Xanor 2mg .. eipä paljon vaikuta

Tai no, perun puheeni, kyllä opioideilla ahdistuksen saa paremmin pois kuin bentsoilla. :sunglasses: Mutta siihen niitä ei ole tarkoitettu ja mitään en suosittele. Jos multa otettaisiin kaikki lääkkeet pois ja annettais valita, niin valitsisin kyllä diatsepaamin. Jos taas kaksi lääkettä, niin Tramal ja Diapam. Muutoin olisin kyllä valinnut Tramalin ainoaksi, mutta perkele sen kanssa ei saa unta ainakaan. Henk.koht olen sitä mieltä, että diatsepaami on kaikkein yleispätevin lääke.

Mihinkään laskuihin Lyricaa ei ole kyllä järin järkevää ottaa. Sehän aiheuttaa normaalille ihmiselle epilepsiakohtauksia käsittääkseni suht helpolla, vaikka epilepsialääke onkin. Pirilaskuissa tai darrassa nyt elimistö kaiketi on muutenkin herkempi ties mille.

Jos mun pitäisi valita yksi ainut reseptilääke kaappiin ja mitään muuta ei saisi, niin kyllä se olisi ehdottomasti jokin benzo, mieluiten toki pitkävaikutteinen, eli käytännössä Rivatril tai Diapam. Ei ainakaan mikään paska-Xanor, joka tosiaan toimii ainoastaan kakaroiden typerään viihteeseen hetken aikaa ja sen jälkeen siitä onkin pelkkää harmia :smiling_imp: . Tämä siksi, koska a) riippuvuus :mrgreen: ja b) olen juoppo ja kunnon krapuloita ei todellakaan hoidella millään Lyricoilla tai oppareilla ihan jo kramppiriskin vuoksi, jos toki muutenkin Diapam vain on se pätevin krapulalääke koskaan :stuck_out_tongue: . Tuohan tässä itse asiassa on pyrkimyksenä, etten enää mitään muuta reseptilääkettä tarvitsisi, kuin benzoja. No joo, antibioottikuurin voin ottaa, jos sillä tavoin sairastun :stuck_out_tongue: .

En pidä Lyricasta minäkään niiden parin kokeiluni perusteella. Ei todellakaan tuottanut mitään hyvää oloa, enkä huomannut mitään opparien buustausvaikutusta. Jos sellaista olikin, se kyllä hävisi hyvin tehokkaasti sen kammottavan päässäpyörimisen alle, joka ei ollut sitten tippaakaan viihdyttävää :angry: . Kyllä mä sen pyörityksenkin kestäisin, jos lääkkeestä saisi siihen oheen oikeasti hyvän olon, mutta kun Lyrica ei tuottanut mulle minkäänlaisia euforia-, lämpö-, letkeys-, mielialan paraneminen-, ahdistuksen poisto- tms. fiiliksiä, vaan ainoastaan sitä ällöttävää pyöritystä :angry: :unamused: .

Ei minua haittaa, jos joku muu Lyricasta pitää, mutta ei todellakaan ole mun juttuni.

No ei ole säännöllisessä käytössäkään millään tapaa euforisoiva tai muuta vastaavaa. Ahdistuneisuuteen jollain tavalla kyllä vaikuttaa, koska olen ahdistuneempi ilman. Silti tarviin ne rauhottavat Lyrican lisäksi, sen verran ahdistunut olen.

Eiköhän tähän pidä todeta vanha viisaus, että kaikki ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla. Kuten jokaisen lääkkeen kohdalla on, toisille sopii toisille ei jne.

Väistämättä tulee TAAS mieleen, että monenkohan ahdistus(tai vaikkapa masennus) on kroonistunut pitkäaikaisen lääkityksen käytön vuoksi :unamused: :confused:

Olen enemmän kuin samaa mieltä. Jopa bubrenorfiini muuttuu klasisseksi oppariksi. Mulla aikoinaan 75mg jo poisti ahdistukset yms.

Nykyään on tolea¡, mut kuukauden tauon jälkeen vaikka 600mg tekee jotain minkä tämän foorumin ylläpito poistaisi ehkä.

300mg-600mg tuntuvat aina hyvältä. Harmi teitä jotka Jäätte paitsi…
Hiton vaikee täl kännyl kirjoittaa

joo mitäs tää nyt on ku tossa 3tuntia sitten otin 2mg xanaxin olen täysin toleton joskus vuosi sitten viimeksi opamoxeja otin pari ja kyllä ne nousi päähän? myyjä oikeen varoitteli mulle että älä ota kerralla kokonaista mutta aattelin ottaa silti kun kunnon oloja hain mutta ei sano mitään???

Xanor/Xanax toimii kyllä ihan hyvin ahdistukseen, niillä joilla on toimiakseen, jos ahdistaa. Jos ei alunperinkään pahemmin ahdistanut, niin ei kai tuolta mitään efektiä voi odottaakaan :unamused: . Ylipäätään benzot ovat hyviä lääkkeitä tarvittaessa, mutta hupi-/bilehuumeina aikalailla nollan arvoisia. Toki ne päähän menevät, jos se on ainut asia, mitä hakee, eikä roippeella/vaikutuksella niin väliä.