Ärsyttävät asiat

Voips olla et joku tällanen jossain on mut kuitenki kyhäsin nyt tällasen

Mua ärsyttää sana Deli…Tuntuu esiintyvän nykyään enenevässä määrin joka puolella

Ylimieliset ihmiset.
Lapsellisuus.
Bygiminen.
Aamulla herääminen.
Tietyt sanat sekä niiden käyttö.

ainakin stadissa tuntuu olevan synonyymi kiskalle, josta saa muutakin kuin sipsejä ja kaljaa. kaipa se alunperin jotain raflantapaista meinaa, josta saa jotain pientä purtavaa.

nyt ärsyttää: lasinsirpaleet pyöräteillä, meluavat ja roskaavat teinit puistoissa, aikaiset työvuorot, unettomuus, kuumuus, likaisuus, pyöräteillä kävelevät saksalaiset turistit… :unamused:

Joo.Itekki ajoin fillarilla eilen lasikasan päältä kun oli rikottu Bussipysäkki.Onnex se on jotain ns.turvalasia eikä pujennut kumit

Ärsyttää se että rupesin nyt miettiin ennen nukkumaan menoa ärsyttäviä asioita, gee thanks.

naapuris seinän takana asuu perhepäivähoitaja ja lapset tulee seiskan jälkeen sinne hoitoon. mikä onkaan ihanampi tapa herätä ku seinän takana riehuvat riiviöt ja seinät on niin helvetin hyvin äänieristetty… :angry:
onnex taitaa ny olla lomal.saa nukkuu rauhas niiiin pitkään ku haluu…

Monesti syyllistyn itse samaan

Minä!

Vituttaa se et aikanaan koukutin itteni tähän paskalinkkiin. :smiley:

Nyt käyn täällä taas päivittäin lukemas näitä ja melkein päivittäin kirjottelen.

Noh, kohta saa taas rentoutua. *pufffffff

Olo. Just tämä olo. Ärsyttää kaikki.

Vapaa päivä vaihteeks. Ei noissa työpäivissä ole mitään logiikkaa.

myöhässä, myöhässä…Oon viime kk aikana kokoaika myöhässä jostain…täytyy skarpata, tänäänki missasin bussin, lähin liian MYÖHÄÄn kotoa…kiire pyllyn alla… :frowning:

komentelevat ja ylimieliset ihmiset… :angry:

Huominen rahapäivä. Ahistaa, Ahistaa ja Ahistaa, isolla Aa:lla, pitäskö alottaa huominen päivä isolla vitun Aa:lla lähikuppilassa…? Tuhlata rahat ennenku kerkee ees velkoi makssaa, sa maksa korva!
Skitsofeenikko. Olenko. Kun niitä syön. Lääkkeitä siis. Menipä sekavaks.

Vituttaa ku pitkäst aikaa olin todella kivas bentsokoomas yöl ja sit nyt heräsin ja tajusin et se oli unta ja ainoot päihteet on kahvi ja tupakka… Kumpaakaa en itse laske päihteex… Mut täl mennää. Aatellin olla hetken selvä…

-Mä kai muutenkin vedän liian vähän huumeita jos niist kerta nään unia…

Tuokaa kilo lunta

Mulla unet tuli vasta ku pääsin kuiville ja arvaa vaan kuin vituttaa ku pitkän kuivillaolon jälkeen saa käteensä sen pari ihanaa codia ja just ennenkö ne ehtii vaikuttaa ja euforia tulemaan ni herään ja tajuan olevani edelleen kuivilla. :imp: Olis se niin kiva välillä kokee se jokin olo, mitä niin rakastin/rakastan.

No on se douppailu unissaki ihan siistii. Se ärsytti ku heräs…
Poltanpa paukut. se siitä selväst kaudest.

Ärsyttää oma huolimattomuus. Kirjotusvihreet ja sen sellaset.

Kaapissa kaikennäköst mut en tiiä pitäskö ottaa lisää :smiley: hmmm ehkä pajarit tai emmä’ tii’ä tööt femmat pamit rulettaa :laughing: :unamused: :mrgreen:

ku kelaa käsitettä ärsyttää käsitettä ärsyynytä tai ärsyttävä ni alkaa ärsyttää vittumainen termi termi vittumainen ei ärsytä yht paljoo lisäks ärsyttää lausahdus absoluuttisen totuutena esitettynä “elämä on vaikeeta” ku ei se ainakaan kaikil oikeesti ees sitä oo lisäks sana piri ärsyttää jotnki liian nistimäinen termi ja semmoset psykedeelityypit ketkä hehkuttaa et psykedeelit olis niin mahottoman kova juttu, sillee et on vetäny pari trippii ja vapautunu parista estosta niin on silleen et joo et mä oon valaistunu psykedeeleistä ja et ne on elämää hullumpi trippi lisäks arsyttää ihan vitusti sellaset henkilöt keille jos omista vaikeuksistaan puhuu niin ne on silleen et ei noo oo ees oikeita vaikeuksia ei oo ees pahoja , vaik ei heillä välttämättä edes kamalampi polku ole ollut
lisäks ärsyttää semmoset kaavoihin kangistuneet ihmiset jotka on niinku pretendin to be a normal ja sit ku itse ei samassa leikissä ole mukana niin saa kuulla et pihalla, eli siis ei tajuu mitää vaik melkein pahin ongelma on se et pää hajoo ja menee joskus sekoiluks ku tietää oikeesti liikaa eikä sillee ettei tajuis mitään…seki ärsyttää ku aina ku vetää pirii ni alkaa vaa miettii et koht vois chillaa ja sit yhtäkkii onki säätäny esim paskaa musaa ja tehnyt muuta hölmöö ja sit roiminnat loppuu ja on laskut ja niitten lisäks viel vituttaa ku eikäyttäny laatuaikaa johkonki parempaan…nyt ärsyttää pikkasen se et kämppä on sotkunen ja et on liian vähän hatsii…ulee vähän semmonen fiilis et on aika pien asenneongelma ku on nii paljon loppujenlopuks juttuja mitkä ärsyttää älkää ny käsittäkö et mä oon huono jätkä