Xanor Depot 2mg

Noita olisi tuossa. Auttaako murskaaminen oikeasti vaikutuksen nopeuttamiseen? Jos oikein murskaksi pistää, ni kuin pian pitäis vaikuttaa?

Käsittääkseni jotkut lääkäritki suosittelevat tuon murskaamista, jotta vaikutus saataisiin nopeammin… En kyllä tiiä miksi eivät suoraan sitte määrää nopeita Xanoreita…

Mulla tää haku aina vajailee, ni ei oikeen tahdo sillä löytyvän, vaikka aiheesta varmasti onkin paljon kirjoiteltu. Joten sorry taas uudesta aiheesta…

Depot-tableteissa käsittääkseni se depot tarkoittaa sitä että siinä on jokin mekanismi joka vapauttaa sitä alpratsolaamia pitkään ja hitaasti. Murskaamalla tietysti se saadaan nopeammin imeytymään.

Johtuu varmaan siitä, että se on niin kova, joten sulaa hitaasti.

Pistin just pari Minigrippi pussiin ja hakkasin vasaralla jauhoksi…

Jäivät vaan vähä hampaisiin kiinni, mutta kait ne sieltä suustaki imeytyy…

Kauan nuo muuten vaikuttaa, jos ne murskaa? Eli millon uskaltaa hyvällä omallatunnolla auton rattiin lähteä?

Ja kuin vahva tuollainen 2mg on muihin bentsoihin verrattuna?

…sieltähän ne…

en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines tuolla on arvioita viimeisessä sarakkeessa, että kuinka monta mg:tä mitäkin bentsoa vastaa 10 mg:tä diatsepaamia. Itse välttelen ajelua bentsoissa, koska siinä väkisinkin hidastuu refleksit ja ajattelu, mikä on aika paska juttu varsinkin kaupunkiajossa.

6 kpl 2mg rivatrillii otin.
tää maistuu ihan miedolta sano
marja-liisa ku hartsalta poskeen otti.

Rivaa ja viinaa varmasti löydät ittes putkasta tai lekurin pöydältä :astonished:

Ei Mun Tolella Valitettavasti :cry:

Murskaamatta/pureskelematta vaikutuksen alkua saa odotella tunnin verran. Jos puhutaan perus annoksesta 2-4mg. Murskattuna kuumaan nesteeseen sekotettuna olot saa jo 10minuutissa.

Itse saan paremman euforian depoteista kuin nopeista. Muutamia kertoja kokeilin peräkkäisinä päivinä eri valmisteita ja huomasin ettei nopeat tehneet muuta kuin väysneeksi. Mun mielestä depotit on ihan samaa tasoo ei vaan tuu koukuttavaa nousua jos syö kokonaisena.

Mitä noita muttereita on tullut pureskeltua niin huomattavasti nopeammin fudaa kuin sellasenaan nieltynä. En kyllä tiedä 100% varmasti Xanor depotin vaikutusmekanisnia, mutta pureskeltuna sen saa toimimaan nopeammin mutta tietysti lyhyemmän aikaa.

kyl ne liukenee kuumassa ihan normaali nopeuksiseks.

oon 90% varma että xanor depottejen mekanismi perustuu siihen kovaan rakenteeseen siinä tabletissa itsessään. sen sulaminen vatsassa kestää pitkään.

Joo kyllä ne nopeammin toimii jos murskaa. Se mälli mitä pureskelusta jää hampaiden koloon on kohtuu kammoa :smiley:

Kauan noiden vaikutus kestää, jos niitä ei murskaa ja jos ottaa muutaman noita 2mg vahvusia?

Jep, kannattaa alkaa vetään 2 millin xanoreita huvikseen.
Se 2mg on jo vahva annos. Ota mutama sellanen aina sillon tällön niin susta tulee täys vajari hyvin nopeesti.

Jos on paniikki päällä niin ilman tolee 0,25mg voi jeesata jo selvästi.
Mutta se paniikki tulee reboundina takasin mahdollisesti pahempana, eli niitä ei kannata käyttää oikeestaan siihenkään, ellei oo pakkotilanne edessä.

Huomaat kyllä mahdollisesti sitten myöhemmin mitä ne sun päälles tekee jos useemmin alat syömään.

No kerrotko mullekin, mitä ne tekee päälle? Mulle bentsoriippuvuus ja väärinkäyttö ovat tuoneet enemmän [size=150]ahdistusta[/size] kuin vieneet, eli sillä tavalla on ollut tosi huonoja vaikutuksia. Minut tuntevat ihmiset eivät ole yleensä “täys [eikä itse asiassa minkään sortin] vajarina” pitäneet. Eka Xanor-respa ehkä joskus v.90.

Vierotusoireet on asia erikseen, sillon on vaikee tehdä yhtään mitään, päättää, toimia, mutta sama koskenee muitakin riippuvuksia. Ja kun sit sen lekurin LUPAAMAN (kyllä Auktoriteetti tietää, vaiko eikö) annoksen ottaa, ajatukset kyl kulkee…

Ja tämä EI ole suositus niiden käytön alottamiseen, niin monet vierotusoireet olen jo ehtinyt kärsiä, että voin kertoa että sangen v*ttumaisia ovat olleet…

että sellasta :roll:

Kyl.

Ne vaikuttaa monella osa-alueella psyykkisiin suorituksiin negatiivisesti. Ja reilusti verrattuna moniin yleisiin päihteisiin, poislukien joku päällä oleva trippi tai jatkuva nipsujen rouskiminen.
Jos et usko niin ok, en jaksa alkaa ettiin kaikkia tutkimuksia mitä oon lukenut. Ja oon nähnyt/kokenut kyllä niistä aiheutuvaa ajatusten vajausta, en puhu siis minkään tutkimuksien pläräylyn pohjalta alkuunkaan.
Jos on paha paniikkihäiriö niin tottakai ne selkeyttää ajatuksia kun otat napin. Sama tapahtuu reboundien ollessa päällä. Mutta kannattaa verrata sitä ajatuksen kulkua siihen jos ei olis ikinä ottanut yhtäkään bentsoo. Joillekkin ne on ehkä kuitenkin ainoo vaihtoehto.

Nyt puhuinkin toistuvien reippaitten alpratsolaamiannosten huvikäytöstä. Muutama 2mg nappi kerrallaan. Kyllä rupee tuleen sitä damagee aivan varmasti, paljon ja nopeesti.
Kyllä siitä riippuen kuukausien/vuosien kuluessa sit toipuu.

Ja en jaksa enempää perustella tai puollustella juttujani, ei se mua todellisuudessa kiinnosta mitä käytätte tai jos tiedätte että oon väärässä, kunhan sanon vaan oman mielipiteeni.

Vaikka se on vaikee sanoo ite jos alkaa hidastuun, tai vielä vaikeempi tietää omaa kehitystään jos ei olis käyttäny, niin ehkä ne sitten ei o sulle aihettanu psyykkistä rappeutumista jos kerran niin sanot. Epäilyjä tietysti on mutta en todellakaan pidä sitä mitenkään mahdottomuutena. Ihmisen mieli kun toimii niin yksilöllisesti.

Asia riippuu sun bentsotolesta, mun mielestäni. Nimittäin henk.koht en ota xanoreita kovinkaan usein ja nyt kun pitkästä aikaa otin 2mg mutterin sellaisenaan, niin en huomannut oikein minkäänlaista vaikutusta vaikka mulle sanottiin, et mutteri on hyvä ottaa sellaisena päivänä ku ei oo oikein mitään muuta ja haluat suht iisin meinigin koko päiväksi… :confused: Ilm.six kun mulla ei ole xanor-toleja… Käytän kyllä aika paljon muita bentsoja, vaikka otan niitä vaan suht pienen annoksen pv:n mittaan, mutta tasaisesti sitä tolea on ilm. kertynyt.

Jos et ole siis napsinut bentsoja esim. viimeiseen viikkoon, niin luulisi parin 2mg xanor depotin tekevän tehtävänsä.

Seur. kerralla kyllä itse ainakin tilttaan mutterit jauhoksi ja otan väh. 2 kerralla. Mulla on muutenkin outoja kokemuksia xanoreista. Esim. joskus 1-2 telaketjuu toimii aivan villinä ja sitten kun niitäseur. kerran saa käsiinsä niin eivät mokomat sano mitään?!! Jotain virolaisia lumelääkkeitä vai mitä ihmettä?

Depotit on muuten kyllä mun mielestä aina ollut parhaita ihan sellaisenaan. Varsinkin tramal depotit ovat säilyneet lemppareinani , sillä vaikka vaikutusta saa ootella 1-2h , niin toimintakyky ja meno on päällä AIVAN KOKO päivän. Aina. :smiley:

Joo, vastauksesi oli ihan asiallinen. Keskustelustahan tässä pitäisi olla kyse, eikä provosoitumisesta, öh.

Mulla on vaan hyvin pitkä kokemus sekä väärinkäytöstä (hyvin suuria annoksia kerralla)ja riippuvuudesta, ja olen huomannut, että viekkareissa olen täysin zombi, ja mitä olen vertaillut kokemuksiani sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat olleet hoidossa muiden aineiden takia he ovat kertoneet samaa. Paniikkihäiriötä ei ole, “vain” syvä masennus (masennuslääkkeet eivät ole pahemmasti auttaneet, olen syönyt 80-luvulta saakka) ja voimakas ahdistus.

Ja olet oikeassa siinä, että joidenkin tutkimusten (lähde: joku tutkimus internetissä :unamused: ) mukaan ainakin yksi osa-alue kognitiivisen suoriutumisen testeissä (vähemmän poliittisesti korrekti ilmaus: älykkyystesteissä…) heikkenee, ja se olisi spatiaalinen hahmottaminen tai päättely. Mut hei, ei musta suunnistajaa pitänytkään tulla… Ne on aina olleet niin teoreettisia nää mun kiinnostuksen kohteet. Keskittymiskyky on nykyisin huono, mutta siihen vaikuttavat myös masennus ja kova ahdistus, silloin kun lääkkeitä ei ole. Lisäksi bentsojen ansiosta tunnen olevani lähes normaali ihminen… Paniikkihäiriöön en niitä aikoinaan saanut, vaan jännittämiseen, huh. On vaikea luopua lääkkeen käytöstä, kun ei jaksa edes astioita tiskata ilman. No, meni taas vähän henkilökohtaiseksi tilitykseksi…

Siitä en ole vakuuttunut, että jos riippuvuudesta puhutaan (alkuperäinen kirjoittajahan puhui viihdekäytöstä, en jaksa tarkistaa, muttta kun siitähän se riippuvuus lähtee usein kehittymään, vai?), bentsot jättäisivät pahimmat jäljet aivoihin. Opiaatit, alkoholi? Enkä ehkä usko sitä, että runsaatkaan annokset nopeasti aiheuttaisivat aivoihin häikkää, ne oireet, mitä siitä ihmisestä huomaa, voivat olla psyykkisiäkin, tai ihmisestä on sit vaikee AINA sanoo, etä onkse ny ottanu vai ei: eli jos se ei muista jotain, johtuukse siitä, että se on nyt ihan normaalissa annoksessa, vai ottanu liikaa. Tai no kyl sen huomaa. Eli muistiin ne näyttävät vaikuttavan ainakin silloin, kun sitä on veressä.

Asia on kuitenkin jossain määrin kiistanalainen: jotkut lääkärit sanovat, että evidenssiä ei ole (vaikka eivätpä ehkä ole etsineetkään) pysyvistä vaurioista; että bentsot olisivat lääkkeitä, jotka vaikuttavat sen aikaa, minkä vaikuttavat, mutta poistuvat verestä, and that´s it. TK-lekuri - joka kyllä ilokseni vaikutti erittäin perehtyneeltä päihdeasioihin - sanoi, että oireet ovat enimmäkseen psyykkisiä, toitotan tässä sitä ahdistusta. Tietenkin kouristukset ja krampit ovat viekkareissa mahdollisia. Mutta sitten löytyy noita tutkimuksia, joiden mukaan on mahdollista, että bentsoreseptorin jatkuva pommittaminen saattaa lopulta aiheuttaa tuhoa aivoissa.

Itse en ole varma, kuinka paljon bentsot ovat haitanneet älyäni, keskittymiskykyäni, opiskelin ennen innostuneesti, nykyään en jaksa. En tiedä johtuuko se bentsoista, vai näistä muista häiriöistä. Ehkä molemmista. Tai innostuksen puutteesta, jonkinasteisesta syrjäytymisestä. Toisaalta tällä hetkellä olen siinä tilanteessa, että, jos nyt lopettaisin bentsojen käytön (EN tarkoita väärinkäyttöä, siitä haluan ehdottomasti eroon), en tiä pystynkö esim. tekeen mittään työtä: paljon haaveita olis, mutta kun bentsot on vähän semmosia rohkeuspillereitäkin mulle… :frowning:

Tarkoitukseni ei ole riidellä. Näistä tulee aika henk.koht juttuja mulla, mutta puhun omasta kokemuksestani.

Toivon, että keskustelu jatkuu…

Toivottavasti tää ei vaikuttanu vajaan kirjotukselta, kirjotusvirheitä varmaan on, mut kun aika loppuu just!

Totta. Rivatril = Raivotril

Joo mä päätin, että en halua kyllä sotkea viinaa ja bentsoja; en sitä niin paljon ole tehnytkään, mutta liiallisella xanor-annostuksilla ja alkoholin yhteiskäytöllä on oikeasti tappavia vaikutuksia. Lähde: Mytykytystietokeskus. Puhumattakaan kuhmuista ja iskuista päähän ym. mukavaaa.

En suosittele. Ja kun tä mun riippuvuus on kestäny niin helevetin kauan EN SUOSITTELE aloittamaan. Mul ei o ny aikaa tarkistaa, kuka kommentoi sitä mun aiempaa kirjotusta, mutta siinä hän varmasti on oikeasssa, että keskittymiskyky olisi parempi, ja kiinnostus asioihin, ja kenties sen ajatuksenkulkukin. Tietenkin me lähdetään myös eri tasoisista kyvyistä, joku sano joskus, että kun hänen ÄO on jotain 190 (onks mahollista?), ei hän nyt niin sitä murehdi, jos se on laskenu.

JA myönnetään, reboundissa, vierotusoiressa joutuu joskus mietttiin miten depot"paketti"-aukastaan…