Ahdistavat asiat

En ole vielä tavannut ruotsalaista lasta, joka olisi syönyt verisen kengän. :open_mouth:

Onpahan jotakin odotettavaa…

Joo, olen löytänyt elämäni tarkoituksen.

Eihän tää mennytkää off-toppaamiseksi, sä et voi levätä rauhassa ennenku olet nähny pikku-Börjanin narskuttamassa veristä tossua. :smiley:

Mun on pakko muuttaa Ruotsiin. Hyvästi Espanja ja Ranska. :confused:

Tästä on hyvä jatkaa, mä nään jo otsikot:

“Humalainen suomalainen tukehdutti lapsen verisellä lenkkarilla”.

Jessus.

Musta tulee Suomen seuraava valjakkala. Loistava tulevaisuus edessä.

pitääköhän ruotsissa vieläkin laittaa kypärä päähän jos menee laskemaan hieman normaalia pidemmästä liukumäestä? se oli musta jo 6-vuotiaana aika vitun outoa.

En mä ainakaan laittanut, mutta mä olenkin raggari. Kerran kaaduin kännissä pyörälläkin, mutta selvisin komeilla mustelmilla.

siellä oli silloin kultaisella 80-luvulla - en kyllä muista missä mutta jossain siellä ruotsissa anyway - joku mega-leikkipuisto jossa oli toi kyseinen liukumäki ja joku tyyppi jonka duuni oli varmistaa, että skideillä oli ne vuokrakypärät päässä kun ne laski siitä mäestä. eikä se edes ollut mitenkään tajuttoman jyrkkä tai pitkä mäki. pitäisköhän vaihtaa alaa ja alkaa itekin liukumäkipokeksi… :unamused:

Eihän puuhamaassakaan tarvi olla kypäriä kun vaan autoissa.

Nimim. puuhiksessa vuonna 2001 21mk tuntipalkalla hikoillut

no mut niissä autoissa sen vielä ymmärtää, mut liukumäessä…
21mk tuntipalkka kuulostaa aika kutsumusduunilta. olitko jonain maskottina siellä?

Kioskityttönä. Siellä oli semmonen vanha mies, joka oli puuhanalle ja se nukku aina rättisitikassaan siellä parkkipaikalla.

Se oli kyllä orjatyövoimaa. Kerrankin mun kioskin myynti oli yli 13 000mk ja mä sain siltä päivältä palkkaa jotain 200mk. Hullua.

no huhhuh. eiks toi mee MELKO reilusti alle minimipalkan? vai olitko silloin alle 18-vee, silloinhan työehtosopimukset ja liksa voi olla ihan mitä sattuu… ?

Joo olin joku 15-16vee. Eikä sillon ollut huvipuistotyöntekijöillä mitään työehtosopimuksia, se tuli vasta ihan viime vuosina. Nykyään niillä menee vähän paremmin.

Yksi englantilainen teki oharit. Meillä oli vaihtokauppa ja minä annoin, mutta se ei. Ei kannata luottaa enkkuihin.

Se että kävin eilen hesburgerissa ja tilaamassani kanahampurilaisessa oli todella epämielyttävä ruston palanen, välttäkää tätä ravintolaa. :frowning:

Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen.

Juurikin näin…itse olin ko paikassa lapsien kanssa “ostoksilla” ja myyjäneitonen laski tilaamaani pirtelöä, kun kone meni “tukkoon” - pyyhki suutinta rätillä, joka mielestäni liejui myös pirtelömukissa - ojensi sen minulle tyynesti, jolloin minä : “et kai tuota aio minulle antaa, missä olet rättiäsi huljutellut?” neito ryhtyi laskemaan uutta pirtelöä, tokaisten samalla työtoverilleen: “v…u kaikenlaisia nipoja sitä asiakkaaksi tulee”… minä sitten tuohtuneena laitoin palautetta, siihen varattuun laatikkoon. Siinä totesin, ettei mielestäni kenelläkään ole tänä päivänä varaa pitää em työntekijöitä…Postissa tulikin sitten mielestäni ihan kivasti lahjakortteja+ pahoittelut ko ravintolaan :smiley: Samoin myös kerran ostin perinteisen jenkki-purkkapaketin, mistä puuttui yksi pala - lähetin paketin siinä mainittuun osoitteeseen = paluupostissa tuli laatikollinen tuggummia :smiley:
= valittaminen(huom! oikeaaan osoitteeseen) kannattaa :exclamation:

Tulen pian vanhanpiian ikään. :frowning:
Siksi ostinkin kirpputorilta kirjan “Miten löydän sen oikean?”. On tässä vielä vähän aikaa…Huh, iskee kyllä paniikki!