Mullekkin tuli postia aikoja sitten , mut pelästyin myöhemmin kauhuissani ja piilotin kun omal nimellä
Mutta posti olikin plinkin tytöltä ,
kun olin essoja ja jauhetta syöny.
Ois pitäny vastata mut mut
Olisin moderaattorilta kysynyt että mikä on keskustelukäytäntö täällä sivustoilla? Tiesin sen että myynti- ja ostoilmoitukset kiellettyjä, mutta missä määrin “sana on vapaa”? En löytänyt sivustoilta oikein tarkkaa ohjeistusta. Tarkoitukseni ei ollut nyt lukitussa topicissani rohkaista ketään tekemään mitään, enkä halua että minua bännätään uloskaan täältä.
Kiitos ja anteeksi. Masennus aiheuttaa sen että ei oikein ain jaksa sanoa asioita oikein. Yleensä väärin.
Olisin halukas kokeilemaan gammaa (tai lakkaa). Osaatko neuvoa, miten saisin käsiini kyseistä ainetta? Olisin kiitollinen mahdollisista tiedoista. En ole poliisi tai muukaan huumevastainen taho, joten tarkoituksenani ei ole aiheuttaa harmia tai vaikeuksia kenellekään. Asun pääkaupunkiseudulla.
Mä sain joskus v.2001 viestin joka meni about näin: Tuo mulle Hakaniemen metrikselle femma pirii pe kello 20, maksan 200€. Mul on sininen neilikka rinnassa…
Poliisi ei kai saa provosoida ketään rikokseen esim. tarjoamalla kohtuuttoman hyvää hintaa jostain aineesta!
S-posti on vielä siitä huono kanava provosoida ihmisiä rikoksiin että kaikesta jää tallenteet postipalvelun tarjoajan palvelimelle eikä niitä sieltä poistettukkaan saa!
Uskoisin että suurin osa ostaja ehdokkaista on “rehellisin” mielin liikenteessä mutten itse kyllä uskaltaisi kauppoihin ryhtyä enkä suosittele kenellekkään muullekkaan!
Muuten täällä näkösällä oleva sähköpostiosoite on melkoinen spämmimagneetti, mullakin on kohta luukku täys spämmiä!