Itse periaatteessa takaisin aiheeseen. Itse ainakin kattelen myös perseitä, enemmän kuin niitä tissejä. En nyt tykkää ihan laudastakaan naisesta, mutta en myöskään luisevasta perseestä, enkä mistään räp videoilla näkyvistä shake that ass perseistä kun täytetty botoxilla / silikonilla nekin… Sellasena nyrkkisääntönä on hyvä, et kuhan tisut mahtuu käteen sopivasti niin hyvä ja sama perseellä, että on jotain mistä saa otettua vähän kiinnikin
Who need big tits when you have an ass like this
Nosto.
Puhutaan nyt välillä taas perseistä, eikä olla liian tosikkoja .
En mä kyllä nyt itse keksi mitään kummempaa asiaa aiheesta, mutta sana on vapaa, jos jollakulla tulee jotakin mieleen.
Taitaa keskikeppana jo vähän tuntua päässä, kun tästä innostuin . Muuten vain selailin ja sitten tähän törmäsin ja alkoi hieman hihityttää…
No, olettekos saaneet persettä viime aikoina?
^ Mä en oo saanu…
Avanne ei vält oo elinikäinen, on niinkin tapauksia että kun vaik kasvaimen takia on peräsuoltya poistettu ja tehty avanne, myöhemmin korjattu (en tiedä mistä pätkä suolta otetaan?) ja avanne poistettu, saatu perse takaisin.
Varmaan tulis aikamoinen pieru kun se suolenpätkä sinne kytkettäisiin joka ois täynnä ilmaa ja kun heräilis operaatiosta niin se varmasti tulis kunnon fartti ennen kun sais sinne taas sitä paskaa täyttämään sen tyhjän tilan. Mitähän jos se persereikä tosiaankin olis vuosia käyttämättä ja sit yhtäkkiä pääsiskin pusaamaan oikein kunnon aamusavea niin sehän varmaan tuntuis sellaselta että yrittäis pusata 4tuuman paskaa 2 tuuman reijästä kun eiköhän se rectumin pää siellä surkastuis kun ei pääsis päivittäistä virkaa toimittamaan.
Musta anaaliseksi on hauskaa NAISEN kanssa. Tosin harrastan sitä vain pari kertaa vuodessa. Useammin se olisi iljettävää .
Jokeri
Tässä on nyt taas esimerkki jokerin tyylistä kirjoittaa: sisällössä ei ole mitään logiikkaa.
- Anaaliseksi on hauskaa.
- Useammin kuin pari kertaa vuodessa se on kuitenkin iljettävää.
Jos joku asia on hauskaa, sitä yleensä pyrkii tekemän niin usein kuin vaan mahdollista! Mutta toki, moni hauskakin asia kokee “inflaation”, jos sitä tekee/ sitä on tarjolla liikaa. Ei siis makeaa mahan täydeltä. Mutta tässä jokerin esimerkissä kyse ei kuitenkaan ollut tästä, vaan jostain muusta. - Useammin kuin pari kertaa vuodessa anaaliseksi muuttuu iljettäväksi.
Miksi? Tässä kohtaa perustelut olisivat taas olleet paikallaan. Varsinkin, jos haluaa antaa itsestään sen älykkään vaikutelman, jollaisena kirjoittaja itse taitaa itseään pitää…?
^Hei ei tämän threadin tarkoitus ole tehdä syvällistä analyysiä ko. seksistä. Kuten aikaisemmin sanottu sana on vapaa aiheesta. Vain minun mielipiteeni. Enpä ole koskaan tavannut naista, joka kyseisestä asiasta pitäisi. Ainoa syy siihen suostumiseen on ollut vain halu miellyttää…
Jokeri
Enpäs minä syvällisen analyysin perään kysellytkään, vaan logiikkaa ja perusteluja tuolle mielipiteellesi. Mutta, ymmärsinkö nyt oikein? Olet siis ollut tietoinen, ettei seksikumppanisi pidä anaaliseksistä ja silti oot tehny sitä hänen kanssa?? Onko se jotenkin erityisen kiihottavaa kun tietää että toinen ei nauti? Hyi helvetti, iljettävää, todella!!
Nyt kyllä yhdyn iinaan täysin, siis näin mielipiteen tasolla, en iinan perseeseen :mrgreen: .
Mä en ainakaan saisi mitään kiksejä, jos tekisin joitain seksuaalisia tekoja ihmiselle niin, että tietäisin tämän inhoavan kyseisiä toimia ja haluavan vain miellyttää mua. Jäisi multa sellaiset seksit väliin. No joo, eihän sitä itsekään aina ihan täysillä ole mukana, jos on vaikka huonompi mieliala, stressiä tms., mutta kyllä siitä kummankin osapuolen on jotakin nautintoa saatava. Eihän ihminen varsinaisesti mitään voi seksuaalisille mieltymyksilleen, mutta jos saa tyydytystä juuri siitä, että saa tehdä seksipartnerilleen asioita, joita tietää tämän inhoavan ja alistuvan niihin vain miellyttämisen(tai pelon tmv.) vuoksi, niin parempi pysytellä sitten ihan niiden omien päänsisäisten fantasioiden ja oman käden parissa.
Kiitoksia erittäin makeista nauruista, hermovaurio .
Kyllä se persepano on perseestä.
Voi helvetti et mua alkoi tänään suututtaa oikeen huolella, kun tuli mieleen nää jokerin edelliset postaukset!! [Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Jos mulla vähänkin jotain sympatiaa on jokeria kohtaan vielä ollut, niin nyt kyllä karisi ne viimeisetkin. Vaikka kenellekään ei sais toivoa mitään pahaa niin nyt kyllä toivon et karma hoitais tehtävänsä ja pistäis jokerin maksaa siitä mitä se on niille tytöille tehnyt…
Hihii Iina!
Huomaa, että olet viettänyt elämästäsi leijonan osan H-maailmassa ja katsot maailmaa muutenkin hieman musta-valkoisien lasien läpi.
On totta, että H-maailmassa liikkuu myös äärettömän kauniita ja nuoria tyttöjä, jotka saisi roikkumaan kainalossaan muutamalla Subutexillä viikossa …
Ainoa ongelma lienee Jokerin itse asettama vaatimus, että en nai kuin ja vain ainoastaan akateemista ”peffaa” . Tämä rajoittaa naisten tarjontaa aika paljon, ja ei sinun heistä tarvitse olla huolissaan. Kyllä he osaavat pitää puolensa ja tietävät mitä haluavat tai eivät halua…
Jokeri
Joo ei se ollukaan epäselvää tietävätkö he itse sitä vai eivät. Ongelma olikin se että sä et kunnioita sitä, mitä ne haluavat!! Perkeleen sadistinen ääliö!
No hemmeti, sinähän olet hankala ja itsepäinen tapaus! Ei kenenkään ole pakko olla Jokerin kanssa, jos ei huvita…
Minun pinna, joka ei yleensä koskaan kiristy alkaa kohta kiristymään sun kanssa. Lopeta tämä kirjoittelu ja anna minun nauttia 007:stä, eli sovinistien sovinistista !
Jokeri
Tiedoks sulle että mä lopetan kirjoittelun silloin kun mulle itselleni sopii, sun pinnas ei kiinnosta mua vähääkään.
10.12.2012 21:45:30
3.12.2012 00:01:58
^Oli hauska leffa. OK, olen nyt rehellinen. Ihminen, jota en tunne enkä ole koskaan nähnyt ei kyllä voi “oikeasti” kiristää millään pinnaani. Korkeintaan huvittaa mua… En ole niin nettiaddikti, etteikö mulla olisi muutakin elmää. Ainoastaan elämäni elävät ja oikeat ihmiset voivat vaikuttaa tuntemuksiini.
Jokeri
Muistakaahan pitää keskustelu asiallisena.
-Päihdelinkin moderaattori