päivä on jälleen kääntynyt illaksi…
aamulla klo 7.25 riippa ajoin narkkarikärrynsä pihaan…iloisesti asteli sisään…huomenta,huomenta ja vielä kerran huomenta…
miten ihminen voikaan saada toiselta verenpaineen nousemaan “ainakin” 200:n muutamassa sekunnissa??
toivotustensa jälkeen äijä painu paskalle, sit parran ajoon ja ei ku kahvin keittoon
siis mikä pokeri!
saatoin muksut taxille ja palasin…jumalauta ei annoin palaa! kerroin kaikki ajatukseni ihan takaraivosta saakka…kysyin et joko on hankkinu kämpän, kolme viikkoo ollut aikaa? ei kuulemma, eikä aiokkaan. kysyin sit et jatkaako elukoiden kanssa, ei kuulemma kykene. kysyin mitkä on sitten vaihtoehdot? vastaus: jatketaan ihan yhdessä töitä tehden
sanoin erittäin rauhallisesti tosi kylmästi: sitä päivää odotan että saat viina laakin ja makaat vuodeosastolla loppuelämäs ja muista! minä tulen vain kerran katsomaan…tarkastaakseni ettet ikinä pääset sieltä pois…muista! silloin kun selkäni käännän, en koskaan tule enään…sinä alkoholismillasi et minun loppuelämääni pilaa…
ja lähdin raivuulle… ei ollut kovin painava moottorisahakaan ja siinä viuhtoessa potutuskin unohtui…
kun palasin tyhjällä kanisterilla, talo oli tyhjä…
eikä riippaa ole sen jälkeen näkynyt…
taas on rauha maassa…
kerättiin illalla likkaporukka kasaan ja lähdetään huomenna viettämään minun synttäreitä…naurettiin yhdessä et niistä tulee bileet joista kukaan ei puhu mitään , koska kuten tiedätte…on bailuja josta kaikki puhuvat ja sitten on niitä…joista kukaan ei puhu mitään…
ihana, poika ja minjä kokelas ottavat pienemmät luokseen yöksi ja me “tytöt” aloitetaan saunomisella, grillaamisella ja sit lähetään karaokeen naapurikylään
joten huomista ootellessa…