Jep, meneehän tuota buprea aina, enemmän tahi vähemmän, pitkälti juuri mielialoistani riippuen. Kovista oppareista on myös kokemuksia, joskaan ei lainkaan siinä mittakaavassa, kuin bupresta tai niistä kaikkein miedoimmista ko. lääkeryhmän lääkkeistä. Itse asiassa otin tuossa melko vastikään oksikodonia, mutta totta kai mun oli “pakko” pilata neKIN mukavat notkut viinaläträyksellä . Luultavasti olen vitun idiootti, mutta ehkäpä jutun juju piileekin juuri siinä, että oppareilla ei saa päätään sillä tavoin sekaisin, kuin nyt esim. sillä etanolilla ja mä sitten kaipaan sitä sekavuustilaa aika ajoin . Tietty kunnon nuokut ovat varsin miellyttävä olotila, mitäs sitä kieltämään, mutta nykyinen (mietojen) oppareiden käyttöni on pitkälti sitä “mielipidelääkekäyttöä” ja ns. bailaaminen hoidetaan sitten jollakin muulla, kun menojalkaa vipattaa ja se nuokkuminen ei ihan vastaa mun käsitystäni bailaamisesta, vaikka se toki olisi, niin itseni, kuin ympäristönikin kannalta, fiksumpi valinta, kuin kännissä räyhääminen ja/tai pireissä koheltaminen . Metadonin vaikutuksesta en henk.koht. ihan hirveästi pidä, vaikka kelpaa mulle toki sekin. Oksikodoni on noista kovemmista roippeista enemmän mun juttuni. Niin, ja toki heroiini, mutta sitä ei ole mitenkään hirveästi tullut vastaan viimeaikoina. Oikeastaan ehkä hyvä, etten liikaa sekaannu kunnon oppareihin, koska homma saattaisi lähteä mulla ikävästi lapasesta. Toisaalta, opparit nyt ovat suorastaan terveystuotteita alkoholiin verrattuna, joten jos jollakin pitää kupoliaan himmentää, niin ehkei se kunnon opanarkkaus lopulta kaikista paskin vaihtoehto olisi …
Saattaisin toki saada pahimmat tutinat laantumaan ja liskodiskot hiljenemään vähemmilläkin Pampula-määrillä, eikä tuollainen HC-rouskiminen ainakaan benzo-ongelmaani helpota, mutta, kuten kerroin, sain joskus aikoinani todella pahan viinakrampin . Eivät meinanneet vielä lanssissakaan saada sitä kramppaamista loppumaan, vaikka tiputtivat suoneeni diatsepaamia ja sen jälkeen oloni oli monta päivää sanoinkuvaamattoman kaamea, vaikka juottivatkin mulle katkolla litroittain Mansikkakiisseliä . Sen tähden olen päättänyt ottaa varman päälle, koska sen tilan uusiutumista en todellakaan tahdo ja en ajatellut vielä lopettaa ryyppäämistä(Tällä hetkellä en ole kännissä, tiedoksenne :mrgreen: ), vaikka se kiistämättä hyväksi olisikin. Tuolla juon viinaa ja kun en enää jaksa juoda, vedän vitusti diatsepaamia, jotta jaksan taas uudelleen juoda -metodillani tosiaan pidän hienosti yllä riippuvuuttani niin viinaan, kuin benzoihinkin .