Ahdistavat asiat

No vittu nyt alkoi ahdistaa toi ilmastonmuutos (onkohan toi vakiintunu jo yhdyssanaks…?) taas, joka 18. minuutti yks laji kuolee sukupuuttoon. Äh.

Toi on tosi tuttua mullekin. Nöyrästi pyytämään äitiltä apua ja sit sen kanssa lekurille, niin voivat ottaakin tosissaan. Älä puhu totta, liioittele niin voit saadakin apua ennen kuin kaikki romahtaa.

Unettomuus :cry:

Joo, toi on ihan tun rseestä, pyydä vaikka levozinia (25-50mg)(aluksi, sit 1-2-3-400mg), että joskus saat unta.

levozineista tulee liian zombi olo kun herää :neutral_face:

Mä pelkään olemassaolemattomuutta (Ei sama kuin kuolema), vastakohta kaikelle???

Siis kuolema on yksilön olemassaolevaisuuden loppu, ei kaiken. Johon siis ^^ pyrin.

Tai en mä siis mihkään lämpökuolemaan pyri (entropian kasvu), mut kyllä te tiiätte.

Edit: tämän universumin/metagalaksin lämpökuolemaan, olkaa huoleti, viel menee ainaki 75mrd. vuotta.

Pitää yrittää olla miettimättä. :confused:
Ja tehdä oman osuutensa sen hidastuttamiseksi… :unamused:
Kyllä se on yhdyssana.

Hyvä keino testata yhdyssanaa on miettiä, miten paino jakaantuu sanassa. Jos sanalla on paino vain etummaisella tavulla (kuten suomessa aina on), on kyseessä yksi sana. Jos huomaat kaksi painoa (ILmaston MUUtos) kyseessä on kaksi sanaa. Nyt kun ajattelee, niin voi tosiaan huomata, että ilmaston muutos voisi olla ihan hyväksyttävä. Tässä tapauksessa sana on kuitenkin jo vakiintunut yhdyssanaksi.

alkoholistit ahdistaa :open_mouth:

Sun määritelmäs vähän kusee, esimerkkisana ei täytä tuota määritelmää.

Jälleen unettomuus :neutral_face::frowning:

EI VITTU!VITTU!kerrankin kun nukuin ihanaa ja täyteläistä unta,olin jo 6,5h ollut unessa NI JOKU SAATANAN RUPU TULEE OVEN TAAKSE MÖYKKÄÄ TÄHÄN AIKAA AAMUSTA!!!täytyy kyl myöntää et sain pientää nautintoa mätkiessäni sitä pataan ja paiskatessani rappusiin.

p.s sorivaan jos olit joku plinkkiläilen mutta tuppaan olee äree kun mut herättää epämääräseen humalamölinään sen kerran kun saan nukuttua.

No toi saatanan kaheksanjalkanen! Kohta mä saan kohatuksen. Paitsi että tuskin ku jaksan kirjottaa vielä.

vklp & ei rahaa :stuck_out_tongue:

On tullut valvottuu kemikaalien voimilla, ettei jaksais tehä tänään mitään. Vois vaan istua himassa koneella ja mennä aikasin nukkumaan.

se että tuli häätö :neutral_face:

Subut loppu :imp:

Mua ahdistaa myös se, että lääkkeet on loppu. Tänään aamulla piti mennä hakemaan resepti tosta naapurista työmatkalla, mutta en jaksanut herätä sitä 5 minuuttia aikasemmin mikä siihen olisi mennyt. Huomenna uusi yritys. :unamused: