Ban dem USA! “Paihdelinkki.fi”
Meijän keskusteluist ei taida paljoa niille olla iloa, vai mitäs veikkaatte? Kuinka paljon ne saa Suomen kielestä irti. Joten turhaan noiden edes antaa rekisteröityä, eikös?
nykylakien puitteissa kyllä saa. soluttautuminen ja valeostotkin ovat sallittua (korjatkaa jos olen väärässä). ja oikeastihan poliisi saa tehdä mitä vaan…
Mulle tuli mailiin plinkki-miittiä koskeva kysely joka oli noin 99% varmasti kyttä, sen verta oudolta kuulosti. Vai kuka pistäis tollasen kyselyn perää fooruminickinsä sijaan oikean nimensä?
En kyl jaksa uskoo et kytät ois noista miiteistä kiinnostuneita, kyllähän moni sähköpostilla nimensä kertoo. Ite en kyllä kertois ja fooruminick on tietty olennaisempi.
Mulle oli tullut 30 viestiä koskien huumeisiin…Otsikot olivat englannin kielisiä ja niissä houkuteltiin ostamaan netin kautta lääkkeitä ja huumeita en tajua miten yhtäkkiä tuli sähköpostiini nuo viestit ja taas oli 1 tullut lisää vaikka äskön 30 poistin En aukaissut yhtäkään,jos se oli joku viirus juttu,mutta ihmetyttää koska en todellakaan ole kysellyt lääkkeitä/huumeita netissä
joo vittu nettipoliisit joo. eikö se riitä et kaupunkikultturi on jo tapettu totaalisesti ja joka paikassa on poliisi, hajupiski, kamera tai savitakki? tuu vaan hakee multaki tuo 400 subua, jotka on mun roskikses, en mä niitä enää syö. tuli kammo ku sain oksennustaudin ku söin 45 kpl niitä. ihme juttu ku kamu sano et ne on vatsaläkkeitä… höh. [poistettu asiatonta kommentointia - toimitus]
Moi,
olen lukenut kirjoituksiasi ja huomannut että asut turun seudulla. Ajattelin josko voisit auttaa minua. Tarvitsisin jotain buranaa vahvempaa särkylääkettä niin paljon kuin saa. Olen valmis maksamaan ihan hyvin. En ole mikään nisti, vaan sattuu ja ahdistaa vaan, joten voit luottaa minuun kyllä!
Huomasin äskettäin vanhoja sähköposteja selatessa, että eräs plinkkiin viime kesänä rekisteröinyt kirjoittaja, joka ei tiennyt mistään mitään (selvä huumepoliisi siis) ja kyseli paljon varsinkin amfetamiinista, oli lähettänyt minulle todella epätoivoista meiliä. Se meni suunnilleen näin: “Maksan ihan mitä vaan, kunhan saan piriä, ja kaikki tietenkin luottamuksella”
Voikohan huumepoliisi nostaa syytteen petoksesta, jos hän rikokseen yllyttäessään saakin diileriltä pirin sijaan vaikka valkopippuria?
Hyvä että jepareitakin pidetään silmällä. Mä en tajua sitä että ensin ne häärää noiden tutkimustensa kanssa ja sitten kun ne mokaa niin ei oteta vastuuta vaan lähdetään “sairaslomalle”… Samaa paskaahan oli sen Supon johtajan kanssa. Kusi lensi silmille ja sitten siirrytään pois…
Monia kuukausia sitten tuli sähköpostiini viesti, jossa joku halusi poistaa bentsoja muistaakseni. Vastailin siihen vaan, että tässä on nyt tullut oltua streittinä jo jonkin aikaan, että enpä lähde noihin juttuihin mukan nyt enkä tulevaisuudessa. Olkoon poliisi, eipä hirveesti saanut irti minusta.