Xanor Depot 2mg

Komppaan. Tenoxilla tehty kattavia tutkimuksia euforiasta, on todettu ettei se tuota euforiaa isoillakaan annoksilla. Kumma kyllä eilen tuli kylmät väreet kun otin 60mg kyseistä ainetta. Vai oisko sittenkin vaan ahdistuksen poistuminen ja tieto siitä että uni varmasti tulee… ja sekistely_taustaa_ on…

Eli plasebovaikutus tosi kova noissa napeissa(niinku kaikissa). Kaverille tosiaan joskus annoin 0,5mg Rivatrilin, josta peitin sormella nollan ja sanoin että on 5mg Riva. Kovana sekistelijänä äijä oli ihan fiilareissa viel seuraavana päivänä et mitävittua. Sit kerroin ja meinas tulla turpaan mutta kuitenkin kiitteli et ahistus lähti vaikka oli huijausta.

Saman kaverin kohdalla “feikki” eli halpis-Temestat(Lorazepam generics) ei toiminut lähes ollenkaan vaikka heitti levyn huiviin viinan kanssa koska sen mielestä korvaavat tuotteet on järjestäen huonompia ja ne loratsepaamit vielä hajoaa silleen niin se oli sitä mieltä että jauhoa ne vaan on . :slight_smile:

[Poistettu ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori] Pureskeltuna ei ole kovin hyvän makuista eikä varmaankaan tee hyvää hampaille…

Vanha ketju mutta tuntuu puhuttavan aina vaan. Mulla käytössä nykyään depotit ja kyllähän ne tasaa nousuja ja laskuja mutta semmosenaan viihde-arvo mielestäni ihan mitätön. Pienellä mielikuvituksella näistä saa tosinopeita. Joskus kun tulee akuutti ahdistustila, niin ‘sinisen enkelin’ tekeminen on ihan peruskauraa.

Nopeiten sen saa aikaseks pätkimällä depotit saksilla neljään osaan. Mulle jo 5mg antaa helpotuksen. Nämä saksilla pätkityt ja tietysti kaikki murut vesilasiin jossa lämmitettyä vettä (ei kiehuvaa) ja välillä sekottaen liukenee tosi nopeesti ja koko lääkemäärä saa lioenneena nopeen vaikutuksen. Mä kehittelin tän sarkastisen nimen coctailille värin ja tosi kauheen maun takia. Se että se vesimäärä on pidettävä pienenä antaa todella nopeen vaikutuksen. Mitä suuremmassa vesimäärässä niin imeytymisen pikkasen hidastuu kumulatiivisesti.

Voihan näitä maustaa mutta kyllä se tositarpeessa uppoo. Tämä on varma ja todella nopee konsti. Rouskimalla näitä, saa hampaista harjata vielä seuraavana päivänä sitä karmeen makusta, kovaa kiinni olevaa paskaa.

Mä laitoin tämän hyväkskoetun tähän ihan vaan nopeesti ahdistusta ja paniikkia hoitaan(ylläpidolle tiedoks) Näiden viihdekäyttö potentiaali on niin onneton, että näillä hankkii vaan viinan kanssa hankaluuksia ja muistamattomuuden tuomia morkkiksia. Kaikki kai tietääkin tän, että oppareiden kanssa näistä voi helposti rakennella hengenvaarallisen combon ! Kannattaa sitten muistaa jos on ensimmäistä kertaa pappia kyydissä, että 0.5mg Xanor=10mg pamelaa, joten tommonen viiden mg:n Xanor - setti vastaa levyä kymppisiä pameja…

^ No joo, katsotaanpa mitä mode tuumii tuosta sun hyväätarkoittavasta paniikkihelpotusreseptistäsi. Mulle se nyt on muuten ihan sama, vetääkö Xanorinsa depotteina vai tosinopeina, mutta “mulle riittää jo 5 mg” :unamused: . Aika hiton monella on sen verran alhaiset benzotolet, että 5 mg alpratsolaamia on todella jättiannos, vaikka sulla ei olisikaan.

En jaksa tehä uutta keskustelua, mut kysyisin että voiko ton 2mg depotin ottaa kokonaan jos on ihan toleton(ekaa kertaa)?

No voi. Sen vaikutus vaan alkaa hitaammin ja kestää pidempään. Jos sitä nyt tuntee edes, mutta etköhän sä tunne jos sulla ei ole tolea. Onhan se aika iso annos tolettomalle, että varmaan pienemmällä pärjäisit, mutta eipä se muuta tee kun vaikuttaa vähän voimakkaammin.

Mä en heniklökohtaisesti pidä depot-Xanorien vaikutuksesta, tuntuu ettei ne auta niihin oireisiin niinkun lyhytvaikutteiset.

Voithan sä halkoa sen ja murskailla suussas, jos haluat nopean vaikutuksen ja pienemmän määrän kerralla, Eipä se silti mun mielestä vastaa tavallista Xanoria - mut se voi olla vaan mun päässäni.

Voi. Depotit vapauttaa alproa pikkuhiljaa päivän mittaan. 2mg kuullostaa kyllä isolta määrälle, jos paniikki/ahdistukseen käyttää ja toleransseja ei ole. Jos viihdettä haet niin unohda bentsot, hyvä lääke - paska huume :exclamation: Tietty nopeilla äxxillä sen nupin saa sekaisin, jos nauttii muistin menetyksestä ja seuraavan aamun häpeästä kaikesta mitä on duunaillut. (Varsinkin jos on alkoholia alla :neutral_face: )

Depot-Xanor nimenomaan kannattaa ottaa kokonaisena, jollei tahdo liian tujua vaikutusta :wink: . Eihän se alpratsolaamin määrä tokikaan mihinkään kasva tabua rikkomalla(Ehheh), eli jos tuosta ottaa puolikkaan, niin 1 mg alpratsolaamia siinä on, mutta tosiaan nousee nuppiin huomattavasti nopeammin ja intensiivisemmin. 2 mg alpratsolaamia on kyllä aika iso annos tolettomalle, mutta jos sitä lääkitystä nyt ihan oikeaan ahdistukseen, paniikkiin tmv. tarvitsee, niin parempi ottaa kokonaisena, koska silloin tosiaan vaikuttaa pidempään, eikä pitoisuuden äkillinen romahdus aiheuta itsessään ahdistuneisuutta. Tosin tuo rebound-ahdistus ei välttämättä koske lainkaan ensikertalaisia, vaan vaatii jo pientä tottumista lääkkeeseen/jatkuvampaa käyttöä.

Benzot ovat tosiaan hyvä lääke, mutta paska huume ja mikäli sitä tolea ei ole, niin ei sitä kannata heti kättelyssä nostaa ihan huvikseen sellaiselle tasolle, että sitten, kun lääkkeitä oikeasti tarvitsisi, mikään ei meinaakaan riittää. Jos sulla tunnontuska on siellä nyt oikeasti paska olo, eli tekee tyyliin mieli hypätä katolta tai tuntuu, ettet uskalla liikkua enää koskaan kämpästäsi ulos, niin toki silloin kannattaa ottaa siihen helpotusta, mutta jos sua nyt vain vähän vituttaa, koska on syksy tai ihan vain sen tähden ajattelit ottaa, kun tuota nyt tuossa on ja enpä ole ennen kokeillut, niin jätähän väliin :wink: .

Voi kokonaisena, pureskeltuna tai muuten miurskattuna taas tulee nopeasti uni. Mulle monen vuoden epäsäännöllisen bentsojen käytön jälkeenkin 2mg nopeeta alpratsolaamia pisti nukkumaan jos himassa otin.

^ Mä käytän Xanoria erittäin harvakseltaan nykyään, kun siitä olen kerran onnistunut eroon hankkiutumaan, ehkä kerran vuodessa, jos jokin karkea arvio pitää heittää. Ei mua kyllä tuollakaan vähällä käytöllä nopeakaan Xanor pistä nukkumaan, vaan piristää, ihan riippumatta siitä, missä olen tai mitä mua huvittaa tehdä. Tosin mulla on benzojen käyttö säännöllistä(Enimmäkseen menee klonatsepaamia), verrattain korkea toleranssi ja olen aikoinani vetänyt alpratsolaamia enemmänkin.

^
Niinkun itsekin sanoit, ei ihme koska sulla on joka tapauksessa kauheet bentsotolet, ristiinhän ne menee melkosen lahjakkaasti.

Tosin eipä itselläkään 2mg pistä väsyttään, tosin selkeesti se “päihdyttää”, mutta ei väsytä, yksilöllistähän tuokin tietysti.

^ Jos saan udella, eikä tosiaan tarvitse vastata, mutta mites sulla, kirkas, pysyy homma lapasessa noiden Xanoreiden kanssa, kun ymmärsin, että nyt niitäkin olisit käyttänyt? En tarkoita edes mitään kuosaamista, vaan ihan lääkinnällistä käyttöä. Mulla kun lähtee homma ihan lapasesta sen tähden, että se alpratsolaamin nopea puoliintuminen aiheuttaa itsessään ahdistusta ja sitten toki annokset vain nousevat ja nousevat, kun sitä yrittää hillitä ja kaamea noidankehä pyörii :open_mouth: :frowning: . Myönnän kyllä, että olen myös väärinkäyttänyt noita ihan tarpeeksi, joten toki sekin vaikuttaa, mutta mulle ehdottomasti mieluummin Rivatril ja sitten hyvänä lisänä tarvittaessa Diapam. Nuo pitkävaikutteiset saa helposti pysymään hanskassa, eikä toleranssi olisi kasvanut varmaan lainkaan, ellen ihan silkkaa tyhmyyttäni olisi mennyt noillakin “viihteilemään” ja paljon :unamused: :blush: .

Kyllähän tuo alpratsolaami väliin kitkuttaa ja siksi sitä tulee joskus ihan huvikseen otettua vieläkin, mutta voisin luopua siitäkin vähästä, kun en ko. lääkettä oikeasti mihinkään tarvitse, benzoilla viihteily on ihan vitun turhaa ylipäätään ja kun en tosiaan Xanoreihin kovin usein uskalla koskea, etten jälleen olisi kusessa niiden kanssa.

^
ihan hyvin varsinkin kun tosiaan xanoria päivisin käytännössä syönyt (tenoxia yöks välillä jos tarve). Mut tosiaan vaikka on 1mg nopeita ja depotteja ja 0.5mg nopeita, niin usein puolitan noi ykköset nopeet ja otan 0.5mg kerralla ja täs nyt pari viikkoo mennyt bentsoja käytännössä päivittäin. Yli 1.5mg xanoria ei oo päivässä mennyt, 0.5mg:lla usein sinnitellyt ja hyvää tekis olla kokonaan ilman bentsoja. Onneks se ei ole vielä kovin vaikeeta, viikonloppuna joku päivä ainakin ilman, ehkä tänään jos olot pysyy siedettävinä.

Mutta onhan tää nuorallatanssia mitä pidempään säännöllisesti syö, varmaan riski koukahtaa vielä paljon suurempi ja helpompi, kun on kerran yli 10vuoden pahassa bentsokoukussa ollut aikasemmin jo.

Ei vituta vaan vähän, vaa ei nyt vaa jaksa paskaa oloo tai hyppään katolta… sellane fiilis on. Otin itseasias nyt sitte 2mg depotin joku kaks tuntii sitte, eikä edes paljo mitään oloja ole, kiskasin nyt ton vikanki naamaa 1mg depot … murskasin sen, vaikuttais nyt vittu jo.
Vaikuttaa vaa sillee, et mitä ny horjuu ja jotai sählää tässä ja naureskelen. Mut ei mitää kovi ihmeellistä.

Itse testasin toissapäivänä 2.5mg xanorii ja 12 bissee jonka päälle yks spliffi ja parit beissit hätäristä. Oltii kyllä semmosissa skutseis et huhhuh

Ja tohon ylempää vielä että ei siis ollu minkäälaisii toleja xanttuihinku oli eka kerta ku testasin

Joo, Xanor ja alkoholi huono yhdistelmä. Menin Thaimaaseen elokuun lopussa Xanorit mukana ja heräsin kolmen viikon päästä vankilasta, täydellinen muisti katkos koko ajalta. Oli pari juopumus pidätystä jotka myöhemmin poliisi raporteista tuli ilmi ja lisäksi Xanor on huumausaine Thaimaassa ja niitä mulla oli repussa mukana 66kpl jonka takia häkki heilu. Pääsin kuitenkin vähällä kun tuomio oli sakkoa n.1500 euroa ja kahden vuoden maahantulo kielto jonka immegration center muutti elinikäiseksi porttariksi Thaimaahan.

Tietääkö kukaan, miten saisin xanor depot respan vaihdettua esim nopeavaikuttaviin tai rivoihin?

^ No varmaan hyvin yksinkertaisesti siten, että sanot lekurille, että kirjoittaa nopeita Xanoreita tai Rivoja. Lääkäri kai yleensä nuo respahommat hoitaa, eikä se osaa ajatuksia lukea.

Kaikki Xanorit oli depot tai mikä tahansa versio vedetään kohta pois Suomen markkinoilta. Näin kävi 2.5mg temestalle. Liian koukuttavaa.