A-fuckin’-men.
Raha-asiat kyllä vain
Jepu, raha-asiat. Mä olen taas ihan holtiton kun tilailen vaatteita jatkuvasti vaikkei ole millä maksaa, en tiedä mistä voisin luopua ens kuussa että saan kaikki maksettua. Ruoka? Lääkkeet? Ehkäsy? Bad mama, bad mama.
ei ole muuta päänpuudutussubstanssia kuin alkoholi. se ahdistaa,ja jos juon niin krapulassa sitten vasta ahdistaakin
juo alkoholitonta juomaa
erotyttöystävästä, ja bentsot vähissä… no onneks subuu on
Mua ahdistaa huominen päivä. Ensinnäkin herääminen aamulla, sitten työt, sitten siivoominen, pakkailu, asioitakin pitäisi hoitaa, lippusia ja lappusia lähetellä, mutta kysyn vaan että MISSÄ VÄLISSÄ?
Mun lattialla on metrin korkunen ja kaks metriä leveä kasa vaatteita (enkä edes liiottele) ja sieltä pitäisi jostain löytää legginsit. Ja toki muitakin käypäsiä vaatteita. Huh.
^mihin oot matkustamassa, jos saa udella?
mua ei atm ahdista mitään, kiitos lääkkeiden ja alkomahoolin. chemical bliss joo, mut aina ei jaksa vääntää kättä pääkoppansa kanssa…
Piritorille oli tarkotus matkustaa, mutta nyt en enää ole varma…
Mua ahdistaa se, et työkkärii ahdistaa se, et mä en lyhyellä aikavarotuksella lähe mihinkä vitun harjotteluihin mukaan. [Poistettu rasistista tekstiä. -Toimitus] Höh, ahistaa virastobyrokratiat ja kaikki.
Se että velkoja ei makseta sillo ku sovitaa ni joutuu sit ite kusee
Ahistaa se et jengi on niin vitun urpoi et on tollast mieltä!Minkä vitun takia mustat tai aasialaiset pitäs laittaa johki paska hommiin ku ne ei kuitenkaan oo sen paskempaa porukkaa.
Ahistaa myös se ,että jengi tulee avautumaan jostain työpaikoista.Eiköhän se oo kuitenki iha ittestä kiinni minkälaiseen paikkaan pääsee tai ei.Sori
Oon pahoillani, jos loukkasin sun tunteita. Ollaan kavereita. Välillä tänne tulee kirjottaa niin sekasin ku käki kaikkee maan ja taivaan välilt kaikkee ei kannata ottaa niin vakavasti. Toki mielipiteitä saa ja pitää ollakkin. Peace maan!
Eipä ahdista mikään vaikka varmaan pitäisikin. Luultavasti myöhemmin aamuyöstä tulee vastattua valaisevammin tähänkin ketjuun.
Loistavaa lukea muiden ahdistuksista, niin sitä omat angstit tuntuu niin paljon siedettävimmiltä, tai sit se on tämä kellon aika kun alkaa jo helpottaa.
Top3 -ahdistukset juuri nyt
- selvänä ja on perjantai/lauantai, tuskaa saatana tämä elämänsä oikaiseminen
- parisuhdekuviot (miehenä naisen kanssa naimisissa on jo sinällään aina tuskaa, mutta lisäksi “erosin” juuri poikaystävästäni)
- sairaslomalla ja saan kiskoo buranaa kipuihin, just (ehkä parempi olla ilman tramalia, vaikka sitäki kyl on viel kaapeissa)
Reflat päällä, kaikki ahistaa. Jos vielä pari tuntia kärvistelis niin vois sitten taas vetäytyä varjojen valtakuntaan.
puhelin
puhelin
joo sillon kun se soi
.
Meni tuo viikonloppu vähän sotkusemmaks ku suunnittelin ja on huono olo vieläkin. Piriä ja vitusti alkoholia, kieli on kipee ja vuokrarahoista ei tietoakaan… Voe voe. Oon miehen luona vielä, se on töissä ja mä ootan että se tulee kotiin niin voin itse lähteä Treelle takasin omaan kotiin uikuttamaan.