Tää kirjotus ei ärsyttänyt, päinvastoin. Kiitos. Tyylistä ennen kaikkea.
- Vitun nistit kun ei maksa velkojaan ja niitä saa metsästellä sit suurinpiirtein työkseen, mulle ei velkaa olla mutta vituttaa miehen puolesta.
- vituttaa lähteä miehen kanssa kapakkaan kun se yleensä vetää ittensä niin hillittömään kuntoon, että mua vituttaa, pe ois taas ug rapiltamaa tiedossa ja mä toivon, että se saa hommattua piriä, etsin aktiivisemmin muuta seuraa kun alkaa vituttaa tarpeeksi
- näin tänään taas oikein pienen, “soman” teiniperheen, ne muksut muksunsa kanssa oli hädintuskin 15-vuotiaita, alko jostain syystä vituttaa, irvokas näky
- vituttaa nää douppipiireissä pyörivät muijat, jotka pamahtavat paksuksi jo pelkästä peniksen näkemisestä ja syöltää nisteille kersoja alaikäsinä minkä kerkiävät, vituttaa niiden lasten puolesta, molempien, äijienkin puolesta vituttaa kun ne yrittää olla jotain vitun isiä ja leikkiä onnellista perhe-elämää mutta se onnistuu vain jos on saanut riittävästi douppia, lähes järestään kun mä istun jossain jengissä niin miehistä 90 % on isiä, ja taatusti vastoin omaa tahtoaan
- vituttaa muut ihmiset
- vituttaa oma pää kun ei kestä muita ihmisiä
- vituttaa vitun e-pillerit, jotka saa mut vuotamaan lähes 24/7 ja joudun syömään niitä vielä 3 kk kun hain jo reseptin ja tänään sain uuden ja en halua heittää rahaa hukkaan
- vituttaa oma terveys, mä olen ravannut verikokeissa ja lääkäreissä minkä oon kerennyt ja tänään vaihteeksi musta pumpattiin verta, jengin alkaa olla vaikea uskoa, etten piikitä, vittu pitää alkaa tarjoomaan niille muita mestoja mistä imeä sitä verta
- vituttaa oma saamattomuus, mä olen niin stoneri, että alkaa tosissaan ahdistaa kun kattoo varastojen hupenemista
- vituttaa jos ei saa perjantaiksi piriä
- vituttaa jos ne naksut joita ehkä rouskitaan viikonloppuna on jälleenkerran totaalista kuraa tai eivät muuten vaan skulaa mun kemioiden kanssa yksiin
- vituttaa olla alisuoriutuja kun tietää pystyvänsä paljon parempaakin…
Ja nyt vituttaa, että vituttaa näin moni asia ja piti vielä jostainsyystä lähettää tämä tänne. Vituttaa kattoa tätä viestiä kun se on niin pitkä.
Ainiin ja vituttaa kun ei osaa esittää asiaansa lyhyesti.
Ärsyttää kun on niin kiire kirjottaa, että tuleee niin pajlon kirjotusvihreitä. Vois esikatsella, yleensä teenkin. Aina en viitti.
en oo käyny tääl sataan vuoteen ja nyt en osaa yhtään käyttää tätä
se ku oon lähes täysin pa… omat ryyni känni sekoiluni, joilla olen telonut itseäni sekä muita ihmisiä.
sitten tää v-mäinen ripuli ku tuli dexmii lipiteltyä enkä erottelua jaksanu laiskuuttani tehä.
kiva matka kuitenki oli.
Oishan sitä lisääkin valitettavaa, mut ei jaksa hirveetä litaniaa ruveta naputteleen…
ärsyttää vitusti naapurissa asuva pulipariskunta joitten on aivan pakko huudattaa karaokee joka vitun vkonloppu. Huomautin jo asiasta yhen kerran mut ei menny jakeluun. Ei siinä mitään jos kuuntelisivat pelkkää musaa ja jättäsivät sen karaoken baariin . onhan sitä iteki tullu möykättyy sillon ku käytti viel alkoo mut siitä on jo 8kk:tta.
Vituttaa kun olen pyytänyt kahdesti että mun käyttäjätunnukset poistettaisiin mutta eivät vittupäät suostu poistamaan?!
Syyksi on kerrottu että pitää ottaa s-postilla yhteyttä jonka olen nyt sitten tehnyt. En vain muista minkä sähköpostiosoitteen olen antanut kun tänne aikoinaan rekkauduin. Nyt olen tilanteessa jossa lienee täysin mahdotonta saada toimitusta poistamaan käyttäjätunnuksiani
Tässä teille toimitus:
[Poistettu asiaton kuva -Päihdelinkin toimitus]
Keitin äsken kahvit eilisistä puruista ku olin nii innoissaa K.G.B paidasta. Ja ei oo päihteitä
Mua ärsyttää tällä hetkellä se asia että suomessa, jossa pitäis vallita tasa-arvo se ei todeudu millään tavalla. Esim naiset ja miehet. Uimahallissa miesten suihkutiloja siivoaa nainen mutta auta armias jos mies menee siivoamaan naisten suihkutiloja nii valitushan siitä tulis aivan varmasti.
Seuraava asia joa ärsyttää on ikärasismi. Pitäis olla tasa-arvoisia ikään katsomatta. Mutta on olemassa sellasia ihmisiä jotka luulevat että parinkympin hujakoilla tai vähä yli olevat noviisit eivät tiedä yhtään mitään. Olen itse kokenut kun olen tehny urakkapalkalla hommia ja paljon nopeempaa kun vanhemmat juopot. He nostivat haloon siitä että mulle ei kuulu maksaa sellasta palkkaa mitä mä teen vain sen takia kun olen nuorempi!!! Pistää vihaks kyllä tosiaan. Onneks ne ei saanu sitä haloota suuremmaksi ja palkka maksetaan sellaisena mitä mä otan urakalta. Kerroin niille juopoille vähä totuuksia ja saattoi pieni ärräpurri päästä suustani ni olivat sitte hiljaa.
Mua ärsyttää kaikki kokoomuksen kannattajat, vittu mikä (vitun tyhmä) lammaslauma.
Ei siihen sun sähköpostiosotetta edes tarvita. Mennään vaan hallintapaneeliin ja sielä siivoa käyttäjiä ja sit siihen henkilön nimimerkki. Sit voi vielä valita et suljetaanko vai poistetaanko ja poistetaanko henkilön viestit vai ei. Ja sit vaan painetaan lähetä tai ok. mikä siinä ny sit onkin ja sit tulee varmistus, et haluutko varmasti suorittaa toimenpiteen ja siinä painetaan kyllä ja näin tunnus on ikuisesti poissa. Helppoa! Eli älkääs sielä ylläpidossa vaatiko mitään tarpeettomia extroja ihmisiltä vaan poistakaa vaan ne tunnukset ihan kiltisti.
Sä et oo Tipi ehtiny kattoo et tää huhko huutelee vaa väärää osotteesee niit nimimerkin poiston “pyyntöjä”. Jos sitä laitetaa kato tuonne toimitukselle osioon, eikä kirjoiteta SÄHKÖPOSTIIN kuten ohjeissa sanotaan; on varmaan aika turha kuvitella et kukaan poistais sitä nimimerkkiä!
Teil on siäl yks foorumi, tääl on peliriippuvaisille muutama, yks eri riippuvuuksist kysymisille, pari alkon lopettajille, yks huumeiden, pari vertaistukea jne. Tätä hommaa tuskin viittii plinkin toimitus tehä 24/7 kuten sä, mut jos sulle laitettais jonnee off-topiccii (kait siäl sellanen on ku joka foorumil on ) et poista mun tunnus, ni voi olla ettei sitä näkis/ kiinnostais ees kattoo; ku kaikki ei ymmärrä minne laitetaan se PYYNTÖ; ei huuto!
Mut ihan kuin vaa, mä oon onnellinen jos tuo pers-reiän näyttelijä häipyy täält… toivottavast te pidätte siitä siällä …
Ja onhan se helppoa se tunnusten poisto, te teette ilmaistyötä et tod tiedä eikä kiinnosta et miks, toimitukselle maksetaa et ne valvoo tätä juttua ja tuskin YKSIKÄÄN on palkallisena yötöissä. Tää on kuitenkii NETTITUKI, ei mikää a-klinikka; must on vaa vitun hyvä et ne rahat käytetään a-klinikoihin (pääsen mäkin halutessani vuoden alus kunnon hoitoo ku KUNTA antaa rahaa ja klinikka saa sitä kunnilta, JeSS, siks sain muutama vuos sit myös ilmasen b-hepa rokotteen). Eli onhan se tunnus suht helppo poistaa, mut ketä kiinnostaa jos laitetaa väärään paikkaan eikä osata asiallisesti ilmaista asioita. Kauankohan te jaksatte tuota foorumia tuollalailla pyörittää . Mä en jaksan ees viikkoa
. On muutakin tekemistä…
Käsittääkseni me sovittiin jo riitamme, mutta ei. Sä oot psykoottinen ja todella ailahteleva persoona. Mä väitän, et on helpompi poistaa se tunnus ei sähköpostiin tulleen viestin välityksellä, kun tosta klikkaamalla nimimerkkiä ja menemällä tekeen ton edellämainitun toimenpiteen, mutta ei. Nämä pässit tuhlaa nimenomaan sitä tehokasta työaikaansa pläräämällä sähköpostia eriikseen ja sit jotain ihme reittejä pitkin poistamalla ne vaikeesti.
Mut olet oikeassa. Toivottavasti valtio säästää tässä, jotta sinun kaltaisesi hullut saadaan ajoissa hoitoon. Sinä todella tarvit ensin se päihdehoidon ja sit jos et selvinpäin tajua miten pimahtanut olet niin tulet tarviimaan kunnon psykiatrista hoitoa. Eli parempi niin, et ne ei tod hoida täälä hommiaan, kun vapaalla jalalla juoksee todella apua tarvitsevia sekopäälääkenarkkareita. Ihan oikeesti sun sekoilus saa mut huolestuun. Mä kun en jaksa uskoo, et sä selvinpäin oot oikeesti pimee hullu.
PS. Kun enskerran yrität saada sulkutuomioo meijän foorumille, ni muista pistää se phpbb3 foorumeitten puolelle,k kun vaikka sä käytät kakkosta ni mä käytän tätä kolmosta. Ni ku laitat sen valituksen oikeeseen osotteeseen ni ylläpidon on helpompi käsitellä se.
Tipi sitä perustaa huumefanien saitin mutta ei tajua jos joku vähän kamoissa sekoilee :mrgreen:
On eri asia vainota toista aina kun vetää vähän enemmän jotain, kun seota ihan muuten vaan. Olen nyt täysin vakuuttunut, että kyse on kateudesta ja kateus on yksi ällöttävimmistä piirteistä ihmisissä. Jos hän skitsahtelis täälä muillekin kun mulle ni voisin ymmärtääkkin, mut tollanen sekoilu ja psykottinen käytös mua kohtaan tuntuu sellaselta, etten haluis ikinä törmätä kyseiseen henkilöön. Tuollanen sekopää kun voi käydä vaikka päälle tai ihan mitä vaan. Ei meijän foorumilla ole tollasia hulluja ja jos sellasia tulee ni ylläpidolle ja muille käyttäjille osoitettu järjestelmällinen vittuilu johtaa kyl bannaukseen. Eli helposti voin ylläpitää käyttäjille tarkotettua foorumia, kun ei niistä sekopäisesti näytä käyttäytyvän, kuin yks ja sekin on vaan täälä.
Älä nyt pikkareitas revi joutavan takia hyvä typykkä wellcome to huumeiden ihmaallinen maailma :mrgreen:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!
…
Siis mä en MITENKÄÄ arvioinu sun foorumias Tipi, vaa puolustin klinikan foorumia, että jos tuollainen pikku räkänokka tulee aukoo päätään väärään paikkaan et “poistakaa mun tunnus” ni en mäkään VARMANA poistais sitä!!! Oon ilonen et otatte nuo kaikenmaailman hullut sinne puolelle!
Sä alat arvioimaan MUA! Ton sun käytöksen perusteel mä en todellakaa haluis tavata sua koska nimenomaan SÄ voisit käydä päälle etkä edes ymmärrä viestien sisältöä! Ja ku sul on se oma foorumi ni mikset sä voi pysyä siellä, koska täällä foorumilla on muitakin ketkä on käyny läpi tramal-, kodeiini- ja bentso-koukun; myöskin kovilla toleilla. Ei ehkä yhtä kovil toleil ku sun kodeiinis, mut bubre on pikkasen kovempi aine, herskasta puhumattakaan.
Sä haet hyväksyntää mainostamal foorumias joka kääntees ja kuvittelet et sua tarvitaan kaikkialla. Sä se tässä hoitoa tarvitset, toivottavast saat sitä sieltä psykan puolelta ku et ymmärrä mitään mitä on kirjotettu sua vastaan tai puolustaen tätä foorumia. Et ymmärrä eroa ittes arvostelun ja toisen puolustamisen eroa. Mä en henk. koht kaipaa tänne tuollaisia kuvia tai turhia keskustelijoita joten toivon et ylläpitö poistaa tunnuksen. Mä en vaa tajua mikä vitun kiire sillä on, koska todennäkösest kukaan ei oo ees viikonloppuna töissä; miks olis ku tarvis viikonloppu-lisät yms.
Sä tarvit huomiota, huomiota ja huomiota ja sä yrität tehdä kaikesta sun asian. Tää foorumi ei pärjää ilman SUN neuvoja jne. Kyllä pärjää. Ikävä rikkoa sun illuusio, mut mäkin tiedän kuinka tunnukset poistetaan. Ei sitä tarvi tänne kirjoittaa. Ja jos sitä ei pyydetä oikeasta paikasta, ei niitä silloin poisteta; SÄÄNNÖT! Sä et tunnu ymmärtävän sääntöjä ja vaikutat kovin naivilta. Älä sä mua arvioi, ku et edes tunne mua tai tajua, et mä en muuta tehny ku lainannu sun viestiäs, koska oli helpompi kirjottaa niin. Jollaa näkyy elämäs olevan ainoastaan netti…
Jos toi viesti on edes mulle tarkoitettu. Mä en ole kertaakaan käynyt teidän foorumilla, mul ei oo sinne mitään tunnuksia ja mä en myöskään osaa mitään sulku-tuomioita. Ootkohan sä saanut viha-miehen jostain henkilöstä kenties??? Sä et osaa ajatella et MUA EI KIINNOSTA teidän foorumi, okei??? Sul ei kato oo tiedos ees mun ip-osoitetta koska MÄ EN OLE KÄYNYT SIELLÄ!
Sä oot ailahteleva, etkä ilmeisesti ymmärrä lukemaas. Kandeisko lukee uudestaan??? Mä en oo lainkaan psykoottinen kato mulle tehtii ihan MT-testit ADHD-testien yhteydessä… Sä vaa hyökkäät väärän ihmisen kimppuun ja jos teil sopii tuollainen käytös ku Quosi käyttäytyy, ni onnea… Sä oot oikeesti seonnu
Säälittävää, ihan ku kaikki pyöris netin tai SUN foorumin ympärillä… tai surullista oikeestaan
… Toivottavast se kodeiini ja alprazolaami ei oo tuhonnu sun kaikkia aivosoluja
Tiedoksi nyt sulle Malibu, et mä en todellakaan pyöritä foorumiani 24/7. Anteeks et ymmärsin sun viestis väärin. Mul on näet keskittymishäiriö, mikä vaikeuttaa luetun ymmärtämistä ja se sama tekee myös mun kirjotuksista välillä aiheesta toiseen hyppiviä ja sekavia+ et mä oon huomannu usein, et mun kirjottamat viestit näyttää kamalan agressiivislta, vaikka en niitä yleensä ees kirjota missään määrin vihasena. En siis osaa kirjottaa kovin hyvin vaan kirjotan vaan sen mitä ajattelen, ajattelematta taas sitä, miltä se kuulostaa. Ja mikä parasta ni just tän kirjotustaidottomuuteni takia saan olla pyytämässä koko ajan anteeks ihmisiltä.
Mitä foorumiin taas tulee ni meillä on kaks ylläpitäjää siks, et kaikki ylläpidolliset hommat ei kaadu mun niskaan ja viis modee, jotka tarkastaa viestit. Mä en siis edes moderoi vaan hoidan ainoastaan ylläpidolle kuuluvia tehtäviä. Mä käyn foorumilla toki useita kertoja päivässä ja alkuun jouduin oleen sielä aamusta iltaan vääntämässä asetuksia, kun eihän sielä ollu mitään valmiina sillon, ku aloin pyytään porukkaa rekkaan sinne, et nään miten se homma toimii. Eli kyllä, alussa mulla meni sielä tunteja päivittäin, et sain kaiken kondikseen, mut nyt mua ei enää tarvit6a sielä joka hetki, joten voin ottaa rennommin, kun tiedän, et foorumi on hyvissä käsissä.
Ja kuten tiedät ni mulla on pieni lapsi, jolle mä pyrin oleen mahdollisimman hyvä äiti, joten se jos joku rajottaa kyllä mun netissä oloo aika radikaalisti. Mä oon ottanu ton foorumin ylläpidon työkseni, koska olen kotiäiti ja mulla on siihen aikaa. Eli herään joka aamu viimeistään 7.30 ja hoidan ylläpidon hommia sillon ja sit tyttäreni herää vasta noin kymmeneltä, jollon annan hänelle aamupuuron ja teen muut aamutoimet. Sit me ulkoillaan ja klo. 13.00-14.00 hänellä on päiväruoka aika, jonka jälkeen hän nukkuu 2-4 tuntia päiväunia. Tällä välin mulla on taas aikaa käydä foorumilla ja hoitaa myös kääntäjän töitäni. Sit mies tuleekin jo kotiin, kun Kiialla on toinen lämmin ruoka-aika ja sillon ehdin taas pikakäynnille foorumille. Sit jos illalla ei oo mitään tekemistä ja mies kattelee jotain omia ohjelmiaan ni mulla on taas ylimäärästä aikaa. Joten vaikka mulla onkin elämäkin ni ehdin kyllä käymään foorumeillakin, kun mulla on näitä lapsivapaita aikoja aamulla, päivällä ja illalla. En ymmärrä mitä mun pitäis tehä sillon, ku Kiia nukkuu aamulla ja mies on jo töissä tai kun Kiia on päikkäreillä ja mies on edelleen töissä ja kun Kiia menee ilalla nukkuun ja mies mene kans nukkuun, et jaksaa nousta duuniin ni mitä ihmettä mun sit pitäis tehä, et voisin väittää, et mullakin on elämä?
Ei kai telkkarin kattominenkaan sen parempi vaihtoehto oo ja kun asun syrjässä, enkä omista omaa autoo ni en voi kauheesti kavereillanikaan vapasti käydä. En siis kykene ymmärtään miks usein sanot, ettei mulla oo elämää tai et haen huomioo tai vastaavaa, kun mulla on kuitenkin perheellisenä ihmisenä varmasti paljon enemmän sitä paljon mainostettua “elämää”, kun monella muulla. Jos oisin oikeesti sellanen, kun sä luulet ni tuskin mulla olis edes miestä. Mä oon kaikkee muuta kun huomion hakunen tai ylistystä kaipaava pissis. Enkä mä myöskään kykene ymmärtään, miks meijän foorumin pitäis olla sodassa päihdelinkin kans? Miks meijän foorumilaiset ei sais käydä täälä enää? Ei nää mun mielestä poissulje toisiaan. Mitä haittaa mun täälä kirjottamisesta seuraa? Mä haluan vähän perusteluja siihen, et miks mä en enää sais käydä täälä. Ihan kun mä olisin oikeesti pahaihminen, joka pahuuttaan perusti saunalle kilpailija foorumin, joka niin sanotusti “kaato” tän saunan. Eli mitä pahaa mä olen tehny? Voistiko sä tai joku muu kertoo.
Mun mielestä tollanen on kohtuutonta, et sä yrität vaatia, et mä en sais käydä täälä. Miks mun pitäis pysyä vaan omalla foorumillani, enkä sais käydä täälä? Mä haluan todella tietää mitä pahaa mä olen muka täälä tehny. Eikö tollanen tahallinen loukkaaminen ja foorumilta pois ajaminen kuuluis jo johtaa bannaukseen? Poreinenkin sai bannit siitä, et se vaan auko päätään täälä muille ja ajo porukkaa pois. Ja kyllä tää foorumi pärjää ihan sata varmasti ilman mua, mut jos mä ehdin neuvoon hädässä olevaa ihmistä vaikka useita tunteja ennenkö tänne sattuu joku toinen joka voi sen myös tehä ni miks mä en sais yrittää auttaa? Et sä voi sanoo, et mä en sais yrittää auttaa vaan siks et sua ärsyttää se, et kirjotan yleensäkään mitään. Jos jumalauta kukaan muu ei auta ni totta vitussa mä edes yritän auttaa. Sulla on ihan järjettömästi jotain mua vastaan ja mielestäni mulla on oikeus saada tietää se oikea syy tohon järjettömään vihaan. Joten mikä se on?
Mä edelleen sanon et mul ei oo sua vastaan mitään. Sä sen sijaan olit ehtinyt laittaa sillä välillä ku mä tein kaikkea muuta ku olin koneella 2 viestiä jossa haukuit mua psykotpaatiks jne, mitä mä en todellakaan odottanut, koska asia ei koskenut sua mitenkään. Mä oon sanonu et oon a-klinikan (virallisen tahon) puolella ja puolustit Quosia, joka laittoi väärään paikkaan nimimerkin poisto-pyyntöjä, et kuinka helppoa se tunnusten poistaminen on! Se käyttäytyi erittäin epäasiallisest ja siks mun mielest on vaan oikein jos sen tunnusta ei poisteta. Sitäpaitsi pitää miettiä kaks kertaa kirjautuuko foorumille, ellei tahdo tekstiensä näkyvän täällä enää myöhemmin. Multakin on kuollut täältä ystävä joka oli hyvä ystäväni irl. Sen tekstit tulee olemaan täällä niin kauan kuin tää foorumi on pystyssä. Mä puolustin a-klinikkaa et jos ja kun käyttäytyy kuten kyseisen nimimerkin hlö käyttäytyi, niin en mäkään poistaisi tunnusta!!! Sä taas kirjotit et kuinka teidän foorumil tällaset asiat pelaa. Teidän foorumi ei oo pyöriny kovin kauan toisin kuin tää, tääl ei saa heti vastausta tai nimimerkin poistoa, koska täällä on tärkeämpiäkin asioita hoidettavana; esim toimitus vastaa päivittäin tuohon “kysy riippuvuuksista”-topicciin.
Toinen asia on, et sä kokoajan kehotat ihmisiä siirtymään sinne “oikeaan plinkkiin”. Tää on oikea plinkki, Sauna, A-klinikan sivusto, eli oikea plinkki. Mä oon käyny siäl teidän plinkin etusivulla kerran silloin ku se avattiin ja katoin et sinne pitää rekkautua, joten en tuu sinne. Sen sijaan Apon foorumia ja vaulttia pystyy lukemaan kirjautumatta, toiseen tosin olen aiemmin kirjautunut, mut siäl käyn lueskelees välil, koska ei tarvii kirjautuu.
Se miks must sun ei pitäis olla molemmissa foorumeissa johtuu siitä, et sä JATKUVASTI kehut omaa foorumias ja haukut tätä; jos tää foorumi on niin helvetin paska, ni miks sä et voi olla siäl omal foorumil vaa sä tuut viäl tänne haukkumaan tätä paikkaa???
Kyllä pikkusen suutuin, kun en sua mitenkään herjannut, puolustin vain klinikan toimistusta, koska se noudattaa sääntöjä ja sä laitat kaks haukkumis-viestiä mulle jossa toises syytät et oon niin psykoottinen et voin käydä vaik päälle tai pahempaa ja toises väität et mä yritän tehdä jotain portti-kieltoa teidän foorumille. Ja sain tämän sanan “sulkukielto” selville, ku kysyin sitä avokiltani, joka on töissä atk-alalla! Mun puolesta sä voit jatkaa täällä kirjottelua aivan hyvin, kunhan et vain hauku tätä paikkaa ja yritä saada täältä ihmisiä sun foorumilles. Täällä ei oo kielletty muu kuin huumesivustojen osoitteet, mut must on törkeää et saman alan kilpailija mainostaa alkuperäisessä paikassa omaa tuotettaan. Ja mä opiskelen markkinointia ja oon aiemminkin sitä opiskellut. Tämä asia näkyy hyvin mainoksissa, ei saa mainostaa et tuote x on paljon parempi kuin tuote y ja mainita tuote y nimeltä. Sen kiertämisen näkee esim. hilse-shampoo mainoksessa jossa on selkeesti Head and Shouldersin shampoo pullo, mut nimeä ei saa mainita, must on vaan moraalitonta mainostaa täällä kilpailevaa foorumia. Toimitus ei pistä sitä pahakseen, onpahan vähemmän trolleja ja moderoitavaa mut mä pidän sitä sellasena asiana, mitä en ulkomaailmassakaan voi sietää, eli tää on IMO.
Mä en jaksa tätä turhaa vääntöä, mä vielä pistin sen alku-viestin loppuun josta vedit turhaan kilarit loppukevennykseks, et mä en jaksa ite touhuta foorumin paris ku pari viikkoo joten siks mul on toinen mode ja se pitää paikkasa; joten must siin viestis ei pitän olla MITÄÄN sua loukkaavaa… Tuli nimittäin aivan puskista et sä alat kahes eri viestis haukkuu mua kuinka mä vihaan sua ja sun foorumias ja oon KATEELLINEN. Mä en vain halua että tätä foorumia pilkataan ja samalla mainostetaan et on kyl olemas paljon parempi foorumi, jonka nimikin on otettu tältä foorumilta. Toisekseenkin tätä foorumia ei voi korvata toisella foorumilla koska tää on alkuperäinen. Et toivottavast tuli nyt selväks, mä en jaksa et mut käsitetään väärin jatkuvasti… Mä oletin myös et me ollaan sujut, mut ei sit oltukaan, ehkei mun ois kannatanu lainata sitä sun viestiä vaan osoittaa se viesti suoraan Quosille; lainasin sun viestin vaa siks et mä TIEDÄN et on helppo poistaa nimimerkki foorumilta (vaik kakkosessa se meneekin hiukan erilailla), mä vaa halusin korostaa sitä, et jos aukoo tääl päätä (Quosi siis) ni ei ainakaan saa tahtoaan periks vaik se ois kuinka helppoa moderaattorille.
Ja ku aina vedät esiin sen mun foorumin, ni se on tosi nopeesti tehty ja vain siihen tarkoitukseen, et meitä kuivaushuoneen porukkaa alettiin tunnistamaan, tai me haluttiin puhua tunnistamatta enemmän henkilö-kohtaisista asioista jonka vuoksi foorumikin on vain k-huoneessa oleville mikäli he sitä tarvitsevat. Mä en ees ite tahtois pitää mitää suurta foorumia koska mul on koulu, työt ja koti-työt ja lääke-vieroitus yms, joten mulla ei oo aikaa mihinkään suureen netti-hankkeeseen. OK? Et mä en todellakaan haluis olla sun housuissa tos asias, koska ite en kykenis suurta foorumia valvomaan, mul ku ei adhd:n takia kiinnostus yksinkertaisesti riitä…
Se että mulla on oman foorumini banneri allekirjotuksessa ei tee musta mainostajaa. Tottakai mä pidän foorumin osotetta esillä, kun mä kirjotan, jotta kaikki tietää mistä on kyse. Ja alkuun kyllä mainostin tarkotuksella foorumia, et sain sinne koekäyttäjiä ja sit ku siel oli melkein kaikki täältä ni halusin kertoo lopuillekin missä ne vanhat tutut on. Mutta jos et oo huomannu ni mä en oo enää kutsunu sinne ketään viimeaikoina, enkä mä oo mainostanu sitä ollenkaan. Banneristani mä en luovu, koska toinen ihminen sen mulle teki ja arvostan sitä elettä, et henkilö oma-alotteisesti alko tekeen mun alkuun panemalle foorumille omia hienoja bannereita. Mä en siis ite oo sitä tehny, enkä ole sitä pyytäny tekemään vaan se tehtiin mulle ja muille ja kiitoksena arvostuksesta mä otin sen käyttöön.
Eli en aijo luopua banneristani, enkä aijo lopettaa kokonaan tänne kirjottelua. Harvoin enää kirjotan, mut on sekin jotain. Ja jos selkeesti tulee vastaan joku uus tyyppi joka kysyy jotain mihin tiedän vastauksen tulevan alta minuutissa meijän foorumille ni kyl mä sillon ohjaan henkilön sinne, mistä se apu löytyy nopeiten. En mä ala noudattaan mitään lojaaliutta päihdelinkkiä kohtaan toisten hengen uhalla vaan sen takia, etten vahingossakaan sortuis mainostaan Tipin ja Abzurdin valtakuntaa. Jos joku tarvii sen nopeen avun ni pakkohan se on ohjata sinne mistä se apu löytyy.