Mielenkiintoista olisi kuulla sitten raportti kun se pohja tulee oikeasti jollain tavoin vastaan ja lääkäri kieltää ottamasta pisaraakaan :mrgreen: Miten tälläinen ristiriitainen tilanne hoidetaan… Viinanhimo/tarve vs esim. vakava haimatulehduksen uusimisen riski.
Pystyykö Winston silloin myöntämään, että nyt on se oma kuppi oikeasti täynnä vai haetaanko extra-astia ja otetaan seuraukset kylmästi vastaan?
Korkkaan työpäivän jälkeen Resilarin, ja ihmettelen suuresti kun 600mg DXM;ää ajaa ajatukset alkoholista ja päihtymisestä jonnekkin kauas vuorten taa… Dexmi tuntuu olevan jonkinlainen anti-alkoholi … sen nauttimisesta raitistuu. Jonkinsortin paradoksi se on, kun mitä enemmän juo, sitä enemmän raitistuu. Jos aloittaa juomisen raittiina, raitistuu lisää…
Voihan sitä itseänsä kusettaa monella eri tavalla. Dekstrometorfaani väärinkäytettynä on voimakas huume/päihde ja sitä nauttiessa raitistumisen sijaan menee tärviölle koko mies. Paradoksi on siinä, että miten lopettaa se itsetuho kun haluaa kuitenkin saada se kuupan himmeeksi ilmeisesti jatkuvasti?
Useimmiten sen Kossun huitaseva ei ole potilas sitten ensinkään ja taas Ressua väärinkäyttävät saattavat sitä taas vastaavasti hyvin ollakkin Onneksi ei kenelläkään ole vain nuo kaksi valittavana ja jos on niin silloin pitäisi nimenomaan niiden kellojen soida.
…jos oikein tarkasti katsotaan, niin elämän kello soi kerran ja sen jälkeen soi kuoleman kello. Niiden välissä on ehdittävä soveltaa sävelmä niin ettei riitasointuja synny ja että harmonia värittää kaikkeuden kantta…
…ja jos Kannelta katselmoidaan, niin on yksi asia mitä peljästyy, ja se asia ei ole alkohooli. Se yksi asia mitä Kannel peljästyy, on virtaava vesi, vesilinja, vettä pisaroina puroina koskina sateena myrskynä… Se on vesi mikä kanteleen tappaa jos kanteleen pitää vain yhtä ainetta käyttää… vesilinja ilman kannabista tappaa… ja niin soi kuoleman kello… vai soiko elämän kellot Kanteleelle jos vain vettä juopi… ?
…arvatenkin vesimagian juuret kiehtovat kaikkia kannabisteja kun kaikkien yrttien juuret ovat vedestä ja vedessä… muttamutta… pitääkin mennä juomaan lisää vettä, ja laittaa ambienttia soimaan stereoista aamunkoittoon… antaen tietoisuuden soljua jakaantua kasaantua herätä… sängyllä mukavassa vaaka-asennossa… ei ole tämän terapian voittanutta!
Totta ja esim. juuri etanoli ja dekstrometorfaani aiheuttaa todellista epäharmoniaa joka on nimenomaan “demonien” ruokaa. Tosin mitään tiettyä ennalta suunniteltua kappaletta tai viisua ei ole kenenkään tarkoitus soittaa vaan homman juju on improvisointi ja tsunamin laella surfaaminen.
Mielenkiintoinen teoria vedestä mutta ei missään nimessä pidä paikkaansa. Vesi on juuri se vahvin “elementtini”. Niin jäänä, myrskynä, sumuna, purona, pisaroina, koskina kuin konkreettisina jääpuikkoinakin auktoriteettien perseessä Minun paratiisini (jos sellaista nyt ylipäätään voi tälläisessä helvetissä olla) on veneessä lämpimänä kesäiltana peilityynellä järvellä kevyesti virvelöiden, pajauttaen ja syntyjä syviä miettien.
No ei se mitään Narkkis, ohi ampuu tarkempikin kaveri jos elimistössä virtaa big pharman juonet.
Saattaapi olla kuvioissa tulimagiaakin, tietoisuutta ja energiaa. Yhdessä vesimagian hallitsemisen kanssa ollaan askel lähempänä oman aurinkokunnan perustamista. Mutta otetaan nyt askel kerrallaan, vesilasi kerrallaan, meditoiden ja mukavia miettien!
Kappas, pitää muuten paikkansa vaikka vesi onkin hallitseva elementti. Tuli ja vesi ovat toistensa vastakohtia aivan kuten muutenkin olen usein kuvannut tiettyä dualistisuutta menossani. Puolisoni on muuten tietysti ilman “hallitsija” koska tuli tarvitsee ilmaa voidakseen palaa.
En minä turhaan muuten ole Islantiin jossain vaiheessa matkustamassa Pitää vaan eka saada se respa et pääsee virnuileen tullimiehille :mrgreen:
Totta, ei parane oikeestikkaan ihan joka mestaan tuppautua. Tälläisiä hamppareita laitetaan monessa paikassa vielä kaulakiikkuun sen enempiä kyselemättä
Mulla oli Englannin kielinen tiketti joka lääkepurkissa paitsi verenpaine lääkkeessä, sinne jäi pillerit. Mutta sivukujilta löytyi apteekki jossa luki doctor, lääkkeet tuli heti ja halvalla. Kun sanoin että vaimolla sama vika niin hänelle myös, ei kehtaa sanoa mitä muuta kirjoitti. Näytin olkapäässä olevaa kipulaastaria ja sitten kassalle, 3kk annos niitäkin ja yhden kebabin hinnalla.
Kerron kyllä raporttia sitten, kun pohjani alkoholin kanssa tulee vastaan, tai ainakin sillä hetkellä uskon, että juomisen on nyt ihan tosissaan loputtava iäksi. Ei siis mitään pikkuvitutuksia kännitoilailuista tai inhottavista krapuloista. Tämä toki sillä varauksella, että selviän ko. pohjakosketuksesta hengissä/kykeneväisenä tuottamaan tekstiä :mrgreen: .
Jaa jaa, tuo paha haimatulehdus voisi olla sellainen juttu, joka oikeasti pysäyttäisi . Sen verran hurjaa settiä se kuulostaisi olevan ja tunnen yhden haimatulehdus potilaan, joka meni aivan järkyttävään kuntoon ja oli pitkään teholla taistelemassa elämästään . Kaveri ei tosin lopettanut ryyppäämistä, vähän aikaa jaksoi kyllä kuivatella kauhukokemuksensa voimin. Enpä tiedä, onko hengissäkään enää, vähään aikaan en ole hänestä mitään kuullut .
Tuollaisessa tilanteessa kyllä yrittäisin kaikkeni, jotta saisin dokailuni loppumaan. Ainakin näin kuvittelisin nyt tässä ja näillä näpyttimillä. A-klinikkaa, pidempää hoitoa ihan laitosolosuhteissa, saattaisinpa poiketa AA:ssa/NA:ssakin ja mitä nyt suinkin keksisin. Ehkäpä vaihtoehtona olisi myös ryhtyä jälleen hieman ahkerammaksi pirinarkiksi :mrgreen: . Sillä aineella, kun saan muikeat nousut ja lopulta, tarpeeksi kiskottuani(Ei siinä mulla edes pitkään kestä) itseni aivan yhtä sekaisin ja paskaan kuntoon, kuin etanolillakin, mutta amfetamiini ei rasittaisi haimaa niin kovin. Eipä se pirikuurien vetely kyllä mulle fyysisestikään hyvää tee ja taatusti olisi vielä vaarallisempaa siinä tilanteessa, kun kroppani olisi vielä haimatulehduksen runtelema .
Mutta palaillaan asiaan, toivottavasti ei kovin pian :mrgreen: . Nyt on tosiaan vaikeaa sanoa, mitä tekisin, koska enhän ole tuossa tilanteessa ollut. Muutaman kerran olen luullut löytäneeni pohjani, mutta ei se sitten kait niin ollutkaan. Ikä on tosin ylipäätään rauhoittanut menoani, niin tinaamisen, kuin monen muunkin asian suhteen, että ehkäpä se antaa mulle lisäaikaa, vaikka tosiaan, haimatulehdus kaiketi tulee, kun on tullakseen, eli kertakännikin riittää, jos on jo ns. pohjia alla .
Mun isällä oli kolme haimatulehdusta ja hyvin toipui dokailemaan, nyt kuollut ja oli hetken hoitokodissa ku jalat ei enään kantaneet. Viikko ennen kuolemaa soiteltiin ja isä sanoi että tätä helvettiä voi olla 15V edessä, kun kysyin lääkäriltä kuolinsyytä niin vastasi ettei isäni enään halunnut elää. Kasikymppinen ukko joka poltti 12V alkaen ja paljon, kymmenen olutta oli vain startti et jaksoi mennä alkoo vai mikä systembuulakki se ny oli. Kolme Absolut votkaa meni per päivä, ikinä ei vaikuttanut päihtyneeltä, naapurin mamulapset haki tölkit ja pullot niin isä antoi vähän rahaa päälle että saavat jäätelönsä.
Ei nyt liity aiheeseen, mutta tohon Neuron juttuun, niin kaiketi ulkomailta hankittuihin lääkkeisiin vaaditaan asialliset dokumentit ja ETA-alueeltakin saa tuoda vain 3kk satsin reseptilääkkeitä. Huumausaineeksi luettavista en tiedä, mutta luulisi niiden olevan vielä tiukemmin säännösteltyjä. Itse olen kuljettanut aina mukanani EU-lääkemääräystä, jos matkassa on ollut huumausaineeksi luettavia lääkkeitä. Harvemmin niitä katsotaan, mutta onpa multa jokusen kerran pyydetty selvitystä niistä. Mutta en tosiaan suosittele hankkimaan mistään hämäristä olosuhteista niitä kipulaastareita tai mitään muutakaan PKV-lääkettä ja kuljettamaan Suomeen.
Nyt kyseessä vain sairaan kallis verenpainelääke jota Kela ei korvaa vaikka maksukatto olisi täynnä, katto muuten tulee täyteen kun käyn seuraavan kerran apteekissa, joo maksaahan nuo kipulaastaritkin paljon. Pameissa on hilpeä säätö, jos paketissa on 90Kpl on korvaus olematon mutta jos paketissa on 100Kpl ovat lähes ilmaisia. Uusin kerran respan apteekin kautta ja jotain iteroitiin, ei haittaa mua mutta nyt kun olin viimeksi lääkärissä sanoin ettei mitään iterointia ja annopkset on nyt 1-5 per Vrk, sanoin lääkärille etten koskaan ole syönyt liikaa ja hän sanoi että tietää. Eikö ole kivaa kun pami paketissa lukee kipuun, no nyt englanniksi. Moniko plinkkiläinen saa pamit kipuun.
^ Eipä tässä suurempia kipuja tällä haavaa ole, mutta voisin silti ottaa olutta ja pönikän punkkua. Naps, naps, naps… Täällä kuuluu ääniä. Se taitaa olla suuni . Ompelenko kiinni vai annanko napsuttaa? Sen verran kova on kyllä nyt napsutus, että naapurit saattavat pian häiriintyä .
Juo juo, kun vielä kroppa kestää. Mä yritän vähentää, maniallani selättää. Juuri nyt on uudestisyntynyt olo, hiukset ajeltuna, vanhat synnit pestynä, katson kohti kesää ja annan auringon kuivattaa alkoholismin myrkyt olemattomiin.