huomenta! tiistaita eletään…
ex tuli tänään klo 6 jälkeen piipahtamaan ja sai taas RR:ni nousemaan muutamassa sekunnissa niin ylös, et hikeä pukkas…jälkikäteen vasta tajusin et ei ois pitäny lähtee mukaan se juttuun…joka meni suunnilleen näin…joko minä olen ottanut herneen pois nenästä ja miksi minä en tankannut HÄNEN autoaan HÄNEN puolesta …
onkohan meidän kotimme joku helkkarin yleinen vessa? aina ku se tulee niin ensimmäisenä se painuu paskalle…eikö sitä suolta voisi tyhjentää kotoontansa lähtiessä?? vai puuttuukohan siltä vessapaperi…
laupias taivas 3 herätystä ja sit lomalle!
olo on kuin pienellä lapsella joka laskee tunteja…
ex tietää mun lähtevän ja oon aivan varma et se pyrkii aivan samaan kuin ennenkin…se ärsyttää mua viimeseen saakka juuri ennen lomaa ja sit se kuvittelee et pähkäilen sitä sitten mökissä…hah! siinä sitten unen näki
se on ihan oikeasti normaalia, kun mulla alkaa loma, se pyörii 2 pvää ennen sitä kännissä ku käki ja lässyttää jotakin paskaa ja ku mä lähden, sen dokaaminen jatkuu ja se jatkuu vielä 3 pvää mun paluun jälkeen…sen on vain jotenkin taattava itselleen et pitää pidemmän loman ku minä… se on aivan sama olenko lomalla 3pvä tai 2 vk:a, aina on ollut sama virsi…
mut saas nähä kuvitteleekohan olevansa täällä meillä ku oon poissa , lomittaja tulee ja otanpa toisen avaimen mukaani ja toisen annan lomittajalle, kolmas onkin pojalla…joten sikailkoot omassa kännikämpässä tai ihan missä lystää!
joskus ihan mietityttää, miksi toisia ihmisiä “rankaistaan” alkoholistipuolisolla joista ei pahimmassa tapauksissa pääse ikinä eroon ja toisia ei…olemmeko me todella jotakin magneetteja jotka vetävät kaikki pummit puoleensa?? en tiedä…
sanoinhan mä sille aamulla et on se kumma ku joku vieras on meillä niin se on NIIN TEKEVINÄÄN kaikkea, mut ku ollaan omassa porukassa, voisi sanoa, että “paska putoo mihin se pyllistää”
hyvänä esimerkkinä eilinen…se meni ja astu koiran paskaan sukallaan, tuli sisälle ja huomasi tapahtuman, pyyhki jalkansa (sukkansa) mattoon ja nyt mulla on sitten matto odottamassa pesua ulkona
, on kyllä ne sukatkin pesukoneen edessä, mutta jos ne ei parissa pvä:ssä siitä häivy, tiedän mihin vien ne…
…ensinnäkin ,mul ei tulis mieleen juosta sukkasilleen, koska joudun itse pesemään ne…jos mun sukka likastuu en pyyhi sitä mattoon…jos likastan sukan tai maton, pesen ne ITSE
mutta ei näköjään kaikkien tarvitse…ja jos ajattelemme positiivisesti…tällä hommalla on vain työllistävä vaikutus…taas tuli mulle lisää hommia