Alkoholi(smi)

Jep, meneehän tuota buprea aina, enemmän tahi vähemmän, pitkälti juuri mielialoistani riippuen. Kovista oppareista on myös kokemuksia, joskaan ei lainkaan siinä mittakaavassa, kuin bupresta tai niistä kaikkein miedoimmista ko. lääkeryhmän lääkkeistä. Itse asiassa otin tuossa melko vastikään oksikodonia, mutta totta kai mun oli “pakko” pilata neKIN mukavat notkut viinaläträyksellä :unamused: . Luultavasti olen vitun idiootti, mutta ehkäpä jutun juju piileekin juuri siinä, että oppareilla ei saa päätään sillä tavoin sekaisin, kuin nyt esim. sillä etanolilla ja mä sitten kaipaan sitä sekavuustilaa aika ajoin :blush: :unamused: . Tietty kunnon nuokut ovat varsin miellyttävä olotila, mitäs sitä kieltämään, mutta nykyinen (mietojen) oppareiden käyttöni on pitkälti sitä “mielipidelääkekäyttöä” ja ns. bailaaminen hoidetaan sitten jollakin muulla, kun menojalkaa vipattaa ja se nuokkuminen ei ihan vastaa mun käsitystäni bailaamisesta, vaikka se toki olisi, niin itseni, kuin ympäristönikin kannalta, fiksumpi valinta, kuin kännissä räyhääminen ja/tai pireissä koheltaminen :blush: . Metadonin vaikutuksesta en henk.koht. ihan hirveästi pidä, vaikka kelpaa mulle toki sekin. Oksikodoni on noista kovemmista roippeista enemmän mun juttuni. Niin, ja toki heroiini, mutta sitä ei ole mitenkään hirveästi tullut vastaan viimeaikoina. Oikeastaan ehkä hyvä, etten liikaa sekaannu kunnon oppareihin, koska homma saattaisi lähteä mulla ikävästi lapasesta. Toisaalta, opparit nyt ovat suorastaan terveystuotteita alkoholiin verrattuna, joten jos jollakin pitää kupoliaan himmentää, niin ehkei se kunnon opanarkkaus lopulta kaikista paskin vaihtoehto olisi :confused:

Saattaisin toki saada pahimmat tutinat laantumaan ja liskodiskot hiljenemään vähemmilläkin Pampula-määrillä, eikä tuollainen HC-rouskiminen ainakaan benzo-ongelmaani helpota, mutta, kuten kerroin, sain joskus aikoinani todella pahan viinakrampin :open_mouth: . Eivät meinanneet vielä lanssissakaan saada sitä kramppaamista loppumaan, vaikka tiputtivat suoneeni diatsepaamia ja sen jälkeen oloni oli monta päivää sanoinkuvaamattoman kaamea, vaikka juottivatkin mulle katkolla litroittain Mansikkakiisseliä :open_mouth: . Sen tähden olen päättänyt ottaa varman päälle, koska sen tilan uusiutumista en todellakaan tahdo ja en ajatellut vielä lopettaa ryyppäämistä(Tällä hetkellä en ole kännissä, tiedoksenne :mrgreen: ), vaikka se kiistämättä hyväksi olisikin. Tuolla juon viinaa ja kun en enää jaksa juoda, vedän vitusti diatsepaamia, jotta jaksan taas uudelleen juoda -metodillani tosiaan pidän hienosti yllä riippuvuuttani niin viinaan, kuin benzoihinkin :blush: .

Joo, oksikodonistahan kivemmat euforiat sai irti, silloin kun se vielä jotain sanoi (näillä toleransseilla on kun tictacceja söisi), mutta kyllä toi metadoni ihan mukavaa on, kunhan sitä on tarpeeksi (tosin sitten ei muita opioideja enää kannata harkitakaan). Tuli itsekin ryypättyä maanantaina ja lopputuloksena kaverilta turpaan. :frowning:

Kyllä tässä ryyppäämisessä(En ole vielä juonut mitään alkoholipitoista) paras osuus taitaa olla tämä homman fiilistely ja suorastaan hekumaa hipova suunnittelu. Sitten kun korkki on auki, niin sitä samaa paskaahan se aina on, vaikka mulla viimeaikoina onkin ollut monesti ihan kivaa kännissä, kun mielialani on ollut melko hyvä, ts. ihan hirveää rähinää ja/tai itsesääli-itkua ei ole seurannut. Vähän sama juttu se on mulla pirin kanssa. Ihanaa kuivanarkata, jos tietää, että kohta sitä saa, mutta sitten kun koheltaa tuolla ympäriinsä piripäissään, niin idea alkaakin hiljalleen tuntua enemmän tai vähemmän huonolta, vaikka nousu olisikin ollut tosi jees, kuten se yleensä on :unamused: .

Pitäisi sitten varmaankin siirtyä kokonaan kuivanarkkauslinjalle kyseisten substanssien kanssa, mutta äh… Ei se olisi lainkaan sama asia :confused: .

Edit: Jep, vieläkään en ole juonut muuta, kuin vettä ja kahvia, mutta silti tuntuu jo siltä, kuin pärisisin oikein muikeassa nousussa. Melkeinpä pirimäiset fiilikset :astonished: . HUOM!: Piriä en siis ajatellut vetää, eikä se edes kitkuta nyt tippaakaan, vaan ihan alkoholista innostuin näin paljon. Pian aukeaa korkki, jollei sille tule mitään aivan ylitsepääsemätöntä estettä ja sekin todennäköisesti raivataan pois tieltä :smiling_imp: . On se psyyke jännä juttu. Tämä lämmön ja valon lisääntyminen tosin tekee mulle sitä, että saatan innostua aivan yltiöpäisesti ihan kissojen ulkoilutuksestakin, vaikkei mulla nyt ole edes mitenkään selkeää hypomaniaa, ts. olen nukkunut melko hyvin, keskittymiskyky on jotakuinkin kunnossa, enkä ihan hirveästi säntäile.

Rouva Saunamestari osoittaa jälleen esimerkillistä juopon logiikkaa, sillä alkolisti on ilmiömäinen mestari keksimään syitä juopottelulleen. :unamused:

Aurinko paistaa → korkki auki

Paska keli → korkki auki (sillä eihän tätä selvin päin kestä)

jne :sunglasses:

Minulla on sentään pätevä syy ryyppäämiselleni, sillä olen etanoliin taas vaihteeksi niin riippuvainen fyysiselläkin tasolla, että korkin äkillinen sulkeminen saattaisi jo aiheuttaa vakavia oireita. :confused:

Tää onkin mielenkiintoinen aihe, josta riittää jokaisella varmaan jonkulaista mielipidettä. Mikä luetaan alkoholismiksi, onko se annosten määrä päivässä vai viikossa, vaiko se ettet voi olla päivääkään ilman holia tai niin päin, et kun korkki aukeaa niin se menee kiinni vasta siinä vaiheessa kun kunto tai rahat loppuu…?
Mä ite oon oluen suur-kuluttaja, eli joka päivä juon sen 5-8tlk (0.33l ihan normi kaupan oluita) ja joskus viikonloppuisin (tai näin lomalla ollessa) saattaa mennä päivän aikana 10 tölkkiä ihan helpostikin.
Silti en ole koskaan ajatellu et mulla olis alko-ongelma, en tiedä olisko syytä kenties ajatella/huolestua.? :neutral_face:
Pystyn olemaan kuitenkin tarvittaessa ilman ja vaikka useamman päivänkin, mut kyl sen huomaa että tapakin siitä on jollain lailla tullu.
Kun illalla istahdat telkkarin eteen ja jos ei jonkun tod. ihmeen syyn takia olekaan olutta, niin kyllä siinä huomaa heti et jotain puuttuu ja yleensä telkkari meneekin kiinni ja painun nukkuu.
Kunnon kännejä juon nykyään tosi harvoin, ehkä 2-4 krt koko vuodessa ja en edes pidä siitä känni-örveltämisestä kun ei siitä saa oikein mitään positiivista missään vaiheessa.
Sillon nuorena ennen ensimmäisiäkään douppi kokeiluja, niin join kyllä harvase viikonloppu ja ihan oikeat kännit, mut se örvellys jäi välittömästi kun ekan piri-satsin sain ja selvis että on olemassa paljon parempaakin kuin alkoholi.
Toki sitä alkoa aina siinä pöhinän ja naksujen rinnalla meni, mut ihan vaan sopivasti ja niin ettei se “pilannu” olotilaa.

Eli enpähän osaa oikein itsekään varmuudella sanoa missä mennään tällä hetkellä, mut en oo asiasta niin hätäilly koska ajattelen sen niin, et kun pystyn olee tarvittaessa ilmankin alkoa niin se ei ainakaan vielä hallitse mun elämää, ja en pidä itseäni holistina.
Toki pahalta kuullosta ns. tilastollisesti se noin 35-56 annosta viikossa, mut kun se on VAAN olutta ja juon sitä vähintään yhtä paljon maun takia, kun siitä irtoavan alkoholin takia, niin en kovin hädissäni vielä ole… :slight_smile:
Ja vielä se et jos ostan vaik joku arki-ilta 8-packin sandelsia, niin mä tissuttelen sitä koko illan siitä klo 17.00 aina sinne puolen yön paremmalle puolen, eli ei todellakaan mitään “känni-hakuista” juomista.

Tulipa melkoinen sepostus mun alkon käyttötavoista :mrgreen: mut oon tätä ite pohtinu aina kun olen lueskellu täältä plinkistä alko-aiheisia juttuja, ja mietiskelly/vertaillu muiden kertomaan et miten toisilla se asiaan suhtautuminen on.

^ Kyllähän tuossa IMO jonkinlaisesta alkoholiriippuvuudesta/-ongelmasta on kyse, jos ilman sitä bissenlipitystä alkaa vituttaa, eikä huvita edes telkkaria katsella. Lisäksi sulla menee tosiaan hyvin suuria määriä bisseä ja se ei ole fysiikallesi terveellistä, vaikkei se mitään suurempia sosiaalisia haittoja aiheuttaisikaan, eli esim. työnteko ja perhe-elämä eivät kärsi, etkä riehu aivan päissäsi ties mitä typeryyksiä. Sitten kun sulla sitä masentuneisuuttakin on, niin se alituinen alkon lipitys on omiaan pahentamaan/ylläpitämään ko. tilaa, vaikket sitä suoraan siihen yhdistäisikään ja vaikka sulla olisi masennusta tyystin ilmankin minkäänlaista alkoholin käyttöä. Voisiko olla, että tavallaan, tiedostamattasi, lääkitset masistasi tuolla kevyellä bissepöhnällä :confused: ?

Sanot, ettet koe alkoholin käyttöäsi ongelmallisena mm. sen vuoksi, ettet mene mitenkään sekaisin juomistasi määristä, mutta mietipä oppareiden käyttöäsi, jonka kaiketi koit varsin vaikeaksikin ongelmaksi. Eihän niistäkään mene mitenkään sekaisin. Toki isommat annokset ja/tai vahvat opparit voivat vetään hyvinkin nuokuksiin, mutta mä en ainakaan katso sitä tilaa varsinaiseksi sekavuustilaksi vs. esim. ryynikännit, muuten vain kaameat perskännit tai kunnon piriränni valvomisineen kaikkineen. Oppareiden kanssahan pysyy hyvinkin toimintakykyisenä, eikä ala sekoilla mitään sen kummenpaa. Siis ihan sillloinkin, kun niistä irtoaa oloja, jollei nyt tosiaan puhuta siitä tilasta, että nuokahtaa tajuttomaksi henoiinipumppu hihassa. Koitko siis opparit ongelmaksi lopulta enemmän sen vuoksi, että laittomuudesta ja kaikesta siihen liittyvästä säätämisestä tuli niitä lieveilmiöitä? Niitähän ei tule alkoholin kanssa, kun sitä voi niin kovin helposti ja täysin laillisesti kipaista noutamassa lähimmästä kaupasta aina, kun janottaa(Ottaen toki huomioon aukiolo-/oluenmyyntiajat ja sen, että rahaa ja ikää riittää, hehheh :mrgreen: ).

Mä tunnen monia nistejä, joille esim. se Subu on valtava ongelma, mutta alkoholiongelmaisina eivät pidä itseään tippaakaan, vaikka joka päivä kuluu vähintään six-pack :unamused: . Kyllä sellainen on IMO jo suht ongelmaista juomista tai ainakin aikamoista suurkulutusta, vaikka sitä ei tokikaan tarvitse vaivautua pahemmin pohtimaan, kun sen eteen ei mitään erityisempiä säätöjä ja laittomuuksia tarvita.

Mun tarkoitukseni ei sitten todellakaan ollut saarnata sulle tai arvostella sun alkoholin käyttöäsi, jos tekstini siltä vaikutti. Mulla ei todellakaan ole mitään varaa moralisoida ketään alkoholin käytön tähden. Oma ryyppäämiseni toki poikkeaa suuresti siitä tavasta, jolla sä juot, mutta enpä mä viimeisen örvellysputkeni jälkeen ole vieläkään päässyt poistumaan kotoani, kun sosiaaliset tilanteet kammottavat niin paljon lääkityksestä huolimatta(Benzoja olen siis vetänyt kourakaupalla, mutta nyt mun ei huoli enää lisätä sitä touhua, ettei se karkaa tyystin lapasesta ja kyllä aika taas auttanee tähänkin vaivaan), että sellainen tuurijuoppopaska minä olen :unamused: :blush: . Ihan lämpimikseni vain tässä otin kantaa kirjoitukseesi, kun omaa alkoholin käyttöäsi pohdit.

Jees, ymmärsin pointin sun vastauksessa, ja päinvastoin on vaan hyvä et sen kuulee joltain muulta niin se herättää paljon tehokkaammin miettii asioita.
Kyllä siitä on jonkunlainen tapa, ja eräänlainen koukku tullu. Eli ilta on ns. pilalla jos ei yhtään olutta ole jemmassa, ja eihän siitä mitään oireita tms. tuu vaikka ei bisseä oliskaan mut kyllä se vaan tympii sit “kuivin suin” telkkaria katella… ja monesti niinku tossa aiemmin totesin, niin meen sit nukkuu mieluummin.

Eilenkin piti 8-pakki hakea ja yksi siitä jäi tälle päivää, et ihan riittävästi noin tiistai illaksi kun 7 tlk meni taas… :imp:
En tiedä itekään mitä mä tällä yritän lääkitä (siis bissellä), kun ei se tosiaan millään lailla “päihdyttävästi” vaikuta, niinku ei vaikuta noi opparitkaan mitä menee ton kh:n takia.
Ihan kh:n alkuaikoina muistan et sillon toi bisse vielä vähän boostas ton bupren vaikutusta, ja se oli ihan mukava efekti. En sit tiedä jäikö se siitä päälle ton kaljan lipittäminen, et sitä epätoivoisesti yrittää saada noita opparien vaikutuksia edes jotenkin tuntumaan, kun eihän ne enää tosiaan tee muuta kun normalisoi olon, vai mikä täs sit lienee perimmäisenä ideana, saa nähdä…
Huomena olis taas aika käydä “avautumassa” mun päihde.ohj. kun se siellä huolehtii mun perään ja ens viikolla sit lääkärin luo juttelee.
Vaikeita asioita ratkoa, pitänee ottaa itseään “niskasta-kiinni” ja alkaa totutella ajatukseen ettei bisseä joka päivä otettaisikaan… :frowning:
Ja kattoo nyt et mitä ne kehittelee ton mun masiksen (tai mitä se nyt ikinä onkin) suhteen, eli tuleeko vielä lisä-lääkitystä ym. jolloin olis esim. pakko vähentää alkoa siitä johtuen.

Täällä on noin kymmenkunta sellaista henkilöä, joiden neuvoja/ohjeita ja nuhteita :slight_smile: kuuntelen ihan vakavasti, ja sä oot W. yks niistä, et ihan hyvällä omallatunnolla antaa tulla vaan palautetta… :mrgreen:
Se on kaikkein tehokkainta kun joku muu sen sulle sanoo suoraan, niin se pistää miettii asioita ihan eri tavalla.

^ Hyvä, jollet ottanut tekstiäni minään raittiussaarnana :slight_smile: .

Mulle voisi tehdä hyvää pieni raittiussaarna, jos toki mitkään saarnat harvemmin ovat auttaneet mun kohdallani, pikemminkin yllyttäneet :mrgreen: . Tuli tosiaan koko viime viikonloppu tinattua taas niin perkeleesti. Ihan hauskaa mulla oli suurimmaksi osaksi aikaa, enkä hölmöillyt mitään pahempia, mitä nyt olin oma “ihana” känni-Winston itseni :blush: , mutta voi jumalauta, mitkä jälkiolot mä siitä dokaamisestani sain. Jättiannokset benzoja toki poistivat krapulan tehokkaasti ja sain levättyä todella hyvin. Nukuin suurimmaksi osaksi aikaa, minkä lisäksi tankkasin ravintoa itseeni, kun mulla jääpi tuo syöminen väliin kokonaan, kun astun korkin päälle. Ei siis mitään kauhujen liskodiskoja(Niitäkin on tullut koettua ihan riittämiin :open_mouth: ), mutta se sosiaalisten tilanteiden pelko, joka jäi päälle, oli niin jäätävä, etten tosiaan päässyt asunnosta ulos lainkaan, vaikka olin vetänyt ryynejä suorastaan kourakaupalla ja muutoin oloni oli ihan okei. Tänään pääsin vihdoin ulos, mutta siihenkin tarvitsin avuksi tramadolipiristystä.

Joopa joo, dokaaminen voi olla jopa ihan hauskaa, ainakin näin nykyään, kun en vain rähjää ja/tai sääli itseäni kännissä, mutta kun se psyykkinen jälkiolo kestää hieman turhan pitkään, vaikka varsinainen krapula olisikin jo selätetty helposti Diapamin avulla :unamused: . Tosin sitten, kun olen päässyt siitä sos.tilanteiden pelosta eroon, onkin jälleen niin hyvä fiilis, että voisi sen kunniaksi korkata :mrgreen: . Kuten olen jo sanonutkin, niin tämä kesä ja kaunis ilma ulkona oikein houkuttelevat lähtemään pussikaljalle jonnekin kauniille paikalle ja se onkin sitten menoa jälleen.

Tuurijuoppous on taas iskeny päälle pahemman kerran. Tai totta kai tässä on jo päiviä (kuukausia? vuosia?) tinailtu tasaisen varmasti, mutta eilen näköjään tuli kännäiltyä oikein kunnon turnajaiset. Jalka on auki, kämmenet on auki, kasvoillenikin olen johonkin horjahtanut vammoista päätellen. Ai että. Kannattaa harkita juopon uraa kaksi kertaa ennen kuin tätä herkkua alkaa ammentaa. Taidanpa mennä hakemaan loivarin tai pari, ei kai sunnuntaina voi tehdä muutakaan. Tsemppiä toverijuopoille!

Harjoittelun puutetta tosiaan podet. :confused:

^ Älä höpsöttele, Korkkis. Eiköhän Nyyty osaa. Mitäpä hauskaa kännäämisessä olisi ilman pieniä kommelluksia, kunhan ei itseään(tai ainakaan muita) liian pahoin telo. En minä ainakaan niin ammattilainen ole, ts. työhöni turtunut, että istuisin aina vain turvallisesti kotisohvan pohjalla tinaamassa :mrgreen: . Enpä taida sellaiseksi halutakaan, joten pidän kaiketi kännäämiseni ihan harrastepohjalla, jolloin siitä lienee vielä jotakin iloakin :mrgreen: .

Hoh, täällä yks ijuoppo joka naukkailee kaikki myrkkynsä visusti neljänseinän sisällä, ja sammuu aina omaan sänkyyn. Jos mä haluan kommelluksia mun elämään, niin ihan mielellään niistä jotain muistaisinkin.

^ Minä en harrasta sammumista, en sen enempää omaan, kuin vieraisiinkaan sänkyihin :wink: . Lisäksi muistan kännikommelluksiani väliin hieman turhankin hyvin :blush: , jos toki paljon muistinmenetyksistäkin kärsin, mutta onneksi on tuttavia, jotka täydentävät muistiaukkoja ja väliin vielä värittävätkin juttuja, jotta morkkikseni kasvaisi mahdollisimman valtaisiin mittasuhteisiin :mrgreen: .

Edit: Helvetti, nyt se suu alkoi sitten napsuttaa, kun täällä ryyppäämisen iloista näin ahkerasti jutellaan :neutral_face: .

Itse en dissaa sen paremmin kotijuoppoja kuin pihajuoppojakaan. Hyi hyi teitä, jotka siellä moralisoitte toisten tapaa olla juoppo! Mikähän siinä onkin, että joko juopon pitää disauttaa narkkareita, sekakäyttäjiä tai sitten ainakin kohentaa omaa ryhtiään muitten juomistapojen tuomitsemisella. Ottakaa se kalja kauniiseen käteen ja lääkitkää ittenne vähän mukavammiksi beibsit. Itse harrastan säännöllisesti sekä koti- että pihadokaamista kumpaakin, tai tosiaan, ehkä jo ammatiksi voi tämän tohinan laskea aivan reippaalla hengellä. Taidampa juoda tänäänkin, ilmakin on niin hyvä (tai huono, tai ihan sama, tai mikä vaan). Kippis vaan Winstonille, hyvää humalaa, pus.

^ Mitä hyvää humalaa? Enhän mä ole vieläKÄÄN kännissä :cry: . Toki tuo toivotus kelpaa etukäteenkin, koska enköhän mä tästä vielä jonakin päivänä känniin saakka pääse. Pidä itse hauskaa, äläkä kovin pahoin telo itseäsi :smiley: . Kommellella(Mikä sana :open_mouth: ) toki saat ja se on jopa ihan suotavaa.

^ Noh, ehkä maistelen ja humallun sunkin puolesta, nyt kun tämä korkki jäi taas tossun alle toden teolla.

^ Voi kiitoksia, Nyyty, mutta tuo lämmitti suunnilleen yhtä paljon, kuin olisit sanonut käyväsi vessassa puolestani :neutral_face: . Tahtoo känniin! Ei onnistu vielä tänäänkään, kun huomiselle on sovittu meno, jonka haluan hoitaa alta pois, mutta en missään tapauksessa kännissä. Kai se on sitten vedettävä tyypilliset juhannuskännit :confused: .

Hauskaa humaltumista vaan kaikille alkoholisteille. Juhannuksen jälkeen siellä katkoklinikalla onkin ruuhkaa kun tavikset ryntäävät sinne kolman päivän koomailun jälkeen. Professionaaleilla on sitten omat pamit eikä näitä katkolla nähdä… :wink:

Mulla tili pakkasen puolella, which is nice. Eipä tule sorruttua heräteostoksiin, ja laihtuakkin tässä pitäisi jotain 13 kiloa. Ehkä pakastimen sisältö riittää heinäkuun ajaksi… :unamused:

^ Mulle alkoholi on mitä parhain laihdutuslääke, melkein yhtä tehokasta, kuin piri. En koskaan syö dokatessani mitään, eikä se alkoholi yksinään lihota, eli vaikka siinä onkin hitosti kaloreita, ne eivät muutu läskiksi. Jos juopotellessaan syö, niin silloin ryyppääminen toki lihottaa, koska alkoholista saa kaiken ns. menoenergian ja syöty ruoka jää sitten vararavinnoksi. Vai tunnetteko montakin lihavaa rappioalkkista? Puhun siis tapauksista, joilla ei ole rahaa ruokaan, kun kaikki menee nestemäisenä kurkusta alas. Turvotusta juopottelu toki aiheuttaa, joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta se on tosiaan pelkkää nestettä, joka lähtee liikkeelle, kunhan on ollut pari päivää vesilinjalla.

Edit: En missään tapauksessa suosittele kenellekään laihduttamista alkoholin avulla. Moisen nestepaaston jälkeen on nimittäin varsin heikossa kunnossa ja näin ollen krapulakin on todennäköisesti moninverroin pahempi, kuin se olisi muuten. Muistakaahan siis ottaa ainakin vähän suolapalaa tinaamisenne lomassa :wink: . Aina toki parempi, mitä terveellisemmin syö, silloinkin.

Edit 2: Energiaa etanolissa tosiaan on, eli olen huomannut jo kauan sitten, että tinatessani jaksan painaa eteenpäin, kuin Duracell-pupu, vaikken söisikään mitään ja vaikka muuten olisin ollut taas sellaisella kitukuurilla, että selvinpäin tekisi kovinkin heikkoa. Toki se alkoholin antama vauhti melko nopeasti hyytyy, ainakin näin vanhemmiten, koska eipä se viina todellakaan mikään maailman terveellisin energian lähde ole :unamused: .

No niin, täällä taas. Mietin tuossa juhannuksen jälkeen, sen verran, mitä nyt ryynipuuropöhnältäni kykenin miettimään, että onko tässä mun tinaamisessani mitään vitun järkeä. Juhannus siis meni erittäin tylsissä merkeissä, eli eipä siitä kännistä mitään suurempaa hauskuutta irti saanut, joskaan ei se mitään kovin tuskaistakaan ollut. No, tylsää, mutta asiaan toki vaikuttivat ns. ulkopuolisetkin tekijät, eli eipä sitä juhannuksena mitään kummempaa toimintaa ollut ja sääkin oli enimmäkseen aivan paska. Lähinnä aloin miettiä, onko tässä mitään järkeä, kun jälkeenpäin meni tosiaan 3 vrk. rankassa diatsepaamikyllästyksessä maatessa. Ei mulla sinänsä ole mitään nukkumista ja syömistä vastaan, kun normaalisti olen vähän huono molemmissa lajeissa, niin saahan tuossa mukavaa vaihtelua :stuck_out_tongue: , mutta 3 vrk. pelkästään sitä, niin alkoihan tuota miettiä, josko olisi voinut tehdä sinä aikana jotakin muutakin :unamused: :confused: .

No, nyt olo on normalisoitunut ja enköhän mä ole kuitenkin jälleen sitä mieltä, että enköhän mä ota uusiksi. Ei se nyt niin perseestä ollut :mrgreen: . Ihan näillä näpyttimillä en tosin voi lähteä uudelle kierrokselle, ihan siksikin, että tuo on jokseenkin kallis harrastus, eikä mulla ole nyt hirveästi rahaa, jostakin kumman syystä :mrgreen: . Pitäisi myös hoitaa taas asioita, jotka vaativat selvää päätä, eikä mulla vielä niin pahasti napsuta, etteikö tässä jaksaisi mainiosti selvinpäin olla jonkin aikaa. Lisäksi ajattelen, että antaa sisuskalujen edes hieman huilata. No, maksa ehkä kiittää jonkin verran, mutta haimatulehdus kait iskee, jos on iskeäkseen, vaikka sitä nyt esim. viikon valkaisisi nenäänsä :confused: . Ajan kysymys se kuitenkin vain TAAS lienee, koska mä sen korkin päälle tallaan.

Luin äsken pikaisesti Lopettamon puolelta jonkun nuoren miehen juhannuksen jälkeisestä liskodiskosta, joka kesti päiväkausia ja oli kieltämättä aika hurjan kuuloista :open_mouth: . Onhan noita hieman vastaavia kokemuksia itsellänikin niiltä ajoilta, kun dokuputkeni kestivät pidempään, eikä benzoja välttämättä ollut aina saatavilla, ainakaan tarpeeksi suurta määrää. Eipä se silti liioin onnistunut säikäyttämään, koska ajattelin sitten, että: hei! Eihän mulla mitään hätää ole, mullahan on ihan vitusti Diapamia. Sillä raukalla ei tainnut olla. Ja tosiaan, eipä mulla juhannuksen jälkeen(kään) ollut paljoa tietoakaan/pelkoakaan mistään juoppohulluuksista, kun diatsepaamia virtasi veressä kaiken aikaa useampien satojen milligrammojen edestä :unamused: .

Nyt ajattelen, että kunhan ehdin, korjaan vahingon ja otan tylsän juhannuksen takaisin riemukkaamissa merkeissä :mrgreen: . No, eihän se tietenkään niin mene. Saattaa mulla toki hauskempaa olla, kuin juhannuksena, mutta saattaapi olla olemattakin, ts. ei sitä känniään yleensä pysty niin hienosti suunnittelemaan. Tai suunnittelemaan toki pystyy, mutta toteutus voi hyvinkin jäädä puolitiehen ja on monesti jäänytkin :mrgreen: .

Nyt mun ei todellakaan huoli puhua mistään kauhukokemuksista, sillä Diapam-pöhnässä makaaminen ei vastaa mun käsitystäni kauhukokemuksesta, mutta onpa mulla niitä kauhukokemuksiakin dokaamisesta johtuen ollut ja ne ovat hiljentäneet tahtiani hieman, mutta HUOM!: vain väliaikaisesti. Nyt kun olen selvittänyt pääni ylenmääräisistä benzoista ja olen jälleen ihan toimintakykyinen, ajattelin, että teen, mitä mun tarvitsee ja mitä tykkään tehdä selvällä päällä ja sitten sen kunniaksi voisin taas riipaista kännin. Niinhän se menee. Pohjaa odotellessa. Toivottavasti ei tule kovin pian vastaan, kun vielä mulla olisi niin paljon viinaa jäljellä, minkä tahtoisin juoda :mrgreen: .