heissan sitruunapippuri
!
tiedätkös, nyt täytyy sanoa, että pettymystä en tunne, en ainakaan vielä…mulla on ihan hyvä olo…rauhallinen ja tyyni, hieman naurattaa mutta yritän pitää pokkani…
tunnenko katkeruutta…en! tuntisin katkeruutta jos olisin jäännyt siihen sairaaseen parisuhteeseen jolloin olisin pilannut niin omani kuin lastenkin elämän ja katkeruus olisi voinnut tulla 65-70 vuotiaana. ei kiitos!
ex kävi täällä taas…
sanoin et vien traktorin koukan huomen hitsattavaksi niin se ottikin sen kyytiin ja vei mun puolestani…ok, ihan sama, olisin huomenna ajannut siitä ohi kuitenkin…sanoin hakevani sen, mutta ex sanoi heti perään tuovan sen heti kun se on valmis, ok, sekin käy!
minä olen itse asiassa melko varma että ex on ottanut uuden itselleen vain näyttääkseen minulle että kelpaa muillekkin…jos ex olisi todella rakastunut, niin ei hän täällä pyörisi…rakastuneenahan ollaan rakkaan luona
, tai sit mä en ymmärrä rakkaudesta mitään…ok, mutta sekin sopii 
toisaalta se on väärin sitä naista kohtaan…ehkä hän kuvittelee jotakin onnellista tulevaisuutta…mutta sekään ei kuulu minulle…
“minulla on aivan liian pienet aivot, ajatellakseni muiden asioita…”
ex lähtiessään jäi vielä katsomaan minuu ja sanoi:“hei, hei, mä lähden nyt…siis…minä olen menossa nyt…” ja siihen terassin eteen se jäi pällistelemään ku sanoin vaan et :“a-ha”…mut tajushan se lopulta liikuttaa jalkojaan. siis odottaako se jotain, että alan vollottamaan ja pyytämään sitä jäämään
eh-he-hei! en todellakaan!
siis me ei olla koskaan oltu tälläisessä tilanteessa, mutta se ei vaan tahdo ymmärtää, että paluuta entiseen EI OLE! et lycka till!!
rattijuoppous! olen kolmesti soittanut poliisit, ihan nimellisenä, antanut minun sekä ex nimen…ei tullut poliisia…olen kahdesti käynnyt poliisilaitoksella ja antanut auton rek.numeronkin ja sanonut että se pitää aina pysäyttää…lopputulos= ei ole puhalletettu kertaakaan…joten en enään viitsi…
meilläpäin kävi 4v sitten tapaus, jolloin poliisi “maija” ajoi talvella tieltä ulos…rattijuoppo pysähtyi siihen autollaan ja hinas ne hangesta takasin tielle…toinen poliiseista sanoi “hei, toihan on juovuksissa” johon toinen “eikä ole, nyt mennään”
joten mielestäni täällä jumalan selän takana poliisit ei jahtaa kuin mopopoikia
joten ehkä uskoni lakii on mennyt ja paras laki toteutuu “saunan takana”
kun poliisit ovat omalta kylältä, niin kyllähän jokainen tietää että oman kylän porukkaa ei ratsata…tää on valitettavasti totuus…kun paikalle tulee “lentävät”…näin ne viimeksi…hmm…5-6v sitten…niin asia on silloin eri
mä joskus heitin auton avaimet mettään, niin pitkälle ku sain heitettyä…useamman tunnin se niitä etti ja taas rattiin…mutta putosihan siinä promillet
mun mielestäni rattijuoppouteen pitäisi tulla kovempi laki…kerran kun jäät kiinni, auto lähtee heti valtiolle, jos se olisi laina auto se lähtis kanssa(mitäköhän valtio niillä kaikilla tekisi…lahjoittaisi autokouluihin) ja korttia ei saisi ikinä takasin…se asuuko haja-asutus aluella vai kaupungissa, sillä ei olisi mitään väliä…ja tässä asiassa olen täysin ehdoton!