Aurorixinhan ja amfetamiinin yhteiskäyttö pitäis olla vaarallista, koska aurorix on mao-estäjä, mut mun käsityksen mukaan suomessa myytävät mao-lääkkeet on mao-a estäjiä eikä mao-i estäjiä mitä on jenkeissä. Täält plinkistä hain searchilla tietoo aurorixin ja huumeiden yhteiskäytöstä, ja erityisesti varotettiin käyttämäst samaan aikaan amfetamiinia, opiaatteja, dxm, ja ekstaasia serotoniinisyndrooman takia. Kokeilin kuitenkin aurorix 600mg ja amfetamiinia (älkää kokeilko) eikä tullu mitään oireita? Eli tietäsköhän joku, että voiko esim. subuu buustata aurorixilla?
…mietin sitä, et pitäisköhän mun antaa telkkarin pois, jumalauta mitä sköntzää sielt tulee
Toisaalta on sit hyvä olla kun haluaa leffoja vuokrata, mut ei saatana tätä tarjontaa, ihan ku oltais jotain idiootteja kaikki.
Niinpä. Mietityttäny usein kuka tai mikä sen päättää mimmosta kuraa tuolla tarjotaan. Teeveeroskan luojat toki seurailevat mitä ihmiset haluavat, mutta myöskin luovat niitä haluja. Tai yrittävät. Ja noissa seurannoissa käytetään lähteenä jotain keskivertoihmistä ja hänen halujaan. Harmi vaan että keskivertoihmistä ei todellisuudessa ole olemassakaan. Kukaan ei ole sitä mieltä etteikö telkkupaskan tarjonnassa olisi parantamisen varaa… on vaan niin hyvin helppo jumahtaa tuijottamaan mitä tahansa ammattitaidolla tehtyä paskaa jota sieltä näkyy sopivana aikana. Ite kyl harvoin katon satunnaista kuraa, intternettiwebistä löydän parempaa viihdettä Jotkut elokuvat ja laatusarjat ovat asia erikseen.
Mikä oli se nuorisolle suunnattu tupakkamerkki mustassa askissa? Oliks sen nimi Death tai jotain. Sitten oli se toinen jossa oli sellainen graffiti-tyylinen aski, mikä sen nimi oli? Ja mistä asti meiltä on Suomesta saanut Chesterfieldiä ja oliko se joskus pehmeässä askissa?
Siis tuleeko pienestäki annoksesta tramadolia/tramalia vaarallisia yhteysvaikutuksia vai voiko ottaa pienen määrän tramalia/tramadolia aurorixin kanssa, jolloin aurorix buustais niiden vaikutusta?
Eihän? Korkeintaan se saisi minun logiikkani mukaan jotain (ei ehkä?) niin mukavaa lisäpontta kun SSRI ja MAO-i sekoitetaan. Tramadolin vaikutusta opiaattireseptoreihin MAO estäjä tuskin hetkauttaa suuntaan tai toiseen.