ei mullekka oo tullu mitään, paitsi sillon joskus se peipposen muka-nickillä tullu “tämä sähköposti sisältää viruksen” jonka ehkä saatoin jättää avaamatta
mua vaan aina heruttaa jotkut vitun ihme horkkahirviöt. en ymmärrä.
näytänkö siltä et mua kiinnostais joku vitun horkkahirviö, kauhee pumpattu kaappi? hä?
Ja täällä. Vaikutti kyllä niin epätoivoiselta tapaukselta, että siinä olisi ollut saumaa hyvälle bisnekselle. Jos olisin sanonut myyväni vain kymmenen erissä, olisi hän varmaan siitäkin huolimatta pistänyt rahat heti tililleni. Sitten vain apteekkiin ulostuslääkkeitä ostamaan ja kirje postiin.
Olisipahan Pasi Ankka oppinut jotain huumekaupasta. Mutta enhän minä oikeasti mitään noin julmaa olisi voinut tehdä, minä kun olen niin kiltti. Enkä muutenkaan myy huumeita. Enkä käytä. En ole ikinä edes kokeillut mitään jne.
No mä en kyllä usko poliisien toimivan tuolla tavalla (tarjoutumalla sähköpostila ostamaan huumeita)!
Ketään ei saa houkutella rikokseen, joten kyseisen kaupan todistusaineisto olisi aika heikkoa, varsinkin kun sähköposti sattuu olemaan todistettavissa oleva yhteydenotto.
Varsinkin jos tarjotaan markkinahintoja enemmän on se selkeää rikokseen houkuttelemista, sillä voihan joku vaikka hankkia jotain huumehia vaan kun joku idiootti niistä maksaa enemmän kuin itse joutuu “kadulla” maksamaan!