Ärsyttävät asiat

Mua pännii, kun mun pitää huomen alottaa kamun kämpän siivous. Siihen menee monta päivää. Täl kertaa saan sentäs palkan, 30 eukkoa, ja tarvin sen kyl. Mut kun se o n kaatopaikka, enkä tiedä kuka tol hinnal siivois kaatopaikan. Mut aiemmin tein sen uudestaan ja uudestaan ilmasiks, huoh. M i k ä siinä on, et roskia ei voi laittaa roskikseen, eikä tumppeja, eikä ruoantähteitä…? Ja kaikki tarpeelliset ja tarpeettomat tavarat on lattial, pärkkeles sentäs :wink:

Ennakkoluuloiset ihmiset! jeesustelijat! ja tietenkin ne, kyllä minä tiedän mitä lääkkeitä syöt, lääkäri on väärässä, lopeta ne… (tähän ryhmään kuuluu esim isäni.). Esim tramalin käskee lopettamaan niin selkäsärkykin loppuu, juu sillähän se lähtee kun ei pysty edes tramalien ja relaxantien yms kanssa saamaan sukkia jalkaan :laughing: Perkele, että alkoikin taas vituttaa sen mielipiteet :smiley: No, onneksi on aina se punanen nappi puhelimessa mitä voi painaa kun alkaa juttu menemään yli :laughing:

Ärsyttää, kun saan kirjautua tänne n.5 minsan välein uudestaan. On se netti puhelimes tälläseen käyttöön nii näpsäkkä, että. Mä tarvin koneen! Uimahalliasioista. Naisten puolel siivoojat pitää kyl katseensa hienotunteisesti lattias, ei tuijottele alastomia ihmisiä. Kerran oli miessiivoja naisten puolel ja se kyl tuijotti nii, et meinas silmät pudota päästä. Totta helvetis annoin uimahallin johdol noottia, et joko se tyyppi pois sielt, tai tämä asiakas ei tule. Hakeutukaapa miehet hyvinpalkatul siivousalal, nii saatte miessiivoojan suihkutiloihin ja pukuhuoneisiin. Miksi sana “naissiivooja” ei tökkää korvaan, mut “miessiivooja” kuulostaa vähän oudolta. Mielestäni tämä on tärkeämpi tasa-arvokysymys, kuin naispuolinen siivooja uimahallis miesten puolella.

Taisin vastata väärään topicciin, sori :slight_smile:

Eiku olihan tää just oikia topikki, vastasin tos uimahallitasa-arvoasias vaan johki vanhaan viestiin.

No ny ku tuli tätä topikkia luettua, kommentti vanhaan keskusteluun. Mä aikoinaan poistin vanhan nimimerkin sähköpostil p.linkil, arkipäivänä ja päiväsaikaan. Vastaus tuli hep paekal, kerrottiin viä, et en sit pääse muokkaan tai poistaan vanhoja viestejä ja varmistettiin, et haluanks todella. Ihan juohevasti se kyl suju. Mut eiks Q-mies ole tääl edelleen? Kertomas kofeiinista ainaski? /Ärsyttää joskus oma persoonallisuus. Räiskähdän livetilanteis nopsasti. Paitsi, et kun olen kelannu jälkikäteen tilanteita, usein olen päätyny siihen, et olin ollu k.o. tilantees liian pitkään, vaik oisin voinu poistua aiemmin ja rauhallisemmin aiheuttamatta toisel pahaa mieltä. Oman tilan voi ottaa iisimminki. Joku velvollisuudentunto pitää paikal, vaik oma olo sit muuttuu h i r v e ä k s i. On hyvä suojella ihtiään, eikä pitää itteään niin t ä r k e ä n ä, et kaik ois must kii. Tosin mun ympäril o n paljon kipeitä ihmisiä, niinku mäkin, jotka kyl osaa syyllistää ja takertua eikä tajua rajoja. Siis. Ne on itse laitettava. T.naispappi nimeltänsä pöllöpää

Mun pitää tänään alottaa se pirkuleen suursiivous kamun kotona. Argh! Laiskottaa… No, ei se sit harmita, kun saan palkan. Ja vähän kerrallaan, eka on raivattava tila. Ei se perussiivous, matot, pölyt, lattianpesut, veski, kylppäri niiin kauan vie. Ja luvan kans saan pistää tavaraa kans roskiin. Huh. Toivon, et kamu tulee hyväl mielel, ku palaa matkalta. Menen iltapäiväl, ja tänään sit jokunen tunti. Onhan mul eläkeLLäisenä aikaa…

Unettomuus perkele. Kuukkeli-ihmiset. Ne, jotka tulee viereen kyseleen ja kommentoimaan tyhjänpäiväsiä, just kun keskittyy vihdoin johonki. Ja meinaan aikuisia ihmisiä. Hoitas omat tekaemisens! Joskus ihmiskunnan ääretön typeryys. Se oli Einsteinen murjaisu. “Tiedän kaksi äärettömyyttä. Ensimmäinen on avaruus, toinen ihmiskunnan ääretön typeryys. Ensimmäisestä en ole varma.” Uutiset. Niitä suolletaan liikaa, eikä ne kyl must ehi miettimään sisältöä. Ok,Venäjäl on hieno uus hävittäjä. M i k s i tämä on ykkösaihe… Plääh.Taidan syödä, jos se auttais uneen pääsemistä…

Mua ärsyttää tietyl taval pinnalliset ihmiset. Mua e i ärsytä ihmiset, jotka vaik kattoo Kauniita ja rohkeita, Täydellisiä naisia ym. Niis on t a r i n o i t a ja ihmisiä (vaikkakin fiktiivisiä, ja molemmist on kiva jutskata/kuunnella, hyi hyi minua, hirveetä tämmöne! :wink: ). Mut se, et huomaa, et joku on teeskennelly ystävää kuukausitolkul…noh, “ärsyttävää” on liian lievä sana. Ja kyse on äärimmäisen pinnallisesta ihmisestä. Ihmissuhteet kaikki pinnallisia, ja sellast mä en jaksa. Piste täl asial tääl. Punto e basta.

ärsyttää niinko joku sano… mul mutsi sanoo aina et nyt vaan päätät ettet enää syö noit lääkkeit…
vittu kuulosta todella helpolta nyt vaan päätän etten enää ota lääkkeit… :smiley:
ja sit kaverit vittuilee et miks vittu sä syöt noit, niinkö et vois olla ilman… vitun nappinarkkari ko ne ei tiedä oikee mtn…
ja ne luule et mul menee vitun huonosti et oon addikti sun muuta… ja sit noit jotka tulee pummiin noit nappei heitä muutama, hommais omat… aina jos pitää jollekki antaa niin se on mult aina yhet yö unet pois… ei kiva…
ei vaan jaksa aina alkaa väittelee miks en voi antaa jos se on vaikka tarjonnu bisse tai jotain…
ja yleensäkki ihmiset jolla ei ole koskaan ommia röökejä ja silti polttaa aina, pummii joka päivä sen 10 röökiä ja jos niilt joskus kysyyy niin ne ei raski antaa…ja niil ei ole etes omaa sytkäriä :imp: … valittaa ei vara ostaa… no ei ole mullakaan… silti ostan ja hommaan rahat jostain… no onneks ite ollut nyt viikon polttamatta röökiä nikotiini purkkaa on kyl mennyt ja sitten on pitäny laittaa lätkän sekaan ko ei kukkaa saanu… :smiling_imp: :imp:

Se, et mä saan kirjautuu tänne uudestaan ja uudestaan ku yhteys katkee. Puhelin se on syy. Ei jaksa. Mä alan jumppaan, en viitti ny tehdä tanssitreenejä, kun menny se maksimi Risolideja ja ikävä kyl sillon sujuu huonomin, olen huomannut. Ja sit tuun pahal pääl :slight_smile:

Se, et mun ikivanhasta paskatietsikast hajos cd-soitin. Perkele. O n n e k s kamu lupas lainata maaliskuuhun saakka, jos sen soitin toimii, kun sil on kunnon laitteet musan kuunteluun. Et hyvä niin :slight_smile: .

Nyt ärsyttää Kipu , johtuu viisauden hampaan leikkauksesta ( maanantain leikattiin) Ja nyt tulehtunut.

Mut onneks on lääkkeet keksitty

Mua ärsyttää, et eilen olin typerä ja jätin ikkunan auki 6-7 tunniks. Fiksua. Koti ei meinaa lämmetä vieläkään. Muutenki vaan kaks onnetonta pikkupatteria falskaavien ikkunoitten alla. Olen tiivistäny 3 krta, mut ikkunat pitäs vissiin vaihtaa… Mut termostaatit ei toimi, joten patterit on aina kuumat. Ekologisesti tosi järkevää, mut kun talon isännöitsijä on melkosen vaikee tyyppi, et ei sil mielellään soita. Purna purna :wink: !

Tänään ärsyttää ja vituttaa taas kaikki lopettamiset, vähentämiset, lakot, tauot, kohtuullistamiset, raitistumiset ja kaikki muukin järkevä :imp::cry:

Yhdyn Kuppiteehen. Vituttaa tää mitäänsanomaton ja tyhjä olotila. Mikään ei tunnu hyvältä. Eilenkin olis ollut mahdollisuus viettää mukavia synttäreitä, mutta lähdin kesken illan pois, kun oli niin paska olo. Ihan fyysisesti. Yökötti eikä jaksanut kuunnella humaltuvien ihmisten höpötystä. :imp: :frowning: :confused: :cry: Ärsyttää, että on omilla valinnoillaan saanut aikaan sen, että sairaudentila on pahentunut. Ärsyttää, että ei oo tsemppiä pitää itsestään huolta. Ärsyttää, että on niin ankara itseään kohtaan. Ärsyttää, että on ikävä sitä yhtä joka huitelee tuolla jossain lämpimässä. Ärsyttää, että elämässä ei ole lämpöä, rakkautta, huolenpitoa. Heelvetti että ärsyttää se, että tälle ärsytyksellekään ei voi yhtään mitään vaan se pitää vaan kestää.

Liian hitaasti edessä kävelevät ihmiset,
kaapista ulos pomppivat tyhjät pullot ja tölkit,
kun imuri takertuu imuroidessa huonekaluihin ja lattialla lojuviin esineisiin,
hidas nettiyhteys,
tyhmät tyypit, jotka ei tajuu et ne on tyhmiä (mut sit ne ei enää oliskaan niin tyhmiä),
kun kissa naukuu ja maukuu ja mouruaa, ja pyrähtelee jatkuvasti jalkoihin, kunnes joku astuu vahingossa sen hännälle,
kun pitää pukeutua jättivaatekasan sisään, eikä ehdi ajoissa ulos ennen ku alkaa jo hiki puskee, ja pitää viel vetää pipo päähän ja laittaa napit kii, ja vaatteiden sisällä alkaa jo ahdistaa,
sekä vaatteiden sovitus pukukopissa talvella, kun pitää ensin kuoriutua kymmenen kerroksen alta, ja hetken päästä taas pakata itsensä niihin,
kova vastatuuli fillaroidessa, varsinkin kun on kiire,
kylppärin imukuppi-hyllyt, jotka ei pysy sinässä kii,
and the list goes on and on and on and on and…

Astrid Thorsin naama

^ Tupakasta saa: keuhkosyövän, keuhkoahtauman, sydänsairauden, aivoinfarktin, ryppyjä, pahan hajun, keltaset hampaat, huonon kunnon, impotenssin, lommon lompakkoon ja itse tuntoon. Yäk!

^ Mä j u s t luin jostain, se oli varmaan joku tämmösiä terveysläpysköjä, joita erilaisis hoitopaikois on esil, et korjaantumista vois tapahtua keuhkois, et lopettaminen kandee aina. Mä olin pitkään nikotiinipurkal, mut kun loppu taas lääkkeet, alko röökinpoltto, yäk. Sinnittele vaan, Teekuppi, taatusti parempi! 2,5 kk vähän helkutin hyvä. Mäki koitan palata, eikä kun p a l a a n nikotiinikorvauksen pariin. Pystyy taas sit treenaileenki ja se tekee hyvää bodil ja mielel :smiley: ! Jess.