Kiitos vaan tervetulotoivotuksesta mä en oikein tiedä olenko vähentäjä vai lopettaja
aluksi vain piti vähentää ja nyt tuntuu, että ihan sama lopettaa kokonaan. Loppiaisena sain tarpeekseni tissuttelusta ja pistin viinipullot sivuun. Tammi/helmikuun vaihteessa harkitusti ryyppäsin bileissä. Mutta nyt on taas viinit juotu vähäksi aikaa. Katotaan milloin sitten aukasen. Mutta paluuta vanhaan ei ole.
Kaikki tämmöset terveysasiat on aina mua kiinnostaneet ja se on ollut ristiriidassa mun vapaa-ajan viinin kittaamiseen nyt jotenkin sekosin ja tein useamman kuukauden sopimuksen PTn kanssa! en halua tätä juttua pilata krapuloilla. Nyt opettelen kuitenkin tasapainoa siihenkin etten sitten stressin partaalle asti kyttää ruokavaliota enkä raapustele kalenteriin joka päivälle liikuntaa. Ylipainoa minulla on semmoset kolkytkiloa ja kyllä tipattomuus on niistä jo viisi sulattanut pöhöjä pois.
Inkivääriä minäkin tykkään käyttää jsut tuoreena. Mutta ruuanlaitossa varsinkin usein käytän Spice up-inkivääritahnaa. Ja kaupassa surutta katkon pienempiä palasia niistä juurakoista omaan pussiini
Palataan asiaan!