Olemme saaneet palautetta, että Saunan kävijät ovat saaneet viime aikoina sähköpostiosoitteisiinsa asiattomia kyselyjä. Voi olla, että kyseessä on pitkälti sama, yksittäinen henkilö. Yhteydenotoista voi raportoida sähköpostitse toimitukselle (yhteystiedot alla).
On hyvä muistaa, että jos päättää julkaista sähköpostiosoitteensa Sauna-keskustelussa tai ylipäätään missä tahansa internetissä, on aina mahdollisuus joutua virusten, mainospostin tai muiden asiattomien yhteydenottojen kohteeksi.
Epäilyttävät postit on aina parasta deletoida avaamatta. Etenkään liitetiedostoja ei pitäisi koskaan avata ellei ole varma niiden lähettäjästä.
Sähköpostiosoitteen voi halutessaan muuttaa piiloon omista käyttäjätiedoistaan. Lisäohjeita saa tarvittaessa osoitteesta paihdelinkki@a-klinikka.fi.
ne on huumepoliisit jotka siellä postittelee todennäköisesti. jos sama viesti on tullut usealle henkilölle, on kyseessä todennäköisesti huumepoliisin botti. tälläkin kanavalla on hyvin todennäköisesti ainakin yksi huumepoliisi kirjoittelemassa. kannattaa vähän katsella noita viestien sisältöjä. olen kuullut, että ainakin ircissä huumepoliiseilla on ollut tapana naamioitua naisiksi silloin kun eivät saa lupaa ghostata. ghost on siis sellainen (operaattorin luvalla tehty) henkilö joka ei näy minnekään mutta seuraa keskustelua jollakin kanavalla. esimerkiksi #huumeet on 99% varmuudella ghostattu.
Niinpä, ihme fägäreit’ä sitä on netti pullollaan, ei mikään ihme sinänsä. Niinhan tuo on koko kyttälaitoski. Piti taas niille huutaa vähä että tajusivat etten kuuntele paskanjauhantaa koska herra johtaa mun laivaa eikä multa mitään puutu, ja kukkoilevat vitun paskavitun kytät ja naapurin katkerat nelikybäset ukot ja homeiset pikkuneitipojat voi imo vaikka nuolla mun bebbuu hei. Ja jos ei suostu ottaan olutta ku tarjoan voin vaikka soittaa saksikäsi eetun paikalle, niinq wittu daa. Lisäks saatan soittaa äitilleni joka kiljuis mutki kumoon (tosin oon onneksi peniksen verran pidempi nii voittasin).
Huvittavaa sinänsä että tollanen paskaläppä meni läpi jopa vanhoille poliisisedille, huusin nakit silmillä että mun asioihin ei vittu puututa. Vaadin lainmukaset respalääkkeeni ja annoin niiden pitää pilvet mitä sattuivatki löytään, evvk. Haluun rauhaa ja joskus sitä saa vaan huutamalla saatana. Kävin ohimennen lapinjärvelläki ja sama paskameininki siellä, eivät voi uskoa ku sanon suoraan että saatana, aamulääkkeet ottamatta, voisko päästä nopeeta ettei tarvi silleen neitimäisesti läppäistä vähä otsalle? Huusin kyl neki kumoon, eipä’ siinä, vituttaa vaan ku paskahätä muutenki ja saa olla juoppoputkassa ainoastaan siks ettei kukaan suostu myöntään että oon parempi ku ne.
Muutama kuukausi sitten minultakin joku yritti benzoja ostaa, sähköposti kautta. Sanoin että menee lääkäriin, ne niitä siellä kirjoittaa ja tulee varmasti halvemmaksikin.
Ihme miten joku jaksaa vaivautua… Jos on niin koukussa että niitä tarvii niin kyllä lääkäreiltä saa sen verran että jotenkuten pärjää. Ainakin niissä kaupungeissa missä minä olen asunut.
Eri asia on sitten jos on niin tyhmä että on syönyt kuukauden lääkkeet viikossa… Silloinkin varmaan saa lääkeensä, tosin menee kyllä tarkkaan säännöstelyyn.
Kyllä, spämmibottien lisääntynyt rekisteröityminen on huomattu. Onneksi vain harva niistä pystyy lähettämään viestejä foorumille. Poistamme botteja mahdollisuuksien mukaan ja mietimme sopivia jatkotoimia.
Idea: Lisätkää rekisteröitymiskaavakkeeseen jokin idioottikysymys tyylin: “Paljonko on yksi plus yksi? Vastaus isoilla kirjaimilla spammibottien poiskarsimiseksi, kiitos.” Ja sitten kaikki, jotka eivät siihen kenttään osaa täyttää vastaukseksi KAKSI eivät voi rekisteröityä. Olisiko tästä apua?