Oon siis pari kertaa kokeillu, mut siitä edellisestä kerrasta on varmaan 4kk jo. Eli oon ihan toleton.
Otin tavallisen Xanor 2mg jo reilu yli tunti sitte. Jos ois toinen ni otaisin varmasti heti. Aattelin et ois tullu ees jostain kivaa.
Vähän on semmonen pieni pöhnä olo, vähän lagaa, ei ahdista, vähä rauhallinen ja lepposempi… mut ei tää nyt sillain vaikuta oikeestaan.
Ihan suht normi olo noistaki huolimatta. Otin just viinashotin jos buutais vähä. Ihan paskaa. Voiko tää nyt vaikuttaa vielä yhtää paremmin tästä, vois olla enemmänki tuubassa ku nytte.
Vai onks tää vaan tämmönen. Aattelin et ois ollu enemmän joteki ees vähä hauskaa.
Sit mun piti viel kysyy, että kauan vaikutus kestää en saa kunnon vastausta googlettamalla.
Voiks tää tästä vielä mennä et ees ite paremmi huomais jotain vaikutusta.
Jotain vielä piti kysyy mutta mietin hetken että mitähä helvettiä se oli …
Mut siis en tunne olevani mitenkää yhtää sekasi. paska lääke sanon minä no yhkä toi viinaa buustaa vähäse
Sen lisäks eipä naurata vittuakaan alkaa vaa tässä vituttaa kohta jos ei toimi kunnolla!!
Olet ennenkin kysynyt samaa, eikä siitä ilmeisesti ole jäänyt sinulle muistikuvaa, vaikka silloinkin väitit ettet ollut yhtään päihtynyt Xanorin ottamisen jälkeen.
Kun joku on bentsopäissään, niin toiset monesti huomaavat sen, vaikkei henkilö itse tuntisi olevansa lainkaan päihtynyt,
niin tein muistan sen mutta sen takia tein nyt uuden kun en saanu vastausta kysymykseen että kauanko vaikutuskestää … joo tuskin tää tästä paranee vedän vitun moiset liiskat
Siis siitä on nyt 2h ja 30min. En mä enää huomaa juurkaan mitään vaikutusta, pöhnä vaan. Ehkä toi viina auttais buustaa.
Oispa toine 2mg ni varmaa auttaiski … perkele ! : D paskaa tämä on noh mutta mutta ehkäpä ens kerral varaudun pariin…
Eli luulen et koko vaikutus lakkas jo nytte.
Mieitin onko muilla näin :
Voi sillä olla jotain vaikutusta jopa vuorokauden ajan, mutta se vaikutuksen alussa tuntuva “humahdus” jonka pystyy itse huomaamaan ei kestä kovin pitkään. Ja depottabletista ei luultavasti tule sitä humahdustakaan.
Usko pois, ettei Xanoreilla ole viihdearvoa. Toi 2mg tolettomalle on jo ihan liian iso annos, kokeile ens kerralla vaikka 0,5mg niin ei vituta. Kaikki Xanorin vaikutukset onkin jo listattu tuossa sun aloituspostissa. Vaikutusaika on just se about 2-4h, tosin ilman toleja 2mg varmaan vaikuttaa pidempään. Eli varovaisuutta viinan kanssa.
Jos aiot jatkaa bentsokokeiluja niin hanki vaikka pameja tai tenoxeja. Suomessa yleisesti saatavilla olevat eivät tuota euforiaa eivätkä juurikaan omaa viihdekäyttöpotentiaalia.
Otin sillo joskus 1mg tolettomana eikä ollu mitään vaikutusta. Eimitään. Ni siks 2mg… noh ens kerral sit vissii 4mg kerral ihan paskaa. Eli ei tää kyl nyt enää vaikuta mitenkää. Aaattelin et edes joku 6 tuntii ois ollu vähä seko… no ehkä ton viinan kanssa sitte ni tulee jotain oloja .
ai miten ei vituta vaikuttaako se 0,5 samal taval ku 2mg … ja sit voi ottaa neljä kertaa ni aika pitenee… Okei no siirryn lyricoihi jos niistä tulis ees vähä parempi olo . MUA vituttaa masentaa ja JOPA ahdistaa tällä hetkellä .PASKAN PASKA LÄÄKE
ei näistä viihteeseen ole … miten tämmösee paskaa voi edes koukkuun jäädä vittu paska olo on!!
Hiaman semmonen lepposempi muuten ei. Katotaa oonki ku vedän ton saatnana vitun viinapullon tossa !
Nytkö join pari kaljaa ja pari shottii viinaa… meni muute ihmeellise nopee… Yleens kestää yli puol tuntii yks bisse. Ja nyt varmaa puol tuntii… On vaa tokkurainen ja vähä väsyny olo. Ja vähä höpsö.
Mut enpä tii. Kai mä sit oon tottunu johki esso oloihi ja kunno nousuihi ni tä ei oo mitää verrattuna siihe.
Mut se alko vähä vaikuttaa uusiks ku jua alkoholii
Mitä oloja sä sitten Xanorista hait? Hitto soikoon, mulla se ei koskaan ole vaikuttanut euforisoivasti. Kunhan vie ahdistusoireet ja paniikkioireet pois. Jos joku lääke toimii toisella (rauhottava) euforisoivasti, niin ei se kaikilla toimi niin, yleisesti se toki rauhottaa ja alussa tulee pöhnäinen olo, jos ei omaa rauhottaviin toleranssia. Mitään iloa tai euforioita en ole koskaan saanut mistään rauhottavista, ainoastaan sen avun minkä tarvitsin.
Minä taas saan alpratsolaamista todella hyvän miellyttävän fiiliksen ja ahdistuksen poistumisen lisäksi muutun erittäin sosiaaliseksi. 1mg tekee jo tämän. Omalla kohdallani ehkä euforisoivimpia bentsoja. Kyllä itse tunnen joskus bentsoilla euforiaa.
Mutta lyrica itselläni voittaa bentsot kyllä kaikin puolin. Lyrica painii minusta ihan eri sarjassa kuin bentsot.
VMP!!! Aloittajan sekavasta ja aggressiivisesta ulosannista voisi päätellä, että Xanor vaikuttaa varsin hyvinkin :mrgreen: . Sitä benzopäihtymystä ei tosiaan itse välttämättä tajua ennen kuin jälkeenpäin, kun ei muista yhtään, mitä on tapahtunut, mutta jotakin osviittaa tapahtumista saattaa antaa mm. se, että herää putkasta . Ja alkoholi toki buustaa alpratsolaamin(yleensä benzojen) vaikutuksen potenssiin X. Suosittelen lopettamaan tuon pelleilyn ennen kuin käy oikeasti hullusti . Tosin niin on jo saattanut käydä. Ilmoittelehan ihmeessä, mitä poliisit sanoivat, kun sua putkasta päästivät, ellet sitten tehnyt jotakin sellaista, että olet kiinni pidemmänkin aikaa.
Olen mäkin alpratsolaamista oloja onnistunut repimään, mutta ei se nyt, herranen aika, mitään MDMA:ta, piriä tmv. ole, eli ei siltä nyt kovin kummoisia kannata odottaa . Ja ehkäpä kuulut siihen enemmistöön, joka ei benzoista liiemmin oloja saa. Ole onnellinen moisesta. Näin välttynet pahanlaatuiselta benzokoukulta .
Muistan kaiken… melkeen. Alkoholi vaan nousi nopeemmin päähän. En joutunu putkaan. kolme päivää tän jälkeen jouduin kyl ja sillon en ollu edes muuta ku juonu, enkä siis tehny mitään muuta ku kaaduin maahan ja aatelin hetken lepää en riehunu en samatein tulee kytät ja sen jälkee heitinki sitte sen puhallusmittarin vittuu ja samatei putkaan. Mutta siis sehän oli vasta sen jälkeen, ku nää ite alko vittuilee. KYLMÄ siellä oli.
olin itseasiassa paljo rauhallisempi ku otti xanor ja viinaa. Tosin en kamalia kännejä vetäny sillon. Paskaa en mä kyl enää xanoreit. Ehkä Lyricaa. Täytyy kattoo.
Moni ei edes välttämättä huomaa bentsojen vaikutusta, ennen kun on tolea, tai annos on järjettömän suuri. En minäkään päihdeuran alussa pitänyt bentsoja yhtään minään. Ei sitä essojen tai pirin loppuessa mitään “keventäviä” tarvittu…
Missä oli kylmä? Siellä kadulla maatessa olletikin . Kai putkassa edes vähän lämpimämpää oli, vaikkei se nyt mikään viiden tähden hotelli olekaan. Sillä lailla ne kytät vittuilevat viattomille ihmisille, että korjaavat talteen hengiltä jäätymästä :mrgreen: . Kyllä siinä onkin ihan oikeutettua alkaa riehua. On minuakin vituttanut monesti, kun kytät ovat keskeyttäneet ihan silkkaa vittupäisyyttään parhaat bileeni, kun vähän vain potkin paskaksi erinäistä julkista omaisuutta ja sitä rataa :mrgreen: .
Lyricat ne vasta paskaa ovatkin. Jos haluaa viihteillä. Enkä nyt ahdistusta poistavasta vaikutuksestakaan tiedä, eivät siihen ainakaan minään akuuttiapuna toimi niin kuin bentsot. Mä saan vaan silmät katsomaan vääriin suuntiin ja vitullisen heitehuimauksen ja oksetuksen Lyricoista. Tosin se saattaa sitten jonkun muun mielestä olla viihdyttävä päihtymystila.
1-2h niin alkaa vaikuttaa. En ymmärrä Nnaana puhuu… vai oliks se valistus puhe… kyseessä kuitenkin ihan toisen tason lääke kuin bentsot.
Nyt puhutaan niin loistavasta lääkkeestä kaikilta osin, ettei tosikaan. Ehkä tämän vuosisadan parhaimpia lääkkeitä. ja kai se päihdekin voi olla nimittäin viihteellisyys ja euforia on todellista juhlaa :mrgreen:
^ Ei ollut valistuspuhe, vaan mun oma kokemus. Olen ottanut korkeimmillaan 225 mg ja ei niin minkäänlaista vaikutusta, paitsi paha olo. Enempää en uskalla testata, koska pelkään kouristuksia. Yksilöllistä se on, mikä kelläkin toimii, mulle kyllä bentsot toimivat paremmin ahdistuksen poistoon, ja no, viihteeseenkin kun ei tule niin järkyttävän karmeaa oloa. En Lyricasta tiedä, jos käyttäisi säännöllisesti, että millainen sen vaikutus sitten olisi, mutta kertakäyttöisenä ei ihan oikeasti mulle toimi, eikä ole millään tapaa viihdyttävä/euforisoiva. En tiedä, onko mun muulla lääkityksellä osuutta asiaan, mutta ei se ilman muutakaan lääkitystä kyllä ole toiminut mitenkään positiivisella tavalla.
Nimenomaan viihteeseenhän ne Lyricat pelittävät. Buustaavat kaikkea aivan jumalattomasti, erityisesti jarruja. Mielestäni ihan eri tason tavaraa, kuin mikä tahansa bentso. Myös laskuihin oma ykkösvalintani. Jos lääkekaappiin pitäisi valita yksi yleislääke, eikä muuta saisi, valitsisin Lyrican.