AMFETAMIINI! mielestänne parhaat jatkeet,mitä ja miksi?

sellasta vaan et täälläpäin on ainaki pakko jatkaa et porukka ei vetele övereitä ku ei ne oo nähnykkään kunnollista vauhtia täs kaupungis

niin ja sellanen lisäys vielä et: ei saa liikaa laimentaa.
muutenhan koko homma kusee

voi vittu omg lol reps jumalauta lolleri saatana. mun henkinen kyrpä stondaa jo ihan homona ja vittuna, valmiina yhtymään teihin kaikkiin.

onkohan tää ihan paskaa vai semi hyväää pirii ku en oo muita kokeillu ku tätä.

valkosta jauhetta ihan skidisti kosteetaku puristaa yhtee haisee jollekki kemikaali lannotteelta

ja helvetin kitkerä maku,

ku sniffaa tulee sellanen koiran paska haju

Jatkeet tekee hajun ym. Laadun voi päätellä tehosta, eli miten vaikutti?

eikössen laadun saa sit selville jos se ei pahemmin haise millekkään?

ja jos haisee ni jättää ostamas sitte

tää piri haisee kemikaalille kymmenen metrin päähä

itsellä tuli taannoin eteen todella midon hajuista ja makuista mutta toimii tasaseen ja hyvin ja kyseessä oli siis tahnaa, puhdasta vauhtia laimentaa vaik maltoon yms,(ei liikaa) eikä sotke mitään muuta kemikaaleja sekaan niin hyvä tulee.

Oon vähän väsyny (no shit, klo on 9 aamulla), mut tää pudotti mut aika hyvin.

Siis tyyliin: “No niin, mul ois täs nyt 10kg tätä 99% amfetamiinia, mitäköhän vittua mä nyt tekisin tällä. No mut mäpä tiedän, käyn kattoon päihdelinkistä ohjeet siihen, et miten tätä pitäis niinku oikeeoppisesti jatkaa.”

jos on puhasta poretta nii tuskin laimentaisin 60-70% laimeenmaks, eli 3-4kg plandista 10kg ehtaa.

no tota öööö…kannattaa laittaa vauvojen pyllytalkkia…saa klikissä kokkareiset kelluvaiset kaupan päälle ja jos on lapsi jääpi sillekkin jotain rohtuneelle perseelle… :smiley: :smiley: :smiley:

maltoa?
hyi ******** :unamused: !

mä en tiedä mistää mitään, mut voi kadunlapsia…

se on just sitä niin, niin eniten just sitä per´´:kele !
alhaiset pirinistit WIHIII !
kun kiskoo, kiskoo parasta,
kun kiskoo parasta, valvoo 7-10pvä putkeen ja sitten onkin sellasrt psykoosit päällä että jumankautsi.

amfetamiinilla ja pirillä on eroa, niillä todella on
ja nipat ja se nipailuläppä; se on sitä kun ei voi ku nauraa omalle surkeudelleen, sitä se on.
häröilyt on vaan se kun saadaan mieli pois sieltä paskasta, että niin.
niiden joiden mielestä pirinveto on coolia, pitäis nähä ne psykoottiset superahdistuslaskuissapaskana -hetket.

t. ei siitä viime hullujenhuone-reissusta kauaa ole, pääs neuroleptit loppumaan…

EDIT: on olemassa yks ok jatke…metyylisulfonyylimetaani.

täytyy myöntää, että kun sai ekan kerran parasta,
ei meinnannu heti edes uskoa että’on a-vitamiinista kyse.

Speed don’t kill…

“ja kaiken lisäksi kaman piti olla vahvuudeltaan 67.9% ja sitä tosiaan tuli sit päivän aikana vedettyy 9g/11h 0.5g vetoja ja noin pari tunni välein :angry: alkuvedot oli noin 0.7g/0.8g” :laughing: :laughing: :laughing:

9g/11h? :laughing: Enpä ole ennen moista kuullu. :laughing: Tainnu olla täysin pelkkää jatketta, koska on sitä kehnoo piriä tullu vastaan joskus, mutta jopa silläkin on tullu mentyä 1 - 2g määrällä helposti yli ton 11h. :smiley:

Huoh! Eiks jengi tajuu et itse amfetamiini valmistetaan levo ja dekstroamfetamiiniist 50/50 suhteel ja keitetaan rikkihappo suola liuokses(sulfaatti)

Löyty valmis ketju aiheesta. Huomaan että keskusteluakin on käyty muttei KUKAAN näyttänyt vastanneen otsikon kysymykseen. Eli jos on mielipidettä itse kysymyksestä niin kertokaa ja pliis muu keskustelu vaiks omiin lankoihin.

Teen vaiks tämmösen helpon eli:
1.msm
2.kreatiini
3.malto
4.sokeri/panimosokeri/tomusokeri hmm nyt alko kiinnostaa se hiton herkku intiaanisokeri
5.hyvin suosittu jatke peevee
6.efedriini
Tähän vois must vastailla noilla ja pistää uuden numeron ku uusia jatkeita tulee keskusteluun

No ei tainnut kyllä olla metan kanssa mitään tekemistä tällä aineella…