oikeesti, aivan käsittämättömän hyvä sarja - etenki paukuissa.
ne niiden savupäiden jutut on jotenki niin aidon olosia, ettei voi ku nauraa, koska pystyy kuvitteleen itsensä niiiin hyvin samanlaisiin oloihin jonkun kunnollisen budispliffin jälkeen :smiley:

Askarruttaa semmonen asia, että miten helvetis toi Criss Angel teki äsken noi temput?!? :open_mouth:

Mua askarruttaa vuorostaan, miks toi palkkiometsästäjä Dog on kotona aurinkolasit päässä…? :unamused:

Jos se on ite vauhdeissa, vainottaa tai haluu antaa kovan jätkän vaikutelman?

Mdma:Jos se on ite vauhdeissa, vainottaa tai haluu antaa kovan jätkän vaiku…(anteeksi, en osaa lainata kirjoituksia)
Mua alkaa vainottaa se, kun yöllä&sateellakin pitää laseja/on muuten naamioitunut :sunglasses:

Ps. Ei joo tarvitse ryhtyä neuvomaan - ei ymmärrä mtn mistään…

vihree yo oli raju juttu sillon joskus :slight_smile:

Mummielestä chesterfieldi tuli vasta joskus -99 tai -00… Enkä oo pehmeessä askissa nähny ikuna

Muistaako kukaan west ice-tupakkaa? Purkkatupakka?

Joo… Maistu ihan purkka/hammastahnalle. Ei tarvii ton kaa ikinä pestä hampaita… Millanenkohan muuten ois paukkujen kyhäyksessä? :unamused:

Askarruttaa se, että aattelin nyt koulujen alkaessa ottaa itteeni niskasta kiinni sen suhteen eikä vetää ihan vasurilla. Eilen kuitenkin tuli valvottuu 02.00 ja aattelin, että kymmeneks jaksa mennä kouluun, että pistän herätyksen vasta yheltätoista. Heräsin sit yheksältä enkä saanu unta vaikka kuinka yritin, eli en osaa enää edes lintsata! :open_mouth: :confused: