Minä en siis tajunnut
No problemo! Välillä ihmiset ymmärtävät toisiaan väärin tai selittävät asiansa liian päselvästi.
Niin liian paljon pitää lyhentää ajatuksenjuoksuaan näin kirjoittaessa. Siksipä viihdynkin sosiaalisessa “tosielämän” keskusteluissa paremmin. Siellä ei kulu aikaa selittämiseen niin paljon ja pääsee todella syvälle toiseen, helpommin.
Joo no se on kyllä totta. Virtuaalisesti voi tulla helpommin väärinkäsityksiä. Vaikka kyllä niitä tulee ihan live-lifessäkin
Todellakin!! Todella aneeminen kieli tämä suomen kieli puhua. Kun jonkun hyvän ystävän kanssa puhuu oikein mahtavan syvällisiä niin käsitteille pitää keksiä sanoja tai sitten hakea niitä sanakirjasta. Monasti joutuu kysymään että mitä oikein tarkoitit tuolla? Näin se vaan on. Sitten kun siihen lisätään vielä tavat keskustella sarkasmin käyttö ja muuta sellaista niin jo on opeteltavaa toisesta. Toisaalta osa tutustumisen mielekkyyttä.
Iha hyvää ny oli liikentees, hassua tahnaa jota otin ~0.5 vedot ja öykytin ;E Kaverille annoin baarii messii jonku 0.1 tms ni kuulemma seki pärisi.
Tänään Pikku Kakkosessa leikkelemme pirun kuvia.
Meni kyllä koko kesä ihan pipariksi ton paskan kanssa leikkiessä, nyt oon onneks ollut pariviikkoa ilman sitä ja menee jo paremmin. Siihen loppu mun vetelyt kun tuli satsi metaa ja kiskoin sitä x-määrän aikaan x ja lopulta havahduin aamuna x tietokoneelta kuuntelemasta kahta biisiä loputtomalla toistolla
–>Lasten tv suosikit-pellehermanni, Alfred j kvak
mitä mä sanoin… ei ollu taas pakko uskoo.
miksei kukaan ikinä usko ku niille yrittää puhua järkee?
sen se morttiki sai ku ei uskonu, ihan oikein vaan sille et kuoli!
koska viimeksi sain metamfetamiinia jota jatkettu maltodekstriin,ei hyvä. vaikutus:tunnin piristyminen,lievä näläntunne ja n.4 tunnin päästä mulla ainakin silloin jo väsymys. jos tiedätte todella hyvän jatkeen tai edes paremman ku tuo ni kirjoittakaa…ja kaiken lisäksi kaman piti olla vahvuudeltaan 67.9% ja sitä tosiaan tuli sit päivän aikana vedettyy 9g/11h 0.5g vetoja ja noin pari tunni välein
alkuvedot oli noin 0.7g/0.8g
jos meinaat itte jatkaa ni efedriinillä vaa…
- Pyykkipulveri
- Hiekka
- Tomusokeri
- Aspiriini
- Kofeiini
- Maltodekstriini
- Efedriini
… Mikä tahansa valkoinen tökötti!
Sehän ois kaikista paras, ettei sitä jatkettas millään. Mut pakkohan sitä on kai jatkaa jollain, ku jengi vetelis övereit rivissä… Emmä tiiä. En oo viel ihan messis… Jäätää aika pahasti.

Sehän ois kaikista paras, ettei sitä jatkettas millään. Mut pakkohan sitä on kai jatkaa jollain, ku jengi vetelis övereit rivissä…
Hittoakos sitä tarvitsee myydä epämääräisenä ja epäpuhtaana jauheena? Voisi tabletti tai injektioliuos (jos on ihan pakko tuikkia) olla hieman kovempi sana.
siis ekan kerran eksyin tälle forumille, ja sattumalta suoraan tähän kysymykseen… Aihe sai huomion ja Jos en olis kestäny kattoo siihen saakka että luin beyootchin vastauksen, olisin luultavasti unohtanut koko sivuston alle minuutissa…
jos ei olisi ehtiny ensin, niin mun vastaus olis ollu aika vitun identtinen… Ihan ensin pitää kommentoida tota sun “metaa”.
sulla oli siis 9? mun nopee arvio on, olettaen että sun tole on 0, (missä en varmaankaan erehdy paljoa) metukkas oli korkeintaan 1-2 (tod. näkösesti 0.000!) Se on varma että jotain pidettii pellenä…
Sitten tästä itse aiheesta, joka on aika järjetön… Kertokaa yks helvetin syy, joku muu ku ahneus, miksi pitäisi koskaan leikata mitään? sitä harrastaa vain nistit ketkä ei piittaa tai tietoisesti valitsee laimeeta, SÄVÄYTTÄVÄÄ PASKAA, ja on onnellisen tiedoton siitä että maksoi juuri teoriassa yli huntin kebu, tai 25 jostain nollaykkösestä!! muistakaa kelaa paljon siitä teidän pussukasta on sitä itseään.
Voin vain sanoa että lukekaa beyootchin kommenteja ja yrittäkää edes ymmärtää, niin tuutte joku päivä tajuamaan aika vitusti enemmän siitä mistä ootte jo varmasti kerenny kovasti puhuu…
EI JATKEITA MIHINKÄÄN, SILLOIN KAMAN PITÄÄ OLLA PASKAA, ELLEI JOKU VITUN IDIOOTTI HALUU OMIA SÄTKYJÄÄN VETÄÄ… IHAN SAMA ONKO META DEXTRO LEVO. Tosin ylivoimanen suosikki on mulla D tai L, tosin vitustako mä tiedän, en oo kemisti, ainakaan koulutukseltani, ja tykkään kirkastaa päätä vaan useimmiten.
Vittu ku saa kuunnella vinkumista sebekybäsestä saatana, menee jo niin vitun naurettavaks että sylettää!! vaihtakaa ainetta jos kaipaatte jotain vitun kohtauksia… tai vetäkää kunnon metaa…
Ata on sitäpaitsi ainakin KAHTASATAA erilaista yhdistettä, joten kelatkaa ees hetki jossain vaiheessa, mitä toi A käsitteenä pitää sisällään…
Ei jaksa enempää tällä kertaa, kuunnelkaa beyootchin läppiä niin te “En mä kyl usko et sä tiedät yhtään enempää ku tän topicin alottaja” “konkarit” saatatte oppia jotain. En myöskään halua vittuilla ketään kohtaan, sori jos kuulostaa siltä…
JA VIELÄ LISÄYS: siis jos joku ei ole tajunnut vielä, että eniten noi paskiaiset tekee rahaa Alla laittamalla vaikka sitä perkeleen maltoa, ja sitten lisätään hitunen suhteessa siihen sitä teidän rakastamaa SÄVÄRII, mitä löytyy mitä ihmeellisimpiä yhdisteitä, siis paskaa tarkoitan. Että miettikää nyt vittu ees ruumistanne jos pään lahoominen ei haittaa…
Tietenkin sitä piriä kannattaa jatkaa, niin saa enemmän voittoo… Kyllä ne käyttäjät sitä kuitenkin aina ostaa…
Finrexin sekaan ja käpälään. Kaveri ainakin naattii. Ei omakohtaista kokemusta.
mua kusetettiin myymällä levoamfetamiinia. tai siis mulle sanottiin että osta levoamfetamiinia, et tää on samaa mutta tää ei oo ihan yhtä hyvää ku dextro. ei toiminu ollenkaan. mitäköhän paskaa toi levo ees on. tarkistin netistä mutten löytäny mitään tietoa, muuta kun että se ei vaan toimi. en tiiä oliko levoa vai paskaa mitä sain, mutta mitään se ei sanonut. mites tota metukkaa taitaa kans olla olemassa kahta eri lajia dextroa ja levoa.
mutta joka tapauksessa: d is cool, l is shit!
mua kusetettiin myymällä levoamfetamiinia. tai siis mulle sanottiin että osta levoamfetamiinia, et tää on samaa mutta tää ei oo ihan yhtä hyvää ku dextro. ei toiminu ollenkaan. mitäköhän paskaa toi levo ees on. tarkistin netistä mutten löytäny mitään tietoa, muuta kun että se ei vaan toimi. en tiiä oliko levoa vai paskaa mitä sain, mutta mitään se ei sanonut. mites tota metukkaa taitaa kans olla olemassa kahta eri lajia dextroa ja levoa.
mutta joka tapauksessa: d is cool, l is shit!
Siis, sua luultavasti kusetettiin aineen vahvuuden suhteen… On totta että useampi tykkää enemmän dextron aiheuttamista oloista kuin levon, varsinkin jos klubbailu tai joku muu biletys on kyseessä… mutta se on täysin mieltymyksistä kiinni, makuasia siis…
EROWID.ORG - Lisää vitusti kaikesta, SUOSITTELEN!
En kyllä millään ymmärrä miten joku voi hermostua ja turhautua siitä että “nykyään kukaan ei osaa etes vetää piriä hyvin, mihin on maailma ja sen ihmiset menny”. Itse keksin ihmisistä parempaakin valittamista kuin huonot narkkaustaidot/huono tietämys piristä.
piristä haluan tietää vain hinnan
Kyllä siinä ymmärtäisin hermostumisen jos joku tulisi pätemään asialla josta ei tiedä mitään, mutta kun viesti on “piti olla jotain vahvaa, ja sitä saiki sitte kiskoa 9 grammaa” niin eikö se ole aika selvä että kirjoittaja tajuaa kyllä että kyseessä oli kusetusta? Ainakin minä sain sen käsityksen.
Sama kuin joku himoblaadaaja narisis ekakertaa polttavalle polttotekniikasta tai jostain “virheestä”. Ei se huumeiden käyttö kuitenkaan ole mitään urheilua, ja täytyy myöntää että vituttaa kyllä vähä semmoset hifistelijät jotka haukkuu lyttyyn sen takia ettei tajua jotain huumekulttuurin hienovaraisia etikettejä, ikään kuin itse olisivat täydellisiä kaikessa ja ikään kuin sillä ois edes mitään vitun väliä.
Tulee mieleen semmoset ala-asteen esiteinileikit että “hei ei tollee polteta röökii, sä et osaa vitun apina”.
Niin tietysti eri asia neuvoa välttämään tilanteita joissa heittää rahansa menemään, mutta en nyt tajua miksi pitää ottaa semmonen maailmanloppu-asenne siihen.