Ärsyttävät asiat

^ Lähentelevät ihmiset. Yks vähän omituinen tapaus on näemmä iskeny silmänsä muhun ja se ei näytä tajuuvan et mua ei kiinnosta. Oon luontaisesti ystävällinen, ni se on ny sit kai ajatellu et se tarkottaa jotain. Pitääks oikeesti ryhtyy tylyks? Eilen se alko kahteen otteeseen vähän ottaa fyysist kontaktii ja se alko ahistaa. En haluis loukata ja sit jos sanon suoraan ni se tietty kiistää kokonaan et se ois tarkottanu mitään.

^ Itsehän sä ne rajat asetat että mihin oot kenenkin kanssa valmis, ja jos joku kokeilee niitä jo fyysisellä tasolla ni pakko sun varmaan kohta puoliin ne sille jo laittaa…?

Ärsyttää kun koira vinkuu ja ulisee mun takana kun se haluaa ulos ja jos mä päästän sen ulos niin mies rupee huutaa mulle että;hiljennä se koira mä haluun nukkua!! Nuo meitin koirat kun eivät ulkona muuta tee kun haukkuvat… :unamused:

• Liian monet unettomat yöt
  • Kannabisöverit
  • Pskat naksut!!!
  • Känni VTUN ääliöt!
  • Valehtelevat ihmiset
  • Ihmiset jotka luulee olevansa niin paljon parempia kuin toiset mitä ihmeellisimmist syistä
  • KAIKKI helvetin tutut ja “kaverit/ystävät” ja myöski ne tuntemattomat JA niiden mielipiteet + ennakkoluulot asioista joista ei oo omakohtaista kokemusta!!! Miksei oikeesti voi vaan olla HILJAA ja pitää mielipiteet omana tietona jos ei asiasta oo minkäänlaista totuudenkäryä!!! huhhuh. niin ja HANKKIKAA OMA ELÄMÄ… ei tarvii nuuskii toisten asioita…
  • Vitutus ärsyttää!!! :laughing:
  • Se että tapaat ihanan tyypin jonka kaa synkkaa, jonka kaa on miljoona samaa mielenkiinnon kohdetta ja jonka seurassa on hyvä ja hauska olla MUT josta sit selvii että knarkkaa ihan liikaa :frowning: Tää ei oo reiluu!!! Oon tavannu viimeaikoina ihan LIIKAA sellasia ihania joilla on ongelma… :cry:

“Kaverit” joille lainaat esim. jonkun soittimen ja kun haluat sen takaisin, tyyppi ei vastaa puhelimeensa. Vittu :imp:
Oon taas tehokkaasti hassannut rahani mm. taksilla baarissa käymiseen ja dokailuun eikä riitä massit ostaa Tramaleita, mutta kiitos lääkeyhtiöiden hegemonian, en myöskään voi vaihtaa niitä apteekissa halvempaan kapselimuotoon (ovat siis niitä veteen liukenevia) koska “pitäisi konsultoida lääkärin kanssa ensin” - toisista saa kelakorvauksen, ensimmäiseksi mainituista ei, mitään muuta eroa ko. lääkkeillä ei ole sen valmistusmuotonsa lisäksi. Saakohan ne lekurit jotain ekstraa siitä että määräävät potilaille ei-korvattavia lääkkeitä? foliohattuil Saan mä noi työnantajan vakuutuksesta toki pois joskus kuukauden päästä, mut ei paljon naurata tässä vaiheessa :imp: Pitää näköjään edelleen hakata päätä seinään että tajuaa ettei toi holi vaan sovi meikäläiselle…

iina! Huh, ei helvata, kuulostaa aivan täysin yhdeltä mun tutulta, se myös heittäytyy tuollaiseksi marttyyriksi, jos ei heti paikalla vastaa hänen viesteihin tai puheluihin tai maileihin tms, heti alkaa pommittaa kysymyksillä, että “mä niiin luulin, et meidän ystävyys taitaa olla tässä” , “harmi, kun olet kipeänä, etkä pääse näkeen mua, mä niin halusin nähä sut, mut tää taitaakin olla ykspuolista tää halu nähdä toista” , “mä odotin sun tekstari koko päivän ja nyt vasta vastaat, mä laitoin sulle pitkä tekstarin jo odotin sulta vastausta, niin nyt sä vastaat vaan muutamalla sanalla” jne jne. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRSYTTÄVÄÄ! Ihan samanlaiselta kuulostaa toi sun “ihailija”, kuin myös toi mun ihailija. On monta kertaa lyönyt hyvin dramaattisesti välit poikki jostain tekstariin vastaamisesta tai jos en ole vastannut heti, kun hän olisi niin halunnut… Ja on vielä mies, ihan aikuinen jo :imp:

Mulla on/on ollut myös vastaavia tuttavia, ei nyt varsinaisesti mitään ihailijoita. Välejä olen katkonut, kun oma psyyke ei ole enää kestänyt. Ei se mitään oikeaa ystävyyttä ole, että vain toiselta vaaditaan milloin mitäkin ja sen toisen pitäisi kaiken aikaa olla kuuntelemassa jotain nillitystä, mutta kun itse yrittäisi joskus avautua joistain paskoista asioistaan, niin sitä ei kestetä yhtään kuunnella. Välillä toki pitää saada itkeä asioitaan jollekin, mutta sen on sitten oltava molemminpuolista ja ystävyyteen kuuluu muutakin, kuin ainainen valitus siitä, kuinka hirveää elämä on. Myönnettävä kyllä on, että osaan mäkin olla aika drama queen, mutta kovasti yritän tästä opetella pois ja olen kyllä onnistunutkin monesti laskemaan kymmeneen, vetämään henkeä ja jättämään väliin ne vaatimukseni ja metelin pitämisen itsestäni :slight_smile: . Vielä on paljon tehtävää, enkä mä usko koskaan valmiiksi tulevani, mutta onnistuminen se on pienikin onnistuminen.

Vielä tuosta, että otetaan se marttyyriasenne kehiin, jos todella sattuu vaikkapa olemaan pahassa flunssassa tai niin ahdistunut, ettei pääse minnekään, niin silloin se meno on vain peruttava, eikä auta mikään. En myöskään koko aikaa kyttää puhelintani, vaan se saattaa olla jossain äänettömällä, joten vastailen viesteihin sitten, kun huomaan ne. Eri asia tietysti, jos odotan jotain tärkeää puhelua, mutta en helvetissä ole mikään kriisipäivystäjä, jonka on oltava tavoitettavissa/saatavilla 24/7.

Joo noi tollaset marttyyri-tyypit on ihan helvetin ärsyttäviä!! Onneks toi mun ihailijani on nyt jättäny mut rauhaan. Vastasin sen viime ruikutuksiin aika tylysti, johon se taas tapansa mukaan “toivottavasti me voidaan olla ystäviä?” En vastannu sille siihen enää mitään. Mulle ystävyys on jotain ihan muuta. Jos joku on niin epävarma et se kaipaa siitä jatkuvasti jotain vakuutteluja, niin sillon se ei sitä ainakaan ole.

Edelleen ärsyttävät nuo tyypit, jotka rekisteröityvät Plinkkiin vain sen vuoksi, että voivat kertoa Mikä vaikuttaa nyt -ketjussa, että mikä vaikuttaa nyt. Ja joo, edelleenkin mä itsekin kertoilen siellä usein mikä vaikuttaa nyt, mutta voisi ihmisellä jotain muutakin sanottavaa olla ja jotain muutakin sisältöä elämässä, kuin jonkin aineen vaikutuksen alaisena oleminen.

Ärsyttää hitaasti kävelevät ihmiset! Jopa kipeän selän ja painavien kauppakassien kanssa, aina löydän itseni lumihangesta rämpimästä kaikkien matelevien tyyppien ohi. Miten ne itse kestää itseään??

^ Noitten lisäks ärsyttää ne, jotka ottaa sivuaskelia jatkuvasti, eli seilaa ikäänku puolelta toiselle koko ajan. Jossain sitä kutsuttiin “lerjaamiseksi”. Tukkivat koko tien, eikä niitten ohikaa pääse helpolla, kun ne aina justiinsa sivuaskeloittee eteen, ku yrittää päästä ohi. Ihmiset muutenki kävelee aina keskellä tietä, pyörällä kulkiessa se vituttaa saatanasti aina, kävelessä yritän ite kiinnittää siihen huomiota niin, että menisin jommassa kummassa reunassa enkä vallottas koko tietä tepastelullani.

Tässä kerrostalossa missä mä asun on ainakin tosi paljon kyttäileviä ja valittavia vanhuksia.Äskenkin joku mummo tiputti eka postiluukusta jonkun lapun missä luki miten pesutuvan pyykkikonetta pitää käyttää ja aina pitää muistaa sulkea hanat.Sitten se mummeli kävi kyselemään milloin olen pessyt pyykkiä tuol pyykkituvassa.Silloinkin kun menin ensimmäistä kertaa tämän taloyhtiön pyykkitupaan pesemään pyykkiä niin joku pappa tuli samantien kysymään että millä asialla olen heidän rappukäytävässä.Asiallisesti yritin vastata että minä kyllä asun tässä talossa.Ei kaikki vanhukset ole onneksi hirveitä valittajia ja kyttääjiä.:smiley: Yritän olla asiallinen ja kohtelias vanhoille ihmisille,mutta yleensä ne niidenkin valitukset on ihan turhia.Onneksi mun seinänaapurissa asuu mun ikänen tyyppi,sattuu vielä olemaan kaverini kaveri.:smiley: Sillekkin on tullut hirveesti valituksia joka asiasta.Huhhuh,tulipas nyt settiä. :smiley:

Ja olen varma että noita valittelevia ja kyttääviä vanhuksia on paljon muuallakin.Pelottaa vähän että tuleekohan itsestäänkin joskus samanlainen jos niin vanhaksi elän.:open_mouth:

Ainiin,se mummo onneksi kävi jokaisen ovella jakamassa noita lappujaan,eli se ei tullut pelkästään minulle valittamaan.

Meillä päin tuota kutsutaan känniksi :stuck_out_tongue: .

Heh, japu :smiley: . Aika hurjia juttuja olen kuullut noista kerrostalokyttääjistä. Onneksi meidän talossa ei sellaisia ole, vaikka muutamia vanhempia ihmisiä täällä asuukin. Ei ole meille hirveästi valituksia tullut, vaikka joskus olisi ollut ihan aihettakin. Hyvä kuitenkin näin :slight_smile: .

Ärsyttää ne kaupoissa myytävät valmiit salaattisekoitukset tai lähinnä ne typerykset, jotka sellaisia ostavat. Ilmeisesti joku niitä ostaa, kun niitä kerran myydäänkin. Onko se nyt niin mahdottoman vaikeaa pilkkoa itse muutamaa erilaista vihannesta/kasvista/juuresta? Eihän niissä salaattisekoituksissa ole edes mitään ihmeellistä, joka vaatisi suurempaa vaivaa, tosiaan vain neljää tai viittä eri kasvista pilkottuina valmiiksi. Ei tarvitse olla kummoinenkaan kokki kasatakseen tuollaisen yksinkertaisen salaatin. Pelkäävätkö ihmiset, että veitsi lipasahtaa omissa, avuttomissa pikkukätösissä kohtalokkain seurauksin? Miten ne sitten voivat sen sekoituksen edes syödä? Voihan haarukkakin lipsahtaa vaikka silmään tai siihen salaattiin voi tukehtua. Vai onko niillä niin vitun kiire, etteivät ehdi paria tomaattia pilkkoa? Ne kasvikset varmaan nahistuvatkin pilkottuina siellä pakkauksessa ihan ällöttäviksi tai sitten ne on käsitelty jollain niin karmealla myrkyllä, etteivät pilaannu vuosikausiin :open_mouth: . Ällöttää ja vituttaa :smiley: .

^ Mua vituttaa noissa lähinnä niiden järjetön hinta! Muutenhan ne ois varsin oivallisia tilanteissa, joissa esim joutuu olee koko päivän liikenteessä, ei oo ottanu evästä mukaan, eikä pääse tekee mihinkään safkaa. En usko et niiden alkuperäinentarkoitus onkaan toimia kotiruokana…?

Minä ostan useasti sen 1e maksavan valmiin pirkka perhesalaatti pussin en sen takia että ettenkö osaisi pilkkoa vaan sen hinnan takia ja sen takia että jos ostan erikseen niitä aineksia niin niistä pilaantuu puolet joko salaatti kulhoon tai jääkaapin kasvis lokeroon,joten meidän kaupassa on useasti myytävänä sellanen pussi mikä maksaa 1e ja siellä on sisällä jäävuorisalaattia,porkkana suikaleita ja punakaalia jonka sitten terästän esim:fetajuustolla jne ja siitä riittää kertaan tai kahteen meidän perheeseen,mikään ei vituta(ärsytä) enempää kuin ruuan heittäminen roskikseen ja todella useasti tuli heitettyä juuri sallatti tarpeita roskikseen kun tuli ostettua niitä aineksia erikeseen ja kun sitä kolme päivää syö niin iskee tyrkky ja loput ainekset jääkaapissa lentää loppujen lopuksi roskikseen joten ostan nykyään miltei aina sellasen valmiin pussin vaan johon lisäilen jotain paremmin säilyviä aineksia sen hetkisen kulinaristisen mieltymyksen mukaan.
Tosin kesällä noi kasvikset on niin hyviä ja halpoja että siloin kyllä teen salaatin erillisistä aineksista,koska niitä aineksia tulee hammittua ihan sellaisenaankin koska ne tosiaankin maistuu 100 kertaa paremmalta,eihän talvella voi mitään tomaattia tai kurkkua juurikaan ilma suolaa edes syödä :slight_smile:

^ Huh, hitto et hengästyn ku luen sun tekstiä. Kauheeta tykitystä harrastat, neljän rivin lauseita! Onko sun pilkkunappula jumissa tai jotain…? :stuck_out_tongue:

^^ Totta tuokin, että ruoan hukkaan heittäminen on aika pirun ärsyttävä asia.

En tiedä, puhuimmeko nyt ihan samasta asiasta. Kyllä mäkin ymmärrän ne valmissalaatit ja esim. voileivät, jos juoksee pitkin kyliä koko päivän, eikä ole oikein muuta mahdollisuuttaa saada murua rinnan alle. Mä tarkoitin niitä pusseja, joissa on salaattiaineet valmiiksi pilkottuina. Ei kai kukaan sellaista käsilaukussaan koko päivää kanniskele rutistumassa? Tiedä sitten selvensikö tämä asiaa lainkaan.

Pistetään tämä nyt tälle puolelle, ettei tuo Lääkkeet ja luovuus -ketju mene aivan offiksi. Tänne tämä paremmin kuuluukin. Joo, ärsyttää niin perkeleesti tuo(edelleen, olen tästä ennenkin valittanut), kun pyyhitään ne omat postaukset pois. Mitä vittua niitä sitten kirjoittelemaan lainkaan?! Tulee multakin kaikenlaisia aivopieruja, väärinkäsityksiä jne. vähän väliä, mutta mielestäni sen voi korjata kyllä sanomalla sitten jälkeen päin, että erehdyin tai, että on pahoillaan, jos on loukannut jotakuta, tai että oli sekaisin/väsynyt/oudossa mielentilassa ja sen vuoksi tuli levotonta läppää jne. Ymmärrän nuo tekstien poistamiset, jos on jossain sekopäissään paljastanut itsestään tai jostain toisesta jotain, josta voidaan tunnistaa, mutta muuten en.

Ihmiset. Ihan mielenkiintoisia otuksia yleensä, mut mitä vittua. :astonished: Impossibru.

btw mä ainakin oon sellanen hidas ihminen. Ei vaan pääse kovempaa :laughing: