mua ahdistaa ainakin nyt se että xanorit ovat loppu
samoin se että huomenna alkaa uusi duuni
nyt pullo valkoviiniä vitutukseen/ahdistukseen
mua ahdistaa ainakin nyt se että xanorit ovat loppu
samoin se että huomenna alkaa uusi duuni
nyt pullo valkoviiniä vitutukseen/ahdistukseen
Ei tainu olla hyvää herskaa, jos kerran nyt jo ahistaa (ketjussa mikä vaikuttaa nyt mainitsit TÄNÄÄN, pari tuntia sitten mm. heroiinin). Enkä vattuile, kunhan ihmettelen…
Ihmissuhteet ahdistaa. Tulee usein semmonen elefantti posliinikaupassa -fiilis, kun mietin ihmissuhdekuvioitani. Lisäksi mulle on tullu taas torikammo. Vittumaista liikkua ulkona.
Vaikuttais että mulla saattaa alkaa uus masennuskausi. Toisaalta välillä on ollu tosi hyviä fiiliksiä, kuten eilen. Saa nähä mihin tää etenee. Oon ainakin päättäny vähentää dokaamista, koska se selkeesti alentaa mun mielialaa selvinpäin.
Sekin ahdistaa, että n. kuukauden päästä mulla alkaa taas yliopisto-opinnot, ja tuntuu että päässä ei pyöri enää mitään kovin fiksuja ajatuksia. Oon pitäny välivuoden, ja varmaan tuhonnu 98 % aivosoluistani sen aikana Nojoo, kai se siitä kun alkaa taas lukea ja ajatella enemmän, niin tuntee itsensä fiksummaksi. Ennen mä ainakin olin fiksu. Sen huomas musta jotenkin. En tiedä enää…
Koen tän kirjottamisen tosi terapeuttiseksi. Mulla ei oo tällä hetkellä semmosta frendii, jolle voisin avautua kaikesta. Täältä löytyy paljon tukevia ja ymmärtäväisiä ihmisiä. Kiitos heille. Mulle anonyyminä kirjottelu vaikeista asioista on niin paljon helpompaa ku puhua jonkun kanssa.
Mä oon aina sanonut ihmisille, et kirjoittaminen on parasta terapiaa, samoin kuin puhuminen.
mua ahdistaa elämä, vaikka nautinkin elämästä pitkästä aikaa, se myös ahdistaa edelleen.
vanhat möröt ja velkataakka ahdistaa, muuten menee kyl periaatteessa hyvin, ja juuri nyt ei ahdista mikään asia.
Huhhuh.
Ahdistaa nähdä turkkilaisia tai sen näköisiä miehiä kaduilla.
There I said it. Antaa sen olla että miksi. En mielelläni mene pizzerioihin yksin jne.
ahdistaa huominen aikainen herätys ja kämpän sotkuisuus. pidemmällä tähtäimellä ahdistaa myös tuleva ulkomaille muutto (3 viikkoa enää!), rahanpuute, rikkoutuneet silmälasit jiiänee… mut oikeastaan on ihan hyvä fiilis pitkästä aikaa, kävin treeneissä ekaa kertaa pariin kuukauteen ja nyt endorfiinit jyllää
Mä tunnen yhen turkkilaisen, joka on komee ja kiva. Tai ei kyl salee oo enää kiva - ainakaan mulle.
Valarie onko sulla jotain erityistä syytä, miks turkkilaiset ahdistaa? Vai ahdistaako “noin muuten vain”?
No kuten isolation sanoi ^.
Ja annetaankin tän aiheen olla kun se ei ole mun käsittelylistalla vielä…
Itekkin tullut ihan jätkänä huomattuu miten moni ns.turkkilainen on ollut vähän liian imelä, tjsp, tytöille.
Ulkomaalaisille:tämä ei ole tarkoitettu koskemaan teitä yleisesti.En ole rasisti ja toivon et tätä aihetta käsitellään varoen.Jos on tarve sen käsittelyyn.
samma här. tulee olemaan tuskanen yö. en voi bentsojakaan syödä kun pitää yrittää pysyä hereillä etten eksy.
Ahdistaa alkoviekkarit välil.
Nykyään ne menee ihan överix.
Toivon tosiaan et ei yhtään putkee enää tulis.
(saahan sitä toivoa)
asunnottomuus. bentsokehään jälleen ryhtyminen. järjetön ryyppäys. itsekontrollin puute. tulevaisuus.
Kulttuurierot jep. Totta kai kusipäitä löytyy joka kulttuurista, ei se ole sen kummempaa, ristiriitoja syntyy kun massat sekottuu, semmosta se on. Ja uhreja syntyy. Mutta jos elämälleni saisin jotain sanoa niin sen että mitä ikinä sä tuletkin heittämään mun tielleni vastaasudessakin niin et saa mua luopumaan uskostani ihmisten pohjimmaiseen hyvyyteen, siitä en edes neuvottele. Kaikkea on ollut ja tapahtunut ja varastossakin sulla on mulle vaikka mitä, tiedän sen, aloitit mun testaamisen uskomattoman varhain. Voit jatkossakin uhmata ja raiskata ja lyödä alas, tappaakin, mutta aion kuolla uskoen siihen ettei ihminen ole paha ja että kaikelle on aina syynsä. En aio syyttää ketään virheistään, kaikki on ehkä sittenkin sattumien summaa ja minä vain osallisena siinä. Ehkä annan jopa anteeksi joskus.
^ Toi on fiksun ihmisen puhetta. Ei kai sitä voi paremmin sanoa.
Se että en mennyt duuniin
kävin kamun partsin ovee hakkaa ja totesin ettei se ollu himas ja just olin ostanu iha rahalla sille paahtoleipäpaketin koitin soittaa ja ei vastannu prkl ahistaa ku menin ostaa vikoil penneil kamulle sapuskaa ja sit sitä ei löydy mistää joko seki o kopitettu stana…
E-lämä.
Unettomuus
Yksinäisyys.