AMFETAMIINI! mielestänne parhaat jatkeet,mitä ja miksi?

koska viimeksi sain metamfetamiinia jota jatkettu maltodekstriin,ei hyvä. vaikutus:tunnin piristyminen,lievä näläntunne ja n.4 tunnin päästä mulla ainakin silloin jo väsymys. jos tiedätte todella hyvän jatkeen tai edes paremman ku tuo ni kirjoittakaa…ja kaiken lisäksi kaman piti olla vahvuudeltaan 67.9% ja sitä tosiaan tuli sit päivän aikana vedettyy 9g/11h 0.5g vetoja ja noin pari tunni välein :angry: alkuvedot oli noin 0.7g/0.8g :open_mouth:

Xanoriin yhdistettynä pitäis pelata paremmin :slight_smile:

öh, taisit sitte vetää PELKKÄÄ maltoo. ja se alun piristyminen oli vaa placeboo…

ja varmasti ollu metaa nähnytkään!!!

mun mielestä paras jatke on se, et

EI JUMALAUTA MENNÄ JATKAAN SITÄ PIRIÄ VITUN IDIOOTIT!!!

heh, hyvin huomas taas konemetsässäki, mulla oli itellä mukana jonkun verran omaa, mitä oli jatkettu jo ku se oli tuotu mulle, eli mun mielestä se oli sellasta keskivertoo… siellä yks mun kaveri poisti joltain tyypeiltä just jonkun puokin tms, veti sen kokonaan, ja tuli multa itkeen taas nollaykköstä, ku se niiden muiden piri oli ollu niin paskaa, ettei vaikuttanu sen mun nollaykkösenkään vertaa… ja useilla muilla tuntu kans olevan jotain ihan ihme kuraa siellä mukana, onks porukka niin tyhmiä, ettei ne tajua niiden mömmöjen olevan paskaa, vai mikä se pointti oikein on?
oon aina ennen kuvitellu, et täällä on aina sellasta keskivertopaskaa. mut lähiaikoina on ruvennu tuntuun siltä, et se meidän ‘keskivertopaska’ on satakertaa parempaa, ku muiden ‘hyvä’. mikä teitä vaivaa ihmiset?! saatanan ahneet nistit, ette ajattele muuta ku voittoo ja keinoja miten sponssata omat doupit.

mut irene hei, ei siinä vaiheessa ku on vetäny sen yhden gramman joka ei toimi, tuu mieleen, ettei ehkä kannata ostaa sitä toista grammaa, koska tuskimpa sekään toimii yhtään sen paremmin.
paitsi tietenki jos ootte ostanu sen koko 9 grammaa kerralla, mutta sit taas siinä on vielä vähemmän järkee, ostaa ‘isompi’ määrä eikä testata tavaraa, vittu edes maistaa sitä sormen päällä!!! koska kyllä piri sentään pirille maistuu…

musta tuntuu, että sä et oo ikinä edes vetäny mitään about 13-14% vahvempaa, koska jo pelkästään 67,9% pitäis tuntua jo jossain…
sähän ressukka kuolisit jo ku joku heittäis suhun jonkun vajaan nollaykkösen jotain kasikymppistä!!! voi voi voi voi.

et sillee ku miettii, mä oon kuitenki pirinisti, ja pärjään yleensä niillä mun mielestä ‘keskiverto’-seteillä ton 11 tuntia jollain about 0,5-0,6:lla grammalla. sä menisitki sit varmaan tolla mun ‘keskiverto’- setin nollaykkösellä jonkun kaksviikkoo putkeen, mikäli oot tottunu vetään tollasta “67,9%:sta”…
huhhuh.

sellasta ku hyvä jatke ei oo olemassakaan. kaikke jatkeet on perseestä.
mut malto on sinänsä hyvä, ku se on niin vitun tyhjää tavaraa eli tosi neutraalia.
aika usein porukka jatkaa myös sokeriin, tai esim kofeiinipillereihin (<— jotka kuulemma kohahtaa kunnolla, en tiedä ku en ole ikinä kofeiinipiriä vetäny).

mutta niinku sanoin, ei tarttis jatkaa sitä vauhtia.
paitsi tietenki eri asia, jos ihmiset ei tajua sen olevan oikeesti vahvaa.
eli just joillekin, irina, sun tyyppisille ihmisille sitä on varmaan “pakko” jatkaa, ku ootte kuitenki antanu ihmisten kusettaa itseenne jo jonkun aikaa, niin ressukat kuolisitte johonkin mitä ei oo jatkettu täysin tyhjäks arvaks…

onhan se nyt jumalauta järjenkäyttökin sallittua…

ja mikä tänki pointti oikein on? juu alpratsolaami on tunnetusti kyl yks parhaita amfetamiinin buustaajia…

Luulet tietäväs niin hyvin kaiken beyoot…

beyootch, jotenkaan tuon kirjoituksesi luettuani mulle ei tullut fiilis, että itse tietäisit yhtään sen enempää, kuin topicin aloittajakaan. Tiedä sitten mistä moinen johtui… :unamused:

Eiköhä se beyootch vähä paremmi tiedä jotai kuitenni ko sen 11h=0.5g ja tolla toisella 11h=9g :laughing:

Luulis kyl siin vaihees jo vaativan rahat takas josei jonku nollavitose jälkeenkää ees vähä virkeempi olo tule. Tosin joko oot enempiki kiskonu tai sitte piris on harvinaisen paskaa jos starttiinki tapaat heitellä 0.7-0.8, mulla ainaki lähtee tukka päästä nollakasin vedoilla vaikken kai mitn keskivertoo parempaa poretta ees saa.

Minulle taas tuli mieleeni, että tyttö todellakin tietää mistä puhuu.

On tullut minunkin nautittua tuota kyseistä ainetta enemmän kun laki sallii aikoinaan.

taidat vitsailla? jos et niin on taidettu vähän kusettaa.

hehheh :mrgreen: “kaman piti olla vahvuudeltaan 67.9%” :smiley:

Lievä kusetuksen maku tuossa jo… Heh… Ei noi piridiilerit kyl todellakaan VOI tietää aineensa olevan 67.9%:sta… Ihan selvä kusetus, olis pitäny tajuu jo tossa ku sanotaan et kama on 67.9%:sta. Heh…

Itse ainakin tuossa kohtaa miettisin uudestaan muutamaa kysymystä, ja jättäisin paskan ostamatta… :unamused:

Eri asia ois jos diileri ois ihan pokerina vaan sanois mulle “no se o jotai 5-6kymmpistä, emmä niistä niin tarkkaa tiedä”

:open_mouth:

Ihan sama olis jos mä menisin diileriltä ostamaan kukkaa, ja hän väittää kukkasen sisältävän THC:tä 10,3%. Ei sellasia kotikonstein oikeen selvitetä…

ei mun ees tarvi “luulla tietäväni niin hyvin kaikkee”, mut kai mä nyt sentään tän viimisen kohta 10 vuoden aikana, mitä tossa nyt on ton pirinkin kanssa tullu leikittyä, ehkä JOTAIN olen kyseisestä aineesta oppinut…

ei sitä itteensä amfetamiiniinkaan ihan helposti koukuteta vetämällä pelkkää maltoo päivittäin jotain 9 grammaa…

sillon kun on koukussa, niin sitä kummasti oppii löytämään luukut mistä saa vetämisen arvosta tavaraa, ei sitä ny jumalauta kukaan rupee ihan täysin huvikseen vaan rahojaan meneen heittään. jos pitäis kiskoo 9grammaa päivässä, niin mulla ainakaan ei yksinkertasesti olis sitten niin millään vitullakaan varaa olla koukussa, ainakaan ilman et siinä sivussa tekisin pienimuotosta ‘bisnestä’ tai kävisin jossain ryöstöretkillä.

että lähinnä tässä just oliki pointtina se, että tuossa kyseisessä ‘67,9%:sessa’ pirissä on JOKSEENKIN eikä edes niin pienikäänmuotoista kusetuksen makua.
kai siitä viä maksettiin jotain 50euroo/gramma…

ei sillä että kaikesta kaiken tietäisin, mutta hei oikeesti, kyllä nyt kuitenki ne asiat mitkä pöhinään liittyy, on allekirjoittaneella hallussa…
mut ihan miten vaan.

ja mitäpä se muhun liittyy jos ihmiset antaa itseään kusettaa ihan ehdoin tahdoin. omatpa on rahansa.

Ei saatana. Ehkä paras lohkaisu koskaan. b[/b]

Naulan kantaan.

Mulle tulee lähinnä mieleen et beyootch ehkäpä tietää mistä puhuu, muttei kuitenkaan vaikuta miltään pirinistiltä. Ennemmin kuin kuherruskuukausi menossa. En ole koskaan tavannut nistiä joka hehkuttaisi tuolla tavoin.
en sitten tosiaan ikinä

juu kyl tuo hehkutuksen puolelle menee hyvinkin paljon… ei se piri noin hyvää ole… se on täyttä paskaa. ja ihmiset vielä hehkuttaa sitä…

edit

Eiköhän kaikki tiedä millasta paskaa se on… Joku siinä silti kiehtoo, kun sitä pitää vetää.

Järjetön hehkuttaminen tyyliin “katsokaa kaikki, olen narkkari” kertoo vain siitä että on tarve hakea huomiota olemalla jotenkin “erilainen” ja “rohkea”. Sama juttu kun teinien “KaTtOkaaaAA muaah oon iha vitu kännis hei DAAH vähänx mä oon alkkis!!1”

Nistiä ei ymmärrä kun toinen nisti. Siinä vaiheessa kun on ihan sama joutuuko vankilaan ja kenet ryöstää niin tulee siinä sivussa kehuskeltua miten paljon tuli vedettyä kamaa viikon loppuna. Mut ai jai jai kun huume loppuu niin vittu että hävettää pelottaa on kipeenä ja maailma kaatuu…
Ei vittu siihen en enää palaa. Lopetan ennen kun kerkeen kunnolla ees alottaa!!

edit: Ei mulla kyllä ollu tapana hirveesti hehkuttaa…

Durak, tajuan kyllä mitä tarkotat. Meinasin vaan sellasta … no äh, kyllä sä tiiät, teinihehkutusta :open_mouth: