Asiattomat yhteydenotot sähköpostiin

ok, päätetäänkö porukalla että kinnunen on kyttä? :wink:

No onhan täällä vuosien varrella parikin poliisia käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti turinoimassa. Muistaakseni.

Niin ja niitähän muuten sitten on semmoisiakin foorumisoftia, joissa käyttäjä joutuu sisään logatessaan kirjoittamaan kuvana näytölle tuodun satunnaisen kirjain-numeroyhdistelmän sille varattuun kenttään, taikka homma hyytyy siihen. Tämä vain ylläpidolle tiedoksi, jollette vielä itse ole sattuneet mokomiin törmäämään :wink:

Täällähän on se softa jo käytössä…

Tuo toiminto on jo käytössä. Jotenkin botit osaavat toisinaan kiertää sen.

Toisinaan? :unamused:

No onks meit kyyliä kaks sit vai yksikö vaan hyväksytään?
Viddu mää laitan pomolle palautetta ni loppuu su salapoliisileikit :wink:

tänään kyseltiin onko myydä aineita ja tiedänkö kuka myy.

Haha, vähä tyhmii kyselyitä…no tiätty diilerit myy :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Mulle tuli viime vuoden elokuussa kans jotain paskanjauhamista mailiin. Tää oli eka viesti: “oisko sul iloa ja riemua antavaa ainetta”. Laitoin jotain vittuiluu sille ja siinä olikin sit riita käynnissä sähköpostin kautta jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa. Jes.

Asiaa! Ei ilmeisesti ollu sit ees poliisi! :laughing: :laughing:

öööööööö

Jihaa! Se on otettu käyttöön, nyt pitää osata kirjoittaa numeroita numeroina läpäistäkseensä rekisteröitymiskaavakkeen! :smiley: Olikohan se tästä mun ideasta napattu? No anyway: Toivottavasti siitä on hyötyä!

kumartaen marianne.j.

No mut hei minähän oon kans kyttä. On meitä ny monta tänne löytäny.

Katoppas ku tänne joutuu ihan säkällä jos laittaa “laiton päihde” ja kokeilee onnensa googlessa…

Nyt joku Pasi Ankka kyselee multa essoja kesäks perskeles :unamused:

En todellakaan ala säätämään kenellekään tuntemattomalle ankalle essoja!

Suututtaa ja naurattaa tuollaiset. Tekisi mieli laittaa jotain tosi tyhmää takaisin…

Mielessä kävi että onko Ankka poliisi. Osaan kuvitella, että poliisi ottaisi tuollaisen nimen itselleen. Hitto mua naurattais jos saisin tietää että pollari hiillostaa mua sähköpostilla - enhän mä mikään tekijä oo!

Mä oon nörtti :wink:

Mäkin myyn vaan tutuille ankoille, eli Akulle ja Roopelle. Veljenpojille en myy kun ovat kai alle 15 v? Enkä Hessulle enää kun se se on ottanut sen verran reilusti piuhalle…

Pasi Ankan täytyy olla poliisimestari Sisu!

Hei toi kyseli multakin!! Koskaan ees oo mitään fakin essoja nähny :laughing:

Hmm,. pitäiskö taas laittaa mailiosoitteensa näkyville, saisi mielenkiintoisia meilejä… :unamused: :sunglasses: