Alpratsolaami kyllä kääntyy imo kaikista bentsoista helpoiten itseään vastaan. Ei oo itsellänikään aina pienestä kiinni et tuleeko käänteinen reaktio (ahdistuneisuus lisääntyy) vai ei. Yleensä kyllä toimii niinkun pitääkin mutta mistään muusta bentsosta en ole tätä paradoksireaktio saanut kun yllämainitusta. Sen oon huomannu että jos zolpideemia on otettu edellisenä yönä tai parina yönä putkeen niin lähes satavarmasti alpratsolaamista lisääntyy ahdistuneisuus. Ei oikein pelitä yhdessä vissiin.
No titsanidiinilla ja bentsodiatsepiineilla nyt on eroa kuin yöllä ja päivällä, joten tarkoituksena oli korjata väärää informaatiota. Lisäksi tarjosin linkin, josta mahdolliset yhteisvaikutukset selvisivät. En sentään joka kerta jaksa tehdä kaikkea työtä toisten puolesta.
onkojoku sinua pyytänyt
Itse käytän tarvittaessa Petri samaa lähdetiedostoa. Samoin moni muu, tässä tuolta sivustolta… Ei kukaan ole pyytänyt, apolassa ei pääse pätemään pilkuilla tai kirjoitusvirheillä; täällä se on helpompaa…
Tizanidiini:
Muiden lääkevalmisteiden samanaikainen käyttö
Ennen kuin otat Tizanidin Orion -tabletteja, kerro lääkärille tai apteekkihenkilökunnalle, jos
parhaillaan käytät tai olet äskettäin käyttänyt muita lääkkeitä, myös ilman reseptiä saatavia
lääkkeitä tai luontaistuotteita.
Tizanidin Orion -tabletteja tulee käyttää varoen, jos käytät
verenpainelääkkeitä, beetasalpaajia tai astmalääkkeitä tai diureetteja tai digoksiinia, sillä
titsanidiini voi alentaa verenpainetta entisestään
-sydämen rytmiin vaikuttavia lääkkeitä, kuten amiodaronia, meksiletiiniä, propafenonia,
simetidiiniä, enokaksiinia, norfloksasiinia, pefloksasiinia, rofekoksibia tai tiklopidiinia tai eräitä
malaria- tai sienilääkkeitä
[b]-alkoholia tai sedatiiveja, sillä ne saattavat voimistaa Titzanidin Orion -tablettien rauhoittavaa
vaikutusta
-ehkäisytabletteja.[/b]
Eli e-pillerit kyllä vaikuttavat titsanidin imeytymiseen… Moni lääke & luontaistuote, jopa tietyt ruoka-aineet toimivat osittain saman reseptorin kautta, jolloin yhteisvaikutuksia ei tarkkaan tiedetä. Uutta tietoa on päivitetty mm. wikiin aivokemian puolelle. Tutkimukset, gradut… Kannattaa katsoa tarkkaan valmisteiden suositukset, yllättävän moni lääke estää tai lisää toisen lääkkeen tehoa…
Yksityiseltä voit saada sellaisen laskevan respan, parempi sekin on kuin ei mitään. En ole varma, mutta itse olen sellaisen joskus saanut.