Voiko ihminen olla ilman persettä?

Mahtavaa mode kun tulit eka ojentaa etkä saman tien lukkii koko ketjua. Ihan en kyl ymmärrä miks kirjoitukseni piti sensuroida…? Mitäs siinä nyt olikaan? Väkivaltaiseen käytökseen yllyttämistä? Joo tunnustan, kyllähän sen silleen saattoi tulkita. Muuten, toin esille sen että musta on kuvottavaa ja erittäin kyseenalaista toimintaa, jos käyttää hyväkseen jonkun miellyttämisen halua omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen. Mietin myös, että liittyyköhän tuo jokerin sig jotenkin asiaan. Mitenköhän kirjoitukseni niiltä osin oli sääntöjen vastaista?

Pyrin kyllä pitää postaukseni asiallisina, mut jos ja kun joku asia suututtaa ni sen saa toivottavasti tuoda esille? Mutta enköhän minä ainakin saanut jo asiani sanottua tämän asian tiimoilta, eikä siihen toivottavasti tarvii enää palata.

Hyvä juttu tosiaan, ettei tätä heti lukkoon pistetty, kun ainakin musta tämä oli suurimmaksi osaksi ihan hauska ketju. Hieman vain pisti naurattamaan tuo keskustelun pitäminen asiallisena :smiley:. Ihan hyväntahtoista, eikä mitään sääntöjen vastaista läppäähän tässä enimmäkseen oli, mutta en mä nyt siitä tiedä oliko tässä mitään varsinaista asiaa. No, enpä ala tosikoksi, varsinkin, kun itse tätä nostelin, ja tottahan huumoria aina tarvitaan, myös hölmöä alapää-sellaista :smiley: .

Nosto!

Joo, mulla on aika vitun tylsää :unamused: :blush: :smiley: .

Paras ikinä. :laughing:

^ Ainakin melko lähellä :laughing: .

Tämä mulle arka aihe, äitivainaani taisteli syöpää vastaan tommoselle avannehommalla. Tauti paheni niin ettei saanut syödä eikä juoda vaan ravinto pantiin suoneen kahdesti päivässä, semmosta maidonvakeaa nestettä niin ei moneen kuukauteen tullut siihen pussiinkaan mitään. Vastaus siis on että voi elää ilman persettä ja avannetta lähes puoli vuotta, nasa tutkinut asiaa ja ihan puhdas hunaja ei aiheuta ihmiselle ulostamisen tarvetta, ei ole mehiläiskekokaan paskoa täynnä ku talvehtivat ja karhuilla sanotaan olevan pihkatulppa ja jopa synnyttävät unessaan ollessaan eikä pennut pyöri paskoissa.

^ Ei kai täällä mitään sen kummempaa :smiley: . Mä vain innostuin nostelemaan elmerin vanhaa, tai ainakin suht vanhaa, Perse-ketjua, kun mulla oli hieman tylsää :unamused: . Liity ihmeessä mukaan keskustelemaan aiheesta :laughing: .

^ The human centipide -elokuvaa mietit. Älä mieti.

Tämä ketju on kyl aika perseestä…

Tää ketju on loistava. Henkilökohtaisesti pidän persettäni melko käytännöllisenä ruumiinosana. Ja ei, ei millään perverssillä tavalla. :laughing:

Hiukan on tullut vastauksia mun hienoon kysymykseen (taisin olla silloin aikoinaan topicin tehdessä aikas hyvissä:)) Huvitti kyl lukea mitä porukka on kirjoitellut.

Kävin Pattayalla thaimaassa lomalla, maksoin siellä kauniille naiselle notta hän tulisi seksiseuraksi. Melko pian paljastui, että kyseinen leidi olikin ladyboy eli lerssi löyty. Eipä sitä päissään niin kuoleman vakavana asiana pitäny kun on vaan joku reikä mihin lykkiä, mutta tällä “leidillä” ei ollukaan persereikää. Kysyin siltä “where hell I’m supposed to fuck you” Lopulta sitte tissien väliin päästiin lastit ettei raha ihan hukkaan menny. En tiedä sitte sen tarinaa, hemmetin jurrissa olin että tiiä vaikka sillä ois ollukki persereikä, mutta niin hemmetin tiukka ettei sinne saanu sisään tms. Ei pysty tarkkaan muistaan, mutta aika irstas mielikuva jäi. :mrgreen:

youtube.com/watch?v=nYbmM8ypyU0

*** MadManX on puhunut ***

^ No johan siinä oli ulkomaan eksotiikkaa kerrakseen :open_mouth: :unamused: . Ei sulle tullut mieleen tsekata, josko sillä ladyboylla olisi ollut avanne? No joo, heh heh :unamused:

Pitäisiköhän mun tosissani rajoittaa tuota alkoholin käyttöäni, etten ala joskus saada viinan liuottamilla aivoillani ihan päättömiä ideoita :confused: . Kaikkea aivan tarpeeksi hullua sitä onkin jo kännipäissään keksinyt :blush: .

Pitäähän se oma perse olla. Ja joskus sitä persettä voi myös saada esimerkiksi elämänkumppanilta. Jotkut naiset ihan haluavat sitä ja nauttivat siitä. Homoista en tiedä enkä niistä halua keskustellakaan. Mutta tosiaan jos itseäni ajattelen niin kyllä minulla pitää oma perse olla enkä voi ikinä olla se perse aukikaan :laughing: Ja muija antaa omaa persettään mulle jos haluan mutta ei se oikeen ole mun juttu. Joskus ihan ok mutta yleensä se paska inhottaa siinä. Ei kai tähän muuta voi enää sanoo :unamused:

Pakko nostaa taas tämä ketju, tämä on pelastanut monia aamuja, päiviä ja öitä.

^ No voi harmi, Snow, kun mä en nyt keksi mitään hauskaa perseasiaa :neutral_face: . Mieleeni tuli ainoastaan, että mulla on aika helvetin ruma perse :frowning: . Joo, huonossa itsetunnossani täällä taas piehtaroin ja teen perseestäni itselleni elämää suuremman ongelman :unamused:. Isäntä kyllä on monestikin kehunut peppuani, mutta kai se yrittää vain olla ystävällinen. Tai sitten se on jättänyt lääkkeensä ottamatta, mikä ei suinkaan ole mitenkään tavatonta :confused: . Veikkaan vahvasti jälkimmäistä vaihtoehtoa :confused: :laughing: .

Nostinpa tämän, kun kerran tuolla toisessa ketjussa niin uhkasin. Ei mulla muuta.

Ei välttämättä. Kaikilta ei nimittäin erota päätä perseestä ja täten ilman päätä (vaikka se muistuttaisikin persettä) ei voi olla. :smiley:

Perse on kyllä tärkeä, jopa tärkeämpi kuin tissit. Ei luisevaa eikä rehevää, mieluiten pientä ja siroa, mutta kohtalainen pyöreys ei myöskään pahasta. Kulunut kesä on taas ollut persebongarille kulta-aikaa kun hyväpeppuiset tytöt tepastelevat mikrosortseissaan. :sunglasses:

Ko. harrastuksen saralla minulle sattui kohokohta kuukausi sitten paikallisjunassa kun eteeni asteli täydellisyyttä hipova pakarapari erittäin lyhyissä farkkusortseissa. Ei kuitenkaan liian vähäisessä vaatetuksessa, jolloin näkyisi jo jotain asiaankuulumatonta. Tyttö oli muilta ulkoisilta avuiltaan aika average, mutta tuollainen perse kyllä kompensoi melkein mitä vaan. Pari minuuttia sain toljottaa tuota luomakunnan kruunua, ja mikä parasta niin tyttö ei edes huomannut minua. :sunglasses:

^
Jep, jep.